Wie rijdt er in Nijmegen e.o part 4!

Status
Niet open voor verdere reacties.
wasda nou pim gaat ni door -O-
verder alles goed bevalt de kawa nog :]
en als we gaan karten roept u maar ff *O* :W

:( tja helaas, & ik had er juist zo'n zin in.
Kawa is weer heel en heeft er zin in, net als ik.

Zie aan de weg (wit) dat jij nog fietst?
Karten,..hmmm komt er nooit van (die banden zijn zo hoog) |(
 
hallo,

Weet iemand een spuiter voor mijn race kuipen. Voor het nieuwe raceseizoen moeten ze even gespoten worden. Hoeft geen meesterwerk te worden.
Ik kom uit nijmegen en een adresje in de buurt zou welkom zijn.

Velen kennen mij niet, behalve Nikos ;) .

Ik sleutel voor de hobby aan motoren en zoeken jullie een adres voor onderhoud/reparatie in de buurt denk dan aan mij.....

full
;
 
hallo,

Weet iemand een spuiter voor mijn race kuipen. Voor het nieuwe raceseizoen moeten ze even gespoten worden. Hoeft geen meesterwerk te worden.
Ik kom uit nijmegen en een adresje in de buurt zou welkom zijn.

Velen kennen mij niet, behalve Nikos ;) .

Ik sleutel voor de hobby aan motoren en zoeken jullie een adres voor onderhoud/reparatie in de buurt denk dan aan mij.....

(Afbeelding);

Haha he olaf jij ook hier :) ik heb misschien wel een adresje voor je, daar had ik mijn zij/onderkuip van mijn vorige motor ook laten spuiten voor 65 eurie geloof ik. Ik zal is ff kijken of ik zijn nr heb en of hij dat nog doet, dan mail ik je wel even..
 
hallo,

Weet iemand een spuiter voor mijn race kuipen. Voor het nieuwe raceseizoen moeten ze even gespoten worden. Hoeft geen meesterwerk te worden.
Ik kom uit nijmegen en een adresje in de buurt zou welkom zijn.

Velen kennen mij niet, behalve Nikos ;) .

Ik sleutel voor de hobby aan motoren en zoeken jullie een adres voor onderhoud/reparatie in de buurt denk dan aan mij.....

(Afbeelding);

Froggy?
 
Hallo!!!!!

Te duur, weet ik niet ik heb het niet over geld.

Ik heb twee kuipsets die eigelijk gespoten moeten worden. Eentje kan ook de andere zit nog nieuw in de verpakking.

Zitje/bovenkuip en onderkuip. Schuren en strak maken doe ik zelf wel in overleg met de juiste materialen.
 
Hallo!!!!!

Te duur, weet ik niet ik heb het niet over geld.
Zie ;)

Ik snap het ff niet :? Je wilt toch je kuipdelen gespoten hebben :?
Dat kost geld :)

Als het geen meesterwerk hoeft te zijn, waarom probeer je het dan niet met spuitbussen :?

Aan welke kleur zit je te denken :?

Rijdt je ZAC of gewoon op allerlei circuits voor de fun :?
 
Froggy,

Met geen meesterwerk bedoelde, een druipertje is niet erg. Dat las ik in een van jouw topics. Maar het moet gewoon netjes gespoten worden. Een blauw mettalic zoals de originel kleur van mijn tank. Kan ook een normale donkerblauwe kleur zijn. Maakt niet zoveel uit.

Ik heb jaren ONK's gereden SS400 en SS600 (97-2002). Toen in 2002 gestopt ivm geld zakje leeg. Vorig jaar bewust een 750k4 gekocht en geen 1000. Een 750 met schakelautomaat/slipperclutch/yoshimura kit onderdelen rijd lekkerder op een alLround circuit dan een 1000. Ik ben voorrijder/instructeur bij een aantal circuitdagen in assen. Ga dit jaar naar Val de Vienne weekje. Wegraces in Hengelo Oss en Assen (ONK) rijd ik mee. In het buitenland oostende frohburg met drielanden cup en wellicht Nurburgring. Dus een druk kalendertje....

full
 
Ik zat dit topic net ff te volgen. Heb je al een adresje om te spuiten? Ik moet mijn topkuip en seatkuip ook nog ff gespoten hebben. Het liefst in een beetje bijpassende kleur van mijn motor. GSXR750K4 in het geel. Daar zit een pareltje in... en veel spuiters deinzen dan terug. Wat mij betreft hoeft het er alleen maar op te lijken.

Kuipen zijn voor op't circuit (voor de fun).

Was vorig jaar trouwens ook in Val de Vienne. Leuk circuit. Kan dit jaar helaas niet (past ff niet in mijn agenda).

In deze kleur dus:
full
 
Laatst bewerkt:
Hmm, reed gisteren over de waalbrug, lag er een metalen ring of deksel op het wegdek :( lekker hoor.

Als ik dan gevallen was, heb je dan gewoon pech of kun je dan iets?
(Als die auto vlak 8er mij tenminste iets van mij heel had gelaten.)
 
Zeg, gaat er nou binnenkort eigenlijk nog eens een keer gekart worden?
Ik weet dat ik de 2e sowieso bij de ANAC te vinden ben, dan ga ik al met anderen karten. (En dat gaat sowieso door. ;) )

zo net ff de slijptol in m'n fiets gezet en die taartschep eraf geslepen
en moet zeggen ziet er toch redelijk uit :Y

Waar blijven de foto's? ;)
 
Zeg, gaat er nou binnenkort eigenlijk nog eens een keer gekart worden?
Ik weet dat ik de 2e sowieso bij de ANAC te vinden ben, dan ga ik al met anderen karten. (En dat gaat sowieso door. ;) )

Wat mij betreft wel!! :Y
Misschien het volgende weekend, of het weekend dáárna??? Ik weet niet wat jullie daarvan vinden???? Ik hoor/zie het wel!! ;)

Ben alweer een tijdje niet hierop kunnen komen door probs met m'n pc en der waren ook weer wat nieuwelingen hierbij gekomen, las ik. Voor diegenen: welkom hier en veel plezier met dit topic & veel motorplezier!! *O* :W


Verder wens ik iedereen hier nog een prettig weekend toe!! _O-



LATERZZZZ :]
 
Heeeyy,


Stond er soms iemand van jullie met pech langs de weg vanavond, rond 20.15 uur?? Ik reed voorbij, d8 eerst dat er iemand was aangehouden door de politie, maar onder het voorbij rijden zag ik dat het de ANWB was. En toen zag ik ook pas dat er een motorrijder bij was. Helaas kon ik niet zien wat voor een motor het was en ook niet of er MF op stond! Het was trouwens voorbij de Matrixx als je richting de stad rijdt!!

Enne .... tis weer erg rustig hier!! :?

Gaan er van jullie nog mensen naar de Nationale Motorbeurs in Den Bosch vanaf 10 februari (en dat weekend)??


GROETJES ... !!! :W
 
Heeeyy,


Stond er soms iemand van jullie met pech langs de weg vanavond, rond 20.15 uur?? Ik reed voorbij, d8 eerst dat er iemand was aangehouden door de politie, maar onder het voorbij rijden zag ik dat het de ANWB was. En toen zag ik ook pas dat er een motorrijder bij was. Helaas kon ik niet zien wat voor een motor het was en ook niet of er MF op stond! Het was trouwens voorbij de Matrixx als je richting de stad rijdt!!

Enne .... tis weer erg rustig hier!! :?

Gaan er van jullie nog mensen naar de Nationale Motorbeurs in Den Bosch vanaf 10 februari (en dat weekend)??


GROETJES ... !!! :W
ik ga naar utrecht een week later .het is mij in den bosch fies tegen gevalen vorig jaar .en in utrecht is het gewoon veel gezeliger
full
:W
 
ik ga naar utrecht een week later .het is mij in den bosch fies tegen gevalen vorig jaar .en in utrecht is het gewoon veel gezeliger (Afbeelding) :W


Ik was vorig jaar voor het eerst naar een beurs geweest, in Den Bosch.

Dus Utreg is veeeeeeel mooier, heb ik tenminste van de meesten gelezen!!

Dan kan ik daar beter heen gaan dan naar Den Bosch .... daar zat ik al aan
te denken..!! Jammer dat het zo vlak achter elkaar is!! O-)

En BBBRRRRR wat is het toch koud, he??!! :Y
Die nu met dit weer nog op de motor gaan, zijn echte bikkels!! :Y ;)

Ik hoop dat het snel weer lente wordt!! :Y *O*

Weet iemand trouwens nog zo, waar ze een adminitratief medewerker of eventueel een productiemedewerker nodig hebben??? Misschien dat jullie toevallig ergens iets weten, in de omgeving ofzo??!! Alvast bedankt!!


GROETJES!! :W
 
Ook maar eens een reactie geven hier dan ;)
Wel weer erg lang geleden, maar ben nog steeds een stille lezer op dit moment.
Zie het maar als een winterslaapje ;)

Het groene monster staat nog lekker droog in de tuin en heeft afgelopen week wel een keertje gegromd dus hij leeft nog!

[me]sgapie rijd op dit moment lekker rond in een klein zwart koekblikje maar wil toch eigenlijk stiekem heel graag een rondje doen op zijn groene tweewieler ;) [/me]
 
:W

hi,
over 4 dagen rijd ik ook omgeving Nijmegen ;)

Mag zaterdag mijn motor ophalen!!! Kan bijna niet wachten, en nu maar hopen dat het weer ook meewerkt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan