Wie rijdt er in Nijmegen e.o part 5!

Wat moeten we deze zomer nou echt gaan doen?!!

  • BBQ-en

    Stemmen: 15 33,3%
  • Karten

    Stemmen: 1 2,2%
  • Flink stappen

    Stemmen: 1 2,2%
  • Paint-ballen

    Stemmen: 1 2,2%
  • Froggy zijn motor roze verven

    Stemmen: 23 51,1%
  • Helemaal niks

    Stemmen: 1 2,2%
  • Dom schaap, je vergeet nog een hele boel dingen.....

    Stemmen: 3 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    45
Status
Niet open voor verdere reacties.
[bladiebla]
nou nou pim daar heb je weer geluk gehad
jij heb ook altijd mazzel
maare kan idd een vuiltje zijn
ff leeg rijden en kijken
dat leeg rijden zal wel lukke })

Tja hij is erg regelmatig leeg, zeker met die 11 liter die ik maar heb (en dan nog 5 reserve |( )

Maar hoe is het met jou eigenlijk, ben nog twee keer langs geweest, maar je lag of achter de bank,. of was gewoon niet thuis. Alles goed, en weer aan het werk?
 
Hoezo :? . Ik ben al getrouwd hoor mocht je van plan mijn vriendinnetje :j te willen worden :+.


Kan ik koken :? Ach, ik loop nog steeds rond dus dood ben ik er nog niet van gegaan ;).


Trouwens, het is EUR295,- incl. alles. Ik wist het niet zeker meer, maar het scheelt weer 3 euri ;).
_O-
:}
 
gister een andere achterband laten zetten, pirelli diablo .
full


whahaha verkeerde foto. ach deze was ook leuk.
 
Laatst bewerkt:
Er zitten inderdaad een paar leuke bochten in die weg, Alleen dat stukje bij het winkelcentrum is altijd wel erg oppassen voor overstekende voetgangers en auto's die van de parkeerplaats komen. Ik woon in de Zellersacker, dus ik woon bijna aan het "mooiste circuit van Nijmegen".
 
ik rijdt meestal een beetje in de buurt of de kant van groesbeek malden overasselt, alles in de buurt.
lekker dicht bij of de dijk naar tiel of naar batenburg is ook mooi. :]
 
Er zitten inderdaad een paar leuke bochten in die weg, Alleen dat stukje bij het winkelcentrum is altijd wel erg oppassen voor overstekende voetgangers en auto's die van de parkeerplaats komen. Ik woon in de Zellersacker, dus ik woon bijna aan het "mooiste circuit van Nijmegen".
klopt pas daar maar op ,en al helemaal bij die klote drempels die er nu liggen.
maar niks te veel gezegd toch , het mooiste stukje circuit van nijmegen.
 
Na een lange winterslaap komt volgende week zondag (mits droog) de Soes voor het eerst uit de stal. Zal wel een ritje richting Nijmengen worden......
 
Laatst bewerkt:
Zitten de kleine knippers er al op??????

Foto!!!!!

Heb gistermorgen de topkuip eraf gesloopt. Word het erna gewoon lekker weer. Iig geen regen dan. Er kwam het een en ander tussen de verbouwing door, dus ik heb hem gisteravond pas afgemaakt. Resultaat mag er wezen. Thanx Froggy voor het spuiten van de spacertjes. Is die van je broer onderhand ook klaar?

full
 
Effe genoeg verbouwd dit jaar, dus het vervangingsraampje is voor next season. Dus mijn nickname maar op het blanke raampje geplakt. Bestel volgend jaar wel weer nieuwe..........

full
 
Hoe die vuiligheid op de foto komt weet ik niet. In het echt is de kont toch echt helemaal strak................

full


Ik was ook weer eens te lam om binnen de digitale camera te halen. Is allemaal weer mobiele telefoon kwali in een veel te donkere ruimte...........
 
Hoe die vuiligheid op de foto komt weet ik niet. In het echt is de kont toch echt helemaal strak................

[afbeelding]

Ik was ook weer eens te lam om binnen de digitale camera te halen. Is allemaal weer mobiele telefoon kwali in een veel te donkere ruimte...........
Hij wordt mooier en mooier, super *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan