Wie? Wat? Waterland! #22 Waar één gebeurtenis op nr.1 staat!

Status
Niet open voor verdere reacties.
En ik was weer thuis :X

Met dank aan de jongens de motor weer rijdbaar kunnen maken. :} :}
Zelf er goed vanaf gekomen met een paars/blauw/groene knie.
Maar ik was er wel dusdanig mee klaar dat ik besloten had naar huis te gaan -O-
Balen!
Maar inderdaad gelukkig alleen maar rijdbare schade, en geen ernstig letsel.
 
Zaterdag ga ik hem ophalen.


full


Gefeliciteerd en veel plezier ermee!
 
Tussen al dit spektakel door heb ik een XT 600E gekocht.

Stond een zwarte uit 2002 (48k km) bij Keri motoren voor een heel schappelijk prijsje. Testrondje mee gemaakt. Reed goed. Lekte geen olie. Moet wel wat aan gedaan worden (kettingset). Maar daar heb ik wel een adresje voor om dat allemaal te bestellen denk ik.

Gefeliciteerd. Veel veilige kilometers ermee gewenst ;)
 
Van de week heb ik een nieuwe lederen combi van Buse gekocht.
Nu heb ik bij dit pak die grote klittenband delen voor de kneesliders los erbij gekregen. Weet iemand hier een goed adresje waar ik deze dingen erop kan laten naaien ?
 
Stuur soms een mail met de telefoon en dat gaat niet altijd goed.

Rocco, Yamaha is altijd goed

Het is mijn eerste Yamaha product na mijn versterker.

@zwaran

Ik heb horen zeggen dat ze bij Motorport in Wormerveer goede naaisters in dienst hebben die dit voor je kunnen doen.
 
Laatst bewerkt:
Van de week heb ik een nieuwe lederen combi van Buse gekocht.
Nu heb ik bij dit pak die grote klittenband delen voor de kneesliders los erbij gekregen. Weet iemand hier een goed adresje waar ik deze dingen erop kan laten naaien ?

Gewoon bij een Turks naaiatelier binnenlopen en een prijs afspreken. Zitten er 2 in Purmerend. 1 achter het Eggert, de weeshuisstraat en de ander in de Pepperstraat.
 
Het is mijn eerste Yamaha product na mijn versterker.

@zwaran

Ik heb horen zeggen dat ze bij Motorport in Wormerveer goede naaisters in dienst hebben die dit voor je kunnen doen.
Doe eens een foto.

Ik moet je zeggen dat ik er uitermate tevreden over ben.
 
De Turkse meneer op het meerland kan het niet doen zegt ie. De kniebescherming zit in het pak en dat kan er niet uit. Morgen maar even de motorport bellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan