Wie rijden er allemaal een Honda Magna ? deel 3

Nou ben een mooie SM op het spoor, komt vanaf eerste eigenaar.
Maar helaas geen rugsteun. Iemand iets liggen voor het geval dat :-)

Of tips ook welkom haha
 
Nou ben een mooie SM op het spoor, komt vanaf eerste eigenaar.
Maar helaas geen rugsteun. Iemand iets liggen voor het geval dat :-)

Of tips ook welkom haha

En en ?

SM super vet zowiezo 8-)

Hoop er ooit ook nog is een op de kop te tikken, vandaag nog even aan de V 45 bezig geweest nieuwe accu en teller gemonteerd hij loopt en start prima inmiddels.
Ook gisteren de RC 43 flink getest, hij loopt beter als ooit tevoren waarsch heeft de spanner al even niet helemaal lekker gezeten en is de timing nu perfect.

Top weekendje dus :]

Groeten Magnamannetje.
 
En en ?

SM super vet zowiezo 8-)

Hoop er ooit ook nog is een op de kop te tikken, vandaag nog even aan de V 45 bezig geweest nieuwe accu en teller gemonteerd hij loopt en start prima inmiddels.
Ook gisteren de RC 43 flink getest, hij loopt beter als ooit tevoren waarsch heeft de spanner al even niet helemaal lekker gezeten en is de timing nu perfect.

Top weekendje dus :]

Groeten Magnamannetje.

Joepie :9 gas op die lollie!
 
Net wezen kijken en moet zeggen ze was heel mooi

Klein plekje op het v spatbord tbv de km teller kabel, mee gespoten onderspoiler vertoont wat pitting. Een zijkap klein plekje. Verder erg netjes ook de poten en het Alu.

Uitlaat netjes en origineel, collector netjes..

Dus ff bezinken en een proefritje plannen.
 
Niets gewoon nog even afwachten hoe het met mijn Buell verloopt. Dan weet ik definitief wat ik kan afspreken. In principe houdt hij hem vast en besluiten we zsm hoe we het doen. Ik heb al aangegeven dat ik hem graag wil maar even de verkoop van de Buell wil afwachten. in het ergste geval kan ik net deze aanschaffen. Gunstigste geval kan ik hem gelijk voorzien van een sissybar en ander stuur. Ook wil ik er dan gelijk een grote beurt aan spenderen en nieuwe banden.

Gaat om deze:

1zobvom.jpg



Grt Dré
 
Met vleugetjes op de tank en zwarte onder-spoiler, dan is het een 700.
Met MAGNA op de tank en onder-spoiler in de zelfde kleur, dan is het een 750 magna uit '88 normaal gesproken.
Een 700 werd geproduceerd in de standaard de kleuren candy rood of blauw met zwarte onder-spoiler.
Een 750 werd geproduceerd in de standaard de kleuren candy rood of zwart met meegekleurde onder-spoiler.
Als de Super Magna andere kleuren heeft, dan moeten we opletten bij aanschaf en verder vragen.
De 700 is geproduceerd in 87 en 88.
De 750 alleen in 88.
Een Amerikaanse versie is met miles op de teller.
Een Canadese versie is met KM's op de teller.
Verder zijn er nog wat ander verschillen in de logo's op de lucht filters V45 of Magna/V45

Daar houdt mijn kennis in dit type op.

Groet,
FOp
 
Als ik goed ben geïnformeerd zijn er zo'n 16.000 700's geproduceerd en een kleine 3000 750's.

En dat voor een merk als Honda, die van de Supercub 85.000.000 exemplaren heeft gemaakt en nog steeds maakt.
 
Niets gewoon nog even afwachten hoe het met mijn Buell verloopt. Dan weet ik definitief wat ik kan afspreken. In principe houdt hij hem vast en besluiten we zsm hoe we het doen. Ik heb al aangegeven dat ik hem graag wil maar even de verkoop van de Buell wil afwachten. in het ergste geval kan ik net deze aanschaffen. Gunstigste geval kan ik hem gelijk voorzien van een sissybar en ander stuur. Ook wil ik er dan gelijk een grote beurt aan spenderen en nieuwe banden.

Gaat om deze:

[afbeelding]


Grt Dré

Mooie motor Dré !

Hoop dat je de Buel goed kwijt kan, en deze kan aanschaffen 8-) 8-)

Groeten Magnamannetje.
 
Ik heb laatst de olie ververst en een nieuw filter er op geschroefd en zo'n olieplug in het aluminium zet ik nooit zo vast. Dus wat heb ik gedaan, ik heb een gaatje door het zeskant van die plug geboord en ik heb hem geborgd met een borgdraadje naar de uitlaat.
 
Ik heb laatst de olie ververst en een nieuw filter er op geschroefd en zo'n olieplug in het aluminium zet ik nooit zo vast. Dus wat heb ik gedaan, ik heb een gaatje door het zeskant van die plug geboord en ik heb hem geborgd met een borgdraadje naar de uitlaat.

naar welke post verwijst dit? leer graag bij
 
Het verwijst nergens naar, ik wil alleen geen olieplug er uit zien flikkeren onder het rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan