wie rijdt er in monnickendam/marken

N

[N/A]

Guest
Pas lid,

vroeg me af of er nog meer omgevingsgenoten aanwezig zijn op dit forum!!?

Voor de goede orde, Monnickendam ligt vlak bij Volendam!
Voor het geval dat iedereen vraagt waar M'dam in godesnaam ligt!

greetz
 
Ik heb de lav al staan bij de molendriegang van Schermerhorn zoals je ziet.
Rijden start meestal in Graftderijp.
Ik ben dus een van die MFérs uit het mooie Noord Holland. :9
 
Pak geregeld de dijk die loopt van Den Oever, Medemblik via Enkhuizen naar Hoorn om vervolgens de dijk te volgen tot aan Volendam, ben eigenlijk nog nooit in
Marken geweest met de motor. Toch maar eens een keer doen denk ik, ff tot aan
Marken door rijden.
 
Ik woon vlakbij in Amsterdam en heb al een paar keer gereden daar van m'dam naar durgerdam en weer terug, dan naar marken en weer terug, hehehe

Laatst door een gsx600r voorbijgeknald, VRO here I come. Hele coole weg!
 
yep hele dijk af vanaf A'dam tot de weg ermee op houdt ergens in enkhuizen en dan hopen dat de dijk er nog staat als je terug moet :+
Dus zie je een duc met geel frame voorbij sturen ben ik t!
 
yep hele dijk af vanaf A'dam tot de weg ermee op houdt ergens in enkhuizen en dan hopen dat de dijk er nog staat als je terug moet :+
Dus zie je een duc met geel frame voorbij sturen ben ik t!

Je kan dan nog verder, even door Enkhuizen en daar de dijk weer opzoeken, zo rijdt je van Enkhuizen naar Andijk vervolgens naar Medemblik en dan zo de polder in richting Den Oever en als het moet tot aan Den Helder.
Laatste stuk is eigenlijk wat minder maar tot Medemblik is alles wel aardig.
 
Yep heeeerlijk weggetje :) Ik kom uit Zaanstad. Rij daar elke maand zeker wel een paar keer. Voorheen met een rode Fazer, nu met een rood/zwart/witte thundercat. Verder is de IJsselmeer dijk ook leuk, alleen lag daar pas geleden op de meest vreemde plekken midden op de weg een bak grint waar je rillerig van wordt... Heeelll jammer.
 
A'dam Noord.

Ik beschouw Waterland als mijn achtertuin en rij Durgerdam - Marken - Monnickendam minstens twee keer per week.

't Is gewoon lekker! :]
 
Leuk om te weten, ik rij een zwarte bandit!! Met een luidruchtige uitlaat, ...dus

Heb er ook leren rijden, althans m'n bochten techniek, vooral van de zomer erg leuk door grote groepen motorrijders!! ERG gezellig!!
8-) 8-)
 
huh??? Waarom bestaat deze gebruiker niet?? :? :? :?

Ennuhh... ik ben er dit jaar nog niet geweest maar dat zal zeker weer 's gaan gebeuren als 't weer weer wat beter wordt :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan