Wie rijdt er Suzuki RF600R / RF900R ---> deel 6 alweer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
owwwwwwwwwwwwww.... dan pak ik vanavond de gereedschapjes er even bij en span ik'm even een stukje aan.

september hè... waar zal dat dan zo ongeveer zijn? ik zal moeten afreizen vanuit het hoge noorden, Grûnn'
of zijn er meer die vanuit dé Stad komen? 8-)


Ik kom ook uit het hoge noorden, alleen dan uit leeuwarden.
 
Ik kom ook uit het hoge noorden, alleen dan uit leeuwarden.

De vorige keer werd bij een wegrestaurant in de buurt van knooppunt Hoevelaken afgesproken. Het is sowieso handig om het in het midden van NL te houden, aangezien we uit zo ongeveer alle windrichtingen mogen komen :)
 
De vorige keer werd bij een wegrestaurant in de buurt van knooppunt Hoevelaken afgesproken. Het is sowieso handig om het in het midden van NL te houden, aangezien we uit zo ongeveer alle windrichtingen mogen komen :)


:^

vorige keer was het hier
(52.235791, 5.231079)
 
is voor mij 1,5 uur rijden dus dat gaat wel lukken, vorige week 3 uur naar boord gereden en ging ook prima. Met bagage gemiddeld 1 op 16,3 dus dat viel wel iets tegen.
Erg jammer dat ik ziek ben en het hier pijpenstelen regent anders was ik nu door de bergen aan het tuffen geweest.
 
is voor mij 1,5 uur rijden dus dat gaat wel lukken, vorige week 3 uur naar boord gereden en ging ook prima. Met bagage gemiddeld 1 op 16,3 dus dat viel wel iets tegen.
Erg jammer dat ik ziek ben en het hier pijpenstelen regent anders was ik nu door de bergen aan het tuffen geweest.
Ai, bummer '( Beterschap dan maar!
 
ik heb ook oordopjes in tijdens de snelweg rit en scheelt een heleboel, ik krijg het helaas nog niet voor elkaar om de oordopjes van de mp3 speler in te krijgen en houden als ik de helm opzet.
 
@daGanz,

Ja is balen maar ach, over een week of 3 a 4 ben ik hier weer dus dat maak ik nog wel goed.
Vaar vast op Bazel dus zit wat dat betreft zit ik in een goede positie.
 
ik heb ook oordopjes in tijdens de snelweg rit en scheelt een heleboel, ik krijg het helaas nog niet voor elkaar om de oordopjes van de mp3 speler in te krijgen en houden als ik de helm opzet.

Ik had ook de optie bij het maken van mijn oordopjes om voor een optie met luidsprekertjes erin te gaan. Misschien is dat iets voor jou?
 
oke, ga ik dat ook maar eens proberen, als ik morgen weer helemaal fit ben wilde ik toch nog even naar louis fietsen, ga ik er meteen eentje halen.
 
te warm voor een helmmuts?
juist nú is die helmmuts relax, dan komt je zweet in de muts en niet zozeer in de voering van je helm

én Robijn fris ruikt lekker tijdens het touren hoor ;)


Gewoon een pepermuntje en een keiharde boer laten werkt ook voor de hele weg.

(met vizier dicht he)
 
Laatst bewerkt:

Hahaha ow ja sorry ik vergat even dat vrouwen dat niet doen.
_O-

Ik heb wel s een tour ritje met een vriendin gemaakt en een tussenstop bij een shoarma tent. Ik had toen zeg maar wat eh lucht laten ontsnappen in mn vizier op de snelweg en zat druk te wapperen voor mn vizier... mn vriendin wist toen wel hoe laat het was hahaha :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan