Wie rijdt er in Nijmegen e.o part 5!

Wat moeten we deze zomer nou echt gaan doen?!!

  • BBQ-en

    Stemmen: 15 33,3%
  • Karten

    Stemmen: 1 2,2%
  • Flink stappen

    Stemmen: 1 2,2%
  • Paint-ballen

    Stemmen: 1 2,2%
  • Froggy zijn motor roze verven

    Stemmen: 23 51,1%
  • Helemaal niks

    Stemmen: 1 2,2%
  • Dom schaap, je vergeet nog een hele boel dingen.....

    Stemmen: 3 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    45
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet om 14:00 uur in Hasselt, achter Kleve zijn. Daar moeten dan nieuwe bandjes eronder worden gelegd. Hasselt ligt aan de weg van Kleve naar Kalkar ;).
Dus ik zou op de waalkade om 12:30 / 13:00 uur willen vertrekken en dan relaxt die kant op rijden :). Daarna naar Kalkar om een biertje te drinken.

De terugweg wordt nog relaxter i.v.m. nieuwe bandjes ;).
Wil jij als je daar bent eens vragen wat MPPs kosten in de maten 180/? en 70/??
Weet jij toevallig ook of dat de bandjes daar goedkoper zijn dan bij debandenmolen (in Reek)?
Thnx!
 
Hoi Nico,

Welkom, heb jij een rode K100 rs gehad? met een deukje in de tank?

@ iedereen eigenlijk, hoe gaat dat in zijn werk aan de waalkade normaal.
Vrienden van mij willen ook soms rustig toeren, en willen dan ook wel eens met iemand rijden.
Geen MF stickers, maar dat lijkt me geen must, dus ik was benieuwd hoe dat in zijn werk ging.

Ik moet dit weekend iig weer werken.

Hoi Pimobiel,

Nee, mijn huidige (zwarte) motor is tevens mijn eerste echte motor. In mijn stoute jeugd wel een Flandria-buikschuiver gehad die boven de 100 liep maar dat was een brommer :-)

Groetjes,
Nico
 
@FZ6 Fazer: als ik er aan denk wel, maar ik word al wat ouder.... :+

@Wolf75: nee, ik ben dat niet in dat filmpje. Maar de titel is leuk (al ben ik nog geen 40 jaar) en voor oude knakkers gaat het nog best snel :Y.
Tja, als ik dat eerder had geweten, dan konden we op zaterdag gaan. Volgende keer maar dan :?

@Stalenros: tot zo. Ik geloof dat het niet echt warm is, maar het is iig droog :).
 
Laatst bewerkt:
REIFENSERVICE HOENSELAAR
LUDWIG-JAHN-STR. 3
47533 KLEVE
DEUTSCHLAND

Tel. (02821) 28891

Man spreekt gewoon Nederlands...............

heb ze gebeld , setje nieuwe bridgestone banden,
eraf halen en erop leggen.

160/6- R17 M/ C / 69 H
120/60 R17 / 55 H

152 euro.
 
Laatst bewerkt:
Ja, je hebt gelijk. Is eerder iets van:

Bandenmaat voor: 120/70 ZR17M/C (58W)
Bandenmaat achter: 180/55 ZR17M/C (73W)
;)
Da's nou jammer voor }) , ik heb het gevraagd en Stalenros weet het niet ;).

Was trouwens een geslaagd ritje: tja, BMW-rijders onder elkaar :P :+. Helaas regende het ff hard toen we bij Hoenselaar waren dus eerst maar een paar bakkies gedaan en toen maar direct teruggereden naar huis.

Je kunt trouwens ook bij Hoenselaar alleen de velgen brengen. Of ter plekke de velgen eronder uit sleutelen (met zijn gereedschap). Dat scheelt je 20 euro op de totaalprijs.







@FZ6 Fazer: een setje MPP 120/180 incl. alles kost EUR 298,-
 
Da's nou jammer voor }) , ik heb het gevraagd en Stalenros weet het niet ;).

Was trouwens een geslaagd ritje: tja, BMW-rijders onder elkaar :P :+. Helaas regende het ff hard toen we bij Hoenselaar waren dus eerst maar een paar bakkies gedaan en toen maar direct teruggereden naar huis.

Je kunt trouwens ook bij Hoenselaar alleen de velgen brengen. Of ter plekke de velgen eronder uit sleutelen (met zijn gereedschap). Dat scheelt je 20 euro op de totaalprijs.







@FZ6 Fazer: een setje MPP 120/180 incl. alles kost EUR 298,-
Thnx mate ;) :}
 
@Wolf75: nee, ik ben dat niet in dat filmpje. Maar de titel is leuk (al ben ik nog geen 40 jaar) en voor oude knakkers gaat het nog best snel :Y.
Tja, als ik dat eerder had geweten, dan konden we op zaterdag gaan. Volgende keer maar dan :?

