Wie rijd er rond in Tilburg en omgeving? Deel 5 Bijna zomer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net nog even bij de biggel geweest, hebben nog ff wat fijner afgesteld. Hij loopt nu echt super, en heeft geeen moeite meer met de koude start.

Tevens liep mijn computer ook elk keer vast als ik een bericht wou citeren.

En wat rijden betreft, kunnen straks wel een klein rondje doen???

Hey Maykel, ik moet eerst even naar Eindhoven dus als ik dan terug ben dan bel ik je wel ff...

Stukje rijden klinkt goed!
 
Nu nog een Duc met bloemetjes in de startpost!!

Inderdaad O-) Had hem niet voor niets gepost in vorige topic ;)

@Ster: Dat over die uitlaatjes klopt wel. De 2 standaard dempers zijn vervangen door 2 merkloze exemplaren die tevens ingekort en smaller zijn. Zodra ik tegen een leuk setje vervangers aanloop zal ik ook niet twijfelen om die erop te zetten ipv deze. Het geluid is er verder niet minder om maar vind ze te klein voor bij de motor :)
 
same here :) eindelijk een fatsoenlijke motor dus nu kan ik gaan rijden *o* (rustig ritje iig :p ben niet zo'n enorme scheurneus en echt bochtjes rijden moet ik ook nog leren...)
 
Gaat er nog iemand naar die Suzuki demo dagen? Ben geen Suzuki fan in het bijzonder, maar het is wel een leuk aanbod voor die 10 euroos. Wel jammer dat het in Lelystad is.

linkje

Onder meer 25 minuutjes circuit rijden met eigen motor! En ja, je kunt nog steeds inschrijven.
 
Wow, wat gaat het snel hier.

Bedankt voor de bandentips. de reden dat ik het alleen aan Mauz en Ad vroeg is dat zij dezelfde motor hebben. BT012/014 wist vooraf al dat dat niet voor mij is weggelegd. 70% van de tijd dat ik er mee rij is oon-werk = snelweg.

Denk dat ik de Bto21 maar neem. Zag dat ik ze kan bestellen voor 147,50 incl. BTW en bezorging voor een achterband.

:W
 
Gaat er nog iemand naar die Suzuki demo dagen? Ben geen Suzuki fan in het bijzonder, maar het is wel een leuk aanbod voor die 10 euroos. Wel jammer dat het in Lelystad is.

linkje

Onder meer 25 minuutjes circuit rijden met eigen motor! En ja, je kunt nog steeds inschrijven.
Ziet er leuk uit, maar zaterdag zit ik in westende, en zondag denk ik met de Fam. naar den efteling
 
Wow, wat gaat het snel hier.

Bedankt voor de bandentips. de reden dat ik het alleen aan Mauz en Ad vroeg is dat zij dezelfde motor hebben. BT012/014 wist vooraf al dat dat niet voor mij is weggelegd. 70% van de tijd dat ik er mee rij is oon-werk = snelweg.

Denk dat ik de Bto21 maar neem. Zag dat ik ze kan bestellen voor 147,50 incl. BTW en bezorging voor een achterband.

:W

en de nieuwe bt016 is dat niks
een 3 ct band
 
Hey Maykel, ik moet eerst even naar Eindhoven dus als ik dan terug ben dan bel ik je wel ff...

Stukje rijden klinkt goed!

Hoe laat en waar?
Wil ook nog wel ff komen kletsen, maar stukkie knallen zit er voor mij niet in denk ik, voelde me al niet zo lekker, dus vanavond op tijd naar bedje toe.. :P
 
ik kan vanavond ook nog wel hoor, weet niet waar we af willen spreken laat maar weten dan kom ik nog wel vanavond...
 
bij deze dan het rustige ritje, zoals eerder gezegd :+

aanstaande zondag 13 april
vetrek punt Mc Donalds waalwijk
zat er aan te denken om om 11.30 uur te vertekken
voor een leuk ritje over de dijken *D
lekker wat sturen, beetje genieten van het mooie weer (hopelijk :+ )
onderweg nog een terrasje pakken enzo *O*
dus en ritje waar iedereen mee kan rijden :]


hoe meer zielen hoe meer vreugd
 
bij deze dan het rustige ritje, zoals eerder gezegd :+

aanstaande zondag 13 april
vetrek punt Mc Donalds waalwijk
zat er aan te denken om om 11.30 uur te vertekken
voor een leuk ritje over de dijken *D
lekker wat sturen, beetje genieten van het mooie weer (hopelijk :+ )
onderweg nog een terrasje pakken enzo *O*
dus en ritje waar iedereen mee kan rijden :]


hoe meer zielen hoe meer vreugd

Ander keertje voor mij, zaterdag al heel de dag weg.
 
bij deze dan het rustige ritje, zoals eerder gezegd :+

aanstaande zondag 13 april
vetrek punt Mc Donalds waalwijk
zat er aan te denken om om 11.30 uur te vertekken
voor een leuk ritje over de dijken *D
lekker wat sturen, beetje genieten van het mooie weer (hopelijk :+ )
onderweg nog een terrasje pakken enzo *O*
dus en ritje waar iedereen mee kan rijden :]


hoe meer zielen hoe meer vreugd

In principe ga ik mee! Even duimen voor mooi weer. In geval van hagel/onweer/regen van kikkers blijf ik thuis. ;)
 
Vandaag idd lekker weer......dus met een omweggetje naar huis :) .
Vanvond helaas......de dames moeten hier zo het bed in.

Ik weet niet of er morgenavond (donderdag) ook nog liefhebbers zijn ???....

Zondag hou ik in gedachte, moet daarvoor nog ff wat afstemmen :) :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan