Froggy
MF veteraan
Vandaag de spullen van mijn broer gespoten :
Spullen spuitklaar in de spuitcabine :
Spullen spuitklaar in de spuitcabine :
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik zat eens te denken:
wij komen allemaal uit de omgeving van nijmegen,
en hebben allemaal banden nodig
Als we van de zomer met een aantal mensen tegelijk banden bestellen bij rodamoto (spanje) betalen we vanaf 5 banden geen verzendkosten
Als jullie dit een goed idee vinden, zou ik t graag van jullie willen horen.
ik wil in principe de bestelling wel plaatsen als ik zelf banden nodig heb
uiteraard pas op t moment dat t geld voor de bestellingen binnen is om zo niet voor veeeeel geld risico te lopen.
Michelin Pilot Road 2
120/60-17 + 160/60-17 : 220.50 EURO
Michelin Pilot Power 2CT
120/70-17 + 180/55-17 : 238.00 EURO
120/70-17 + 190/50-17 : 243.50 EURO
Michelin Pilot Power
120/70-17 + 180/55-17 : 214.50 EURO
120/70-17 + 190/50-17 : 217.00 EURO
Michelin Macadam 100X
120/70-17 + 180/55-17 : 183.50 EURO
Bridgestone BT014
120/60-17 + 160/60-17 : 197.00 EURO
120/70-17 + 170/60-17 : 209.00 EURO
Bridgestone BT021
120/70-17 + 180/55-17 : 226.00 EURO
Bridgestone BT020
120/70-17 + 190/50-17 : 203.00 EURO
Bridgestone BT015
120/70-17 + 190/50-17 : 209.00 EURO
Pirelli Diablo
120/70-17 + 190/50-17 : 203.00 EURO
Pirelli Diablo Strada
120/70-17 + 180/55-17 : 222.50 EURO
Metzeler Sportec M-1
120/70-17 + 190/50-17 : 206.00 EURO
Dunlop D208RR
120/70-17 + 180/55-17 : 197.00 EURO
120/70-17 + 190/50-17 : 197.00 EURO
Dunlop Qualifier
120/70-17 + 180/55-17 : 218.00 EURO
120/70-17 + 190/50-17 : 232.00 EURO
Pirelli Dragon Supercorsa Pro SC1-2-3
120/70-17 + 180/55-17 : 278.50 EURO
120/70-17 + 190/55-17 : 285.00 EURO
Pirelli Diablo Superbike SC1-2-3
120/70-17 + 180/55-17 : 261.00 EURO
120/70-17 + 190/55-17 : 267.00 EURO
Vanaf 5 banden gratis verzendkosten
Bedoel je niet Amsterdam ....gewoon bij termaat afspraak maken en erop laten leggen.
banden zijn precies dezelfde. zit een zaak bij rotterdam die ze zelf van deze spanjolen afneemt
Maar daar ga ik nu nog ff geen reclame voor maken, want die is volgens mij druk bezig zelf een graantje mee te pikken van de prijsverschillen in t buitenland.
Maar vertel eens over die bandenboer uit kleve?
is mss ook wel aantrekkelijk dan, maar daar weet ik niks vanaf.
Weet iig wel dat bv bij reifenversand nu een setje mpp 120 / 180 incl verzenden 231 moet kosten.
eh ja idd haha
is die bandenboer in kleve deze: Reiffenservice Hoenselaar?
Reifenservice Hoenselaar Ludwig Jahnstrasse 3-5 in Kleve Tel.0049 (0)2821-28891
verstaan en praten nl, monteren voor weinig enz enz
heb zelf ook sports eronder liggen....
vorige maand bij t stoplicht een onvrijwillige rolling burn out gedraaid!
En ik maar stom kijken naar mn toerenteller die richting t rood ging terwijl ik net 60 reed
Toen de achterkant begon te zwabberen heeeeel snel t gas dichtgegooid
Klote dingen kunnen t allemaal niet bijbenen, en ik wil dr echt vanaf.
maarre... kan je me vertellen waar ik ongeveer aan moet denken icm monteren?
vorige maand bij t stoplicht een onvrijwillige rolling burn out gedraaid!
En ik maar stom kijken naar mn toerenteller die richting t rood ging terwijl ik net 60 reed
Toen de achterkant begon te zwabberen heeeeel snel t gas dichtgegooid
Klote dingen kunnen t allemaal niet bijbenen, en ik wil dr echt vanaf.
Ah joh das toch mooi man!
Maare wat verwacht jij van banden bij temperaturen rond 10 graden?
Het kan goed zijn dat ze niet op temperatuur komen, buiten is het nou nog niet echt lekker weer geweest dat je je banden echt lekker op temperatuur krijgt dus als ze nu een keer niet mee kunnen komen zoals jij zegt zal het eerder door de temperatuur komen...
tja wat zal ik eens zeggen over de Michelin PP
tis een band die snel op temp is en goed plakt
maar als hij warm is snijden alle kleine voorwerpen zoals steentje e.d
er gewoon in, gevolg div sneetjes in de band en grote kans op lek rijden
zoals bij andere die ik ken
volgende band wordt bij mij in iedegeval geen PP meer
Ja, klopt ja. Heb er al een keer naar toe gebeld, maar hij zei als ik later terug belde kon hij waarschijnlijk voor nog minder leveren. Hij had ze deze keer wat duurder in moeten kopen. Ik ben er nog nooit geweest, maar heb dat adres een keer van iemand hier gekregen. Mijn plan was om nu z.s.m deze Michelin sport kaal te trekken en dan daar een paar MPP's te laten monteren. Ben eigenlijk een beetje een Bridgestone man geworden in de loop van de jaren, maar hoor hier wel heel goede verhalen over en de BT014 was toen wel heel snel kaal bij mij. (3500 km ) De Michelin sport lagen al op deze bike, toen ik hem kocht, maar ben er niet echt over te spreken. Bij hard uitaccelereren voel je dat ze de grip niet aan kunnen. Zet hem elke keer een stukje weg aan de achterkant. Had op mijn oude zx9r als vervanging van de BT014 een keer Pirelli Diablo laten monteren. Ik vond het best een fijne band, maar weet nu nog niet hoe lang die mee gaan. Ik reed hem naar een paar duizend kilometer plat.
Pilot Sport heb ik wel eens een circuitfilmpje van gezien, die wat minder goed afliep .
De Pilot Powers (incl. 2CT) en de Pilot Road (zeker nu de 2CT) zijn uitstekende banden.
De eerste hebben natuurlijk meer grip, maar beduidend minder levensduur (wss 1,5:1).
Diablo's gaan (gingen?) net zolang mee als BT-010's bij mij, misschien zelfs iets langer.
De grip was op z'n minst hetzelfde.
Maar ja, ook de bandenevolutie gaat allemaal zo vreselijk snel. Een setje MPP's gaat op mijn huidige motor net zolang mee als een setje BT-010/Diablo's op m'n Fazer.
(alleen is het slijtagepatroon beduidend anders ).
@wolf:
Moet je hier eens kijken,
word wel t een en ander uit de doeken gedaan over vering afstellen en rijden
http://www.webzxr.co.uk/
Volgens de site van Michelin klopt dat ook wel. Alleen de ervaringen die ik hoor zijn anders. De hele sportieve rijders of mensen die gewoon max. grip willen hebben ongeacht de kosten, kiezen voor de Powers. Als veel kilometers een rol gaan spelen, dan is de Power niet echt een goede keuze en kiest men vaak voor de Road.Ik dacht dat de Pilot Road een hardere band was dan de Pilot Sport. Meer afgaande op de naam dan. In volgorde van hard naar zacht dacht ik dus. 1 Road, 2 Sport, 3 Power. De Pirelli Diablo deed het wat slijten beter dan de BT 014 bij mij. Maar heb dus nooit kunnen zien, hoeveel beter. De BT 010 en daarna de BT012 deden het daarentegen wel weer goed wat slijten betreft. De fijnste band was tot nu toe de BT014 voor mij, maar wel heel snel kaal.
Volgens de site van Michelin klopt dat ook wel. Alleen de ervaringen die ik hoor zijn anders. De hele sportieve rijders of mensen die gewoon max. grip willen hebben ongeacht de kosten, kiezen voor de Powers. Als veel kilometers een rol gaan spelen, dan is de Power niet echt een goede keuze en kiest men vaak voor de Road.
Maar ik ken collega K1200S rijders die een circuitdag met een Road heeft gedaan (zonder problemen). Even voor de goede orde: hij deed minder kilometers met een setje powers dan ik .
Mijn top 3:
1. Pilot Powers
2. Diablo's
3. Diablo Strada's
Daarnaast nog BT-010's gereden: geweldige plakband, maar de voorband cupte en bij erg warm weer en flink gassen ging deze band plotseling smeren.
De BT-020 vond ik niet geweldig. Ik heb nooit vertrouwen in die band gehad.
Ik overweeg nu een Pilot Road 2CT.
Aan de andere kant verbruik ik 1 tot 1,5 setje per jaar. En dan wil ik geen compromis m.b.t. grip/kilometrage, dus Powers of Powers 2CT sluit ik niet uit!
Het is ook geen off the road............