Wie rijdt er Suzuki RF600R / RF900R ---> deel 6 alweer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben er ook weer even, vandaag bij Louis in Weil een tanktas gekocht vorige week al laarzen dus nu enkel nog een RF, vorige week de motorzaak gebeld en toen stondie er nog, dus alsie er maandag nog staat wanneer ik eindelijk thuis kom, ga ik dinsdag proefrijden, als dat bevalt (zou niet weten waarom niet) dan staatie hoop ik woensdag voor de deur. Kan ik eindelijk geregeld mee praten hier en natuurlijk lekker rondrijden. Mocht de motor er niet meer staan dan wordt het MP afspeuren, heb besloten toch voor die motor bij de motorzaak te gaan (ondanks de 63000 km) omdat de onderhouds historie helemaal bekend is en ik dus, als het goed is, voorlopig geen grote kosten heb (banden ketting etc. allemaal nieuw net als bougies en de olie etc.).


*O* *O* Dus je gaat voor een RF *O* *O*

wiiiiiii
 
@Angelique....

Does een voorspelling voor Nederland - Spanje vanavond :+

Ik zeg 3-2 voor Nederland... nu nog even nadenken over mijn tegenprestatie als het gebeurd...
 
@me-daph,

ja ga voor een RF al moet ik nog wel een proefrit maken (maar voorzie daarin geen problemen), nog nooit iets anders dan de lesmotor gereden, zal wel even wennen zijn denk ik. Ik ga morgen maar weer eens bellen ofie er nog staat en dan dinsdag proefrijden hoop ik.
 
@me-daph,

ja ga voor een RF al moet ik nog wel een proefrit maken (maar voorzie daarin geen problemen), nog nooit iets anders dan de lesmotor gereden, zal wel even wennen zijn denk ik. Ik ga morgen maar weer eens bellen ofie er nog staat en dan dinsdag proefrijden hoop ik.


Gelest op een CBtje en 1x proefritje (bij particulier) was op mijn Louise. Voelde gelijk goed! Kan relaxt erop zitten, ontspannen met benen aan de grond (als ik stil sta ;) ) Tijdens proefritje durfde ik haar ook gelijk los te trekken, 1 handje los etc. etc.


Maar het belangrijkste is dat je goed bij de fiets voelt.
 
Gelest op een CBtje en 1x proefritje (bij particulier) was op mijn Louise. Voelde gelijk goed! Kan relaxt erop zitten, ontspannen met benen aan de grond (als ik stil sta ;) ) Tijdens proefritje durfde ik haar ook gelijk los te trekken, 1 handje los etc. etc.


Maar het belangrijkste is dat je goed bij de fiets voelt.

Hier precies het zelfde, na een lesmotor direct op de rf begonnen, alleen dat opentrekken deet ik nog niet in het begin :X
 
@me-daph @yakuza

Dan moet het helemaal goedkomen, met voeten aan de grond is geen probleem, ben 1,93meter dus dat lukt bij een v strom ook nog wel.
Open trekken zullen we nog wel zien, eerst maar eens even kijken hoe en wat. Zoals gezegd, paste er met mijn lange benen prima op en zat lekker dus zal rijden vast ook wel gaan.
Alleen jammer dat er in de buurt van de proefrit geen snelweg.
 
Bij mij van hetzelfde. Voordat ik begon met lessen stond mn RF er al.
En als ik mezelf niet inhoud, worden het Joe bar team-praktijken xD

joe_bar_team_01_800x600.jpg
 
En vanavond gaan we gewoon 'vies' met 1-0 winnen....wedstrijd wordt niet om aan te gluren ( om in Derksen zijn bewoordingen te blijven :X )....maar het doel heiligd de middelen !....en dan gaat hèèl nederland los *O* *O*

edit: kippevel fillempie :
 
Laatst bewerkt:
nou ben ik vandaag weer eff op de motor weg geweest want had toch het idee dat het mischien niet aan me balhooft lager ligt nu heb ik wat testjes gedaan en als ik 50 rij en de koppeling in trek houd hij op met trillen en als ik bij 180 de koppelinge in trek ook en als ik rond de 150 rij en ze hem in zijn vrij en daarna uit hou hij ook op met trillen

nou heb ik dus het idee dat het dan wel in me blok moed zitten heeft iemand dit ook al eens gehad

moed er wel bij vertellen dat voor dat ik hem kocht hij 3 jaar heeft stil gestaan en van af april ben ik er op gaan rijden en heb er nu zo 1500 km op zitten
 
Zo.. Ik heb de knoop doorgehakt.. De gixxer demper komt niet op mijn RF. Het plaatmateriaal is waarschijnlijk krap meer dan een millimeter, dus uitfrezen is geen optie, de enige optie met die demper is een stukje pijp van m'n spruitstuk afslijpen en dan een dikke ring tussen de flens en de demper plaatsen.

De optie waar ik waarschijnlijk voor ga is een nieuwe Bos demper.. Bij Louis (DE), of bij Fast2toys (NL) kost deze iets meer dan 200 euro nieuw, dat is nog wel te doen. Ik ga niet vragen om een geluidsopname doe ik niet, dat wil ik Yakuza niet aandoen. }) Jammer alleen dat hij alleen in de alu versie te krijgen lijkt, carbon lijkt me mooier op mijn kleur motor.

ook en als ik rond de 150 rij en ze hem in zijn vrij en daarna uit hou hij ook op met trillen
Eurm.. Ik niet snap...

Het komt er dus op neer dat als het blok niet meedraait (koppeling intrekken, of bak in zijn vrij zetten) dat het dan allemaal goed gaat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan