Wie rijdt er in de omgeving van Ede?

Skuzi 550

Die hard MF'er
16 jun 2003
566
0
Renkum
Er zijn al topics over Utrecht en Nijmegen, maar ik zocht iets dichterbij. Dus wie rijdt er allemaal in de omgeving van Ede?

Tevens de vraag wie weet wat tochtjes/ bochtjes in de omgeving?

Mijn eigen favorieten zijn: de Rijndijk maar bovenal de Posbank :9~ .
 
Ik woon in Lunteren, en ik ga meestal niet zo ver van huis (weinig tijd) maar in de regio tussen Amersfoort,Wageningen,Hoenderloo,Amerongen,Nijkerk etc,zijn zat mooie weggetjes te vinden. :)
 
[me]HansGSX-R komt uit Veenendaal
[/me]


Dusse, is best wel in de buurt. Mocht je zin hebben in een tochie, geef maar een gil.
 
[me]Orpheus komt uit Rhenen. :)
[/me]


Wij zijn vaak op de betuwe dijkjes langs de Waal en Rijn te vinden.

In mijn geval soms ook naast de dijkjes. :X
 
Ede? ja, daar woon ik geloof ik :) Genoeg leuke weggetjes hier in de buurt..

Laat ik er dan ook wat noemen:

- Postweg, Lunteren (Even zwaaien naar TurboTeunis)
- Dijk van Ochten naar Nijmegen
- Rijnbandijk, Marsdijk bij Rhenen
- Lekdijk van Amerongen naar Wijk bij Duurstede
- Lunteren, Barneveld, Stroe, Kootwijk binnendoor.
- Berg en Dal weg tussen beekbergen en hoenderloo
- Iets verder maar erg leuk: Deventer, IJsseldijk, terug via Vierhouten, Garderen.
- enz.
 
Laatst bewerkt:
Zijn er nog geinteresseerden voor een tochtje zaterdagmiddag?
Beginnen we bij de Mac in Veenendaal, pakken we wat dijkjes richting Wijk bij Duurstede, de dijk naar Heteren, vervolgens de Posbank en daarna ieder zijn weg weer? (ca. 150 km)

Btw wel uitkijken nu bij Amerongen. Blijkbaar laseren ze daar nu... :( (post van BBKing).

Oh ja, misschien ff vermelden voor de racers; Ik rij 25kw, ik kan dus niet al te hard.
 
kom uit veenendaal,ben altijd wel in vor een potje rijden,moet wel savonds want zit met mijn werk.

de dijk van ochten naar nijmegen is superrrr.
 
yep, een zwarte gs500e met gouden strepen erop. Zelf een blauwzwarte jas, met blauwwitte HJC helm. Reed zowel over de Ritzema Bosweg als bij Alterra in de buurt.
 
Hoihoi,

Ik woon en Veenendaal... maar!!! Ik heb "nog" geen rijbewijs en al helemaal geen :] motor, maar begin volgend jaar, lijkt me dat allemaal geregeld *D ...

Dus mocht je tegen die tijd eens, daar in de buurt toeren, dan hoor ik ut graag van je... Of van anderen...

Greetzzz LoLa
 
Ik woon ook redelijk in de buurt: Odijk, vlak bij Direbergen. Zaterdag kan ik helas niet. Boevendien rijd ik tijdelijk op een (roestige)leenfiets. Ik heb mij laten overhalen om mijn algemeen directeur (een Duitse vrouw . . .) 50 m op de parkeerplaats te laten rijden: Wat gebeurt er? Remt ze in in de allerlaatste bocht, staat stil en verliest haar evenwicht. De bloedmooie rooie VFR valt om en heeft schade: 2300 (eu)rootjes. Maar in ieder gevel tot ziens!!!
 
full
ik kom uit Ede (kernhem) samen met gertgsx
 
Terug
Bovenaan Onderaan