Wie rijdt er in de omgeving van Den Bosch deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bericht van Wokplanet:

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reservering.
Het is in orde ontvangen en staat genoteerd.

Mvg,

Wok Planet

*O* *O* *O*
 
"boompje" in de voortuin groeit nu horizontaal.

full


iemand nog hout nodig voor de open haard? ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik het zo maar laat; het heeft wel iets.
Blijf je aardig lenig bij als je, over de wortels springend, naar de voordeur moet.

:+

Ik heb mijn omgewaaide boom op een plek gezet gehangen waar het niemand in de weg staat

Flyingtree.jpg
 
Laatst bewerkt:
Pffff ik heb vooral geestelijke en mentale schade :+ Ik ben werkvoorbereider bij een aannemer en gisteren was het dus feest in de tent -O-

20 man extra personeel aansturen en ongeveer 200 telefoontjes gehad over de hele dag. Tegen een uur of 15 dacht ik dat ik gek werd......Boze mensen die niet snappen dat ze niet de enige zijn met een probleem. In heel Eindhoven eo geen dakpan meer te krijgen......

Zo hadden wij:
- mn schoorsteen is weggewaaid :? Dit was ook zo.
- dr is een boom door mn dak gewaaid...
- mn raam is weggewaaid; ook waar...met kozijn en al....
- ik heb helemaal geen pannen meer op mn dak.

En het waait vandaag weer aardig dus ik vrees voor maandag. Wat nog net is blijven hangen gaan vandaag misschien alsnog ?
 
Pffff ik heb vooral geestelijke en mentale schade :+ Ik ben werkvoorbereider bij een aannemer en gisteren was het dus feest in de tent -O-

20 man extra personeel aansturen en ongeveer 200 telefoontjes gehad over de hele dag. Tegen een uur of 15 dacht ik dat ik gek werd......Boze mensen die niet snappen dat ze niet de enige zijn met een probleem. In heel Eindhoven eo geen dakpan meer te krijgen......

Zo hadden wij:
- mn schoorsteen is weggewaaid :? Dit was ook zo.
- dr is een boom door mn dak gewaaid...
- mn raam is weggewaaid; ook waar...met kozijn en al....
- ik heb helemaal geen pannen meer op mn dak.

En het waait vandaag weer aardig dus ik vrees voor maandag. Wat nog net is blijven hangen gaan vandaag misschien alsnog ?

:X

Zo, dat moet angstig zijn geweest...



en de nieuwe "tuin":

Foto=FJBLNDH8

Mooi man
1c286766.gif

Er is vast een modenaam voor dat soort design tuinen ;)
 
Laatst bewerkt:
Pffff ik heb vooral geestelijke en mentale schade :+ Ik ben werkvoorbereider bij een aannemer en gisteren was het dus feest in de tent -O-

20 man extra personeel aansturen en ongeveer 200 telefoontjes gehad over de hele dag. Tegen een uur of 15 dacht ik dat ik gek werd......Boze mensen die niet snappen dat ze niet de enige zijn met een probleem. In heel Eindhoven eo geen dakpan meer te krijgen......

Zo hadden wij:
- mn schoorsteen is weggewaaid :? Dit was ook zo.
- dr is een boom door mn dak gewaaid...
- mn raam is weggewaaid; ook waar...met kozijn en al....
- ik heb helemaal geen pannen meer op mn dak.

En het waait vandaag weer aardig dus ik vrees voor maandag. Wat nog net is blijven hangen gaan vandaag misschien alsnog ?

Dat zijn erge dagen. :X

Ik had het gisteren niet zo zwaar. :+ Beetje ouwehoeren met klanten en uitgebreid eten bij het Chinese (Wok)Restaurant in Rosmalen. :} Niet gewokt, maar wel heel goed gegeten. *D
 
Dat zijn erge dagen. :X

Ik had het gisteren niet zo zwaar. :+ Beetje ouwehoeren met klanten en uitgebreid eten bij het Chinese (Wok)Restaurant in Rosmalen. :} Niet gewokt, maar wel heel goed gegeten. *D


aha, bij Keyzer Palace :) vlak bij mijn oude huis, is een van de beste chinezen in de omgeving denk ik :9~
 
Dat zijn erge dagen. :X

Ik had het gisteren niet zo zwaar. :+ Beetje ouwehoeren met klanten en uitgebreid eten bij het Chinese (Wok)Restaurant in Rosmalen. :} Niet gewokt, maar wel heel goed gegeten. *D


Lekker toch!! *D Dat ik een kutdag op werk heb gehad wil niet zeggen dat ik anderen dat ook gun ;) Ik voorzien aankomende week nog wel een roerig weekje -O- of misschien wel *O* want dan gaat de week wel lekker snel

~[edit] dit was Ster dus, eerst kijken voor je typt :P
 
Laatst bewerkt:
En nu ik (nu wel Motorgek) toch online ben:

Gezellig bowlen en wokken *O* *O* *O* zo dat moest ik even kwijt :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan