Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Wie speelt er nog voor 'vuilnisman' ?

reed met m'n vader naar een klus aanhanger vol met houten timmer platen vast gebonden lag er een baksteen op de weg.
we reden er over heen knapt het touw en waaien er drie van die grote platen van de aan hanger.
een over een auto heen en die andere twee over een achter de eerste auto rijdende motorrijder.
zo wat hebben die jongens mazzel die motorrijder had z'n broek vol.
had een van de platen door de onverwachte drempel het touw door gesneden.
dit was de officiel conclusie van de politie .
opruimen en weg wezen
 
Heb gisteren nog een koelbox met inhoud tegen gekomen op het linker rijvak van de drukste snelweg van Belgie...
Is redelijk gevaarlijk maar daar kan je ECHT niet stoppen voor die effe te verwijderen...
 

Rij ik strak m'n ouwe circuitje, steekt er ineens een rotonde over...
 

Ik kan je aanraden om dat soort dingen de volgende keer met de hand naar de zijkant te verplaatsen en niet telkens te proberen ze met de auto aan de kant te duwen

Ontopic: Als ik potentieel gevaarlijke dingen tegenkom en ik kan daar veilig stoppen dan haal ik het ook weg. Zo kwam ik een tijdje geleden nog een leuk balkje van 10x10x100 cm tegen op de weg dat ik toch maar heb weggehaald.
 
nee, eigenlijk nog nooit gedaan. vooral omdat ik nog nooit echt gevaarlijke dingen ben tegengekomen. maar ik zal eens opletten of ik wat weg kan halen, ff je motor neerzetten en van de motor af springen is immers zo gedaan.
 

Dat is wel heel sneu zeg volgens mij kan je dan beter de dierenbescherming bellen die komen tenminste wel, maarja moet je wel dat nummer hebben he.

(bij mij staat ie iig in de phone )