Wie rijdt er eigenlijk echt offroad hierzo?

Offroad/enduro?

  • Zand? Brrrr... het idee alleen al

    Stemmen: 5 6,5%
  • Als er geen SM wielen onder zitten mot ik 't niet, Alleen SM

    Stemmen: 4 5,2%
  • Een zandpad op zijn tijd

    Stemmen: 24 31,2%
  • Ja, ben net een varken, hoe meer hoe beter!

    Stemmen: 44 57,1%

  • Totaal aantal stemmers
    77
Piccie? OK. Let vooral op de noppen! :+ :+ :+

full
 
He Ronny!
Jij hier? Kom hier niet vaak maar nu zie ik jou onder een nieuwe schuilnaam ;) op de vlucht?

Jij ging eerst in het filmpje, ik als 2e en wat natter _O-

En jij hoort er zeker bij.. als je het op de heupen hebt ga je als een dolle 8-) :]
 
Jowww Zappa,ik kon me niet inloggen onder mijn naam en heb ik maar een ander verzonnen.
Ik kwam eigenlijk toevallig op deze site uit en was deze aan het uitpluizen en toen zag ik deze topic en ja ik dacht eens kijken wat er leeft hier en of ik iets kan bijleren hé.

Dit is wel een mooie site met heel wat info.
Tof je te zien hier ..........

Greetz
 
Heerlijk, offroad. Ben zeker niet goed, maar offroad rijden geeft zoveel meer voldoening dan op de weg.
56768E55-AB61-46CA-9B1F-9B627F2E8620.jpeg
CA582E9F-73A9-4AE2-A94B-DE26478F76C7.jpeg
0AAA6F8E-6CDF-4736-B377-F8BD50560225.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Al meerdere mooie dingen gedaan:
4x marbella spanje, kan je machtig mooi rijden
1x red bull romaniacs (2013 alweer), machtig evenement
2x polen (rzyki) met blueberryhill. gruwelijk goed eten, ontzettend goed verzorgd en mooi rijden. Van paden rijden tot helemaal stukgaan op droge riviertjes met alleen maar keien. Dit gaat een jaarlijks of om het jaar tripje worden :Y
Dan nog paar keer bilstain en andere eendaagse dingetjes.
 
Al meerdere mooie dingen gedaan:
2x polen (rzyki) met blueberryhill. gruwelijk goed eten, ontzettend goed verzorgd en mooi rijden. Van paden rijden tot helemaal stukgaan op droge riviertjes met alleen maar keien. Dit gaat een jaarlijks of om het jaar tripje worden :Y
hebben jullie een beetje een idee....vorige keer mee geweest met t clubje (ik ben nr22 ;))

 
Terug
Bovenaan Onderaan