.

Maakt niet uit. Was toch nog niet van plan om er nu nieuwe banden op te laten leggen. eerst deze effe wat kaler maken. Wil Zaterdag gaan rijden en een ritje Kleve is altijd leuk.
 
Kun jij een beetje koken? :o
Hoezo :? . Ik ben al getrouwd hoor mocht je van plan mijn vriendinnetje :j te willen worden :+.


Kan ik koken :? Ach, ik loop nog steeds rond dus dood ben ik er nog niet van gegaan ;).


Trouwens, het is EUR295,- incl. alles. Ik wist het niet zeker meer, maar het scheelt weer 3 euri ;).
 
Aha ;). Volgens mij wordt het morgen niet al te best?

Ze roepen al de hele week dat het zondag pas baggerweer zou worden, maar vanmiddag regende het ook al effe, dus ik denk dat het niet zo best gaat worden. Dat het toch stiekem een dag eerder slecht word. :(
 
Ze roepen al de hele week dat het zondag pas baggerweer zou worden, maar vanmiddag regende het ook al effe, dus ik denk dat het niet zo best gaat worden. Dat het toch stiekem een dag eerder slecht word. :(
Momenteel valt het nog mee (ik denk wel dat het koud is), maar de barometer doet het ergste vermoeden voor de komende 24 uur -O-.
 
Laatst bewerkt:
Momenteel valt het nog mee (ik denk wel dat het koud is), maar de barometer doet het ergste vermoeden voor de komende 24 uur -O-.

Het regent hier nog niet, maar de lucht ziet er zo uit, dat tegen de tijd dat ik mijn bike op de stoep heb staan het kei hard begint. Het is ook niet echt warm buiten. Ga denk ik mijn topkuip er maar af schroeven en de kleine knippertjes erop zetten. Morgen wordt denk ik ook niks met het weer. :( -O- -O- -O-
 
Het regent hier nog niet, maar de lucht ziet er zo uit, dat tegen de tijd dat ik mijn bike op de stoep heb staan het kei hard begint. Het is ook niet echt warm buiten. Ga denk ik mijn topkuip er maar af schroeven en de kleine knippertjes erop zetten. Morgen wordt denk ik ook niks met het weer. :( -O- -O- -O-

Zitten de kleine knippers er al op??????

Foto!!!!!
 
. Wil Zaterdag gaan rijden en een ritje Kleve is altijd leuk.

Hmmm nou kwam gisteravond van mijn werk, en mijn neef vroeg of ik ff bij hem op visite kwam, dat was dus om 23.00 uur.
Ok, ik rijd ff naar Kleef, zet hem op reserve, want dat zat eraan te komen.
Rijd ik bij die half afgemaakte rotonde, pruttel de pruttel de pru....

Oops, wat nu (ik heb een reserve van 5 liter, dus dat kon het niet zijn, heb ik hem op on gezet en broem, weer lopen., maar dan is het ver naar Kleef hoor, und keine tankstelle offen naturlich.
Gelukkig was er in het centrum 1 open 24 uur p/d pffff

Maar wat dat nu geweest is, ik heb de tank afgelopen jaar laten spuiten, dus kan of een vuiltje zijn, of kan reserve en on omgedraaid worden?, Leek mij niet nl.
 
Hmmm nou kwam gisteravond van mijn werk, en mijn neef vroeg of ik ff bij hem op visite kwam, dat was dus om 23.00 uur.
Ok, ik rijd ff naar Kleef, zet hem op reserve, want dat zat eraan te komen.
Rijd ik bij die half afgemaakte rotonde, pruttel de pruttel de pru....

Oops, wat nu (ik heb een reserve van 5 liter, dus dat kon het niet zijn, heb ik hem op on gezet en broem, weer lopen., maar dan is het ver naar Kleef hoor, und keine tankstelle offen naturlich.
Gelukkig was er in het centrum 1 open 24 uur p/d pffff

Maar wat dat nu geweest is, ik heb de tank afgelopen jaar laten spuiten, dus kan of een vuiltje zijn, of kan reserve en on omgedraaid worden?, Leek mij niet nl.

nou nou pim daar heb je weer geluk gehad
jij heb ook altijd mazzel
maare kan idd een vuiltje zijn
ff leeg rijden en kijken
dat leeg rijden zal wel lukke })
 
Hé lui, ik kom ook uit Nmgn en rij met een R1 2005. Zijn er meer R1 rijders in deze omgeving :?

Foto van mijn kanon!
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan