Leuk ook die verbouwde Supers! Lijkt me altijd al leuk een idiote Magna erbij te hebben, helaas ooit twee zeer bijzondere moeten laten staan waar ik nog steeds van baal (stage7 getunede bigbore V65 met 140pk uitdraai en een Supermagna met V65 blok, ze moeten ergens rijden dus gek genoeg zijn die eigenaren niet liefhebber genoeg om ze op het net te delen)
En leuk dat de Supermagna van Westes en voorheen van mij nu eindelijk gaat leven
Leuk ook die verbouwde Supers! Lijkt me altijd al leuk een idiote Magna erbij te hebben, helaas ooit twee zeer bijzondere moeten laten staan waar ik nog steeds van baal (stage7 getunede bigbore V65 met 140pk uitdraai en een Supermagna met V65 blok, ze moeten ergens rijden dus gek genoeg zijn die eigenaren niet liefhebber genoeg om ze op het net te delen)
En leuk dat de Supermagna van Westes en voorheen van mij nu eindelijk gaat leven
Leuk ook die verbouwde Supers! Lijkt me altijd al leuk een idiote Magna erbij te hebben, helaas ooit twee zeer bijzondere moeten laten staan waar ik nog steeds van baal (stage7 getunede bigbore V65 met 140pk uitdraai en een Supermagna met V65 blok, ze moeten ergens rijden dus gek genoeg zijn die eigenaren niet liefhebber genoeg om ze op het net te delen)
En leuk dat de Supermagna van Westes en voorheen van mij nu eindelijk gaat leven
Ja die zag ik ook staan, lijkt mij eerder een gestrand project. Zou niet weten wat je af moet maken als je op dit punt bent gekomen zou je denken dat dat nog een peulenschil is voor een vakman. Verklaart vast ook het gebrek aan informatie.
De Super zat in elkaar bij mij maar liep niet, heel even gelukt met wat explosiefs in de carbs spuiten. Had hem blij de plaatselijke scooterzaak vandaan daar stond hij als inruiler in de weg.
Stage 7, meen je dat? Dan zit je toch aan maatwerk?Leuk ook die verbouwde Supers! Lijkt me altijd al leuk een idiote Magna erbij te hebben, helaas ooit twee zeer bijzondere moeten laten staan waar ik nog steeds van baal (stage7 getunede bigbore V65 met 140pk uitdraai en een Supermagna met V65 blok, ze moeten ergens rijden dus gek genoeg zijn die eigenaren niet liefhebber genoeg om ze op het net te delen)
En leuk dat de Supermagna van Westes en voorheen van mij nu eindelijk gaat leven
Stage 7, meen je dat? Dan zit je toch aan maatwerk?
Stage 1, 2 en 3 zijn standaard tuningsetjes. Serieuze tuning is maatwerk. Ik heb nog nooit van stage 7 gehoord.Naar zijn zeggen was dat het echt, enige dat ik kon zien aan de foto’s dat er wel serieus aan getuned was door het handgemaakte 4-1 uitlaatsysteem. Hij was nog knalgeel ook. Stom dat ik niet op tijd ben gaan kijken toen, ik denk al zeker 5jaar terug hij vroeg €4000. Stuk orgineler dan een V-max.
Stage 1, 2 en 3 zijn standaard tuningsetjes. Serieuze tuning is maatwerk. Ik heb nog nooit van stage 7 gehoord.
Verstappen rijdt toch ook niet met c-klasse stage 27 motor?
Heb hier een v65 met dynokit en 118 pk op het achterwiel.. Daar wordt je bang van boven de 6k als het gas open staat. Uiteraard is de vering én smering aangepast.
160 in de 4 en gaat nog op het achterwiel...
Maar loopt stukken beter en zuiniger dan origineel.
Nee kleppen worden niet hydraulisch bijgesteld bij de magna's
160 in 4 op achterwiel klinkt extreem, geen ervaring mee. Tegenwoordig is men niet onder de indruk van 118pk maar hij zal veel koppel hebben. Heb je er flatslides op zitten dat hij bij 160 in 4 op achterwiel gaat? Normaal heb je met cv carbs altijd een vertraging waardoor ze wel vermogen leveren maar niet zo giftig reageren. Is wel deels aan te passen door te boren in gasschuiven of lichtere of zelfs geen veren op membraan etc.Heb hier een v65 met dynokit en 118 pk op het achterwiel.. Daar wordt je bang van boven de 6k als het gas open staat. Uiteraard is de vering én smering aangepast.
160 in de 4 en gaat nog op het achterwiel...
Maar loopt stukken beter en zuiniger dan origineel.
Nee kleppen worden niet hydraulisch bijgesteld bij de magna's
Met originele carbs maar andere sproeiers enzo he. Gaten zijn idd vergroot.
Bij 160 in de 4 zit je zowat op max vermogen of er tegenaan.. incl het verhoogde koppel.
En het is een chopper.. veel massa achter.
Wat wil je ervan gaan maken?Ikon/koni achter en wp of wilbers voor. Het olievolume en viscositeit is ook aangepast.
Banden: een bridgestone 110/80 voor en metzeler 150/80 achter.
Foto wordt lastig want magna ligt deels uiteen om er wat anders van te gaan maken.
Daar heb je geen magna specialist voor nodig.Goedemorgen,
Ben op zoek naar een specialist om een 750 Super Magna uit 1988 na te laten kijken!
Zou gaan om reiniging carbs, nazien koelsysteem, kleppen nazien/stellen, startmotor die tot vervelens toe niet meteen aangrijpt...
Heeft iemand van jullie een idee voor een goed adres? (zag dat de zaak in Hillegom gestopt is, dus die valt af erg jammer want die was gespecialiseerd) Het liefst in de regio Drechtsteden..