Wie? Wat? Waterland! #23 'Waar een Weg is, is een Wil'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hangt er toch net vanaf hoe je het doet?
Denk dat je eerder last hebt van opgevoerde brommers en scooters als van een motor rijder die rustig een stukje fietspad pakt.
Misschien waren deze fietsers zelf wel de oorzaak van de valpartij en dacht de motorrijder toen hij zag dat er weinig was van ik ga wel verder.

Dichtbij is sowieso maar een sensatie site met en door moraal ridders. Punt.
 
Hangt er toch net vanaf hoe je het doet?
Denk dat je eerder last hebt van opgevoerde brommers en scooters als van een motor rijder die rustig een stukje fietspad pakt.
Misschien waren deze fietsers zelf wel de oorzaak van de valpartij en dacht de motorrijder toen hij zag dat er weinig was van ik ga wel verder.

Dichtbij is sowieso maar een sensatie site met en door moraal ridders. Punt.
Dat laatste klopt zeker. Ik reed in mijn woonwerk periode naar Bussum ook altijd over het fietspad hier, maar als je in aanraking komt met twee jonge fietsertjes ben je wel een hufter als je zo doorrijdt...
 
Hangt er toch net vanaf hoe je het doet?
Denk dat je eerder last hebt van opgevoerde brommers en scooters als van een motor rijder die rustig een stukje fietspad pakt.
Misschien waren deze fietsers zelf wel de oorzaak van de valpartij en dacht de motorrijder toen hij zag dat er weinig was van ik ga wel verder.

Dichtbij is sowieso maar een sensatie site met en door moraal ridders. Punt.


:^

Een grotere BS site bestaat er niet, je kan aan geen enkel nieuwsbericht daar waarde hechten of conclusies trekken.
 
Dat laatste klopt zeker. Ik reed in mijn woonwerk periode naar Bussum ook altijd over het fietspad hier, maar als je in aanraking komt met twee jonge fietsertjes ben je wel een hufter als je zo doorrijdt...


Je gaat er dus maar vanuit dat het sensatieverhaaltje naar volledige waarheid is geschreven?

Ik weet het niet, heb er mijn twijfels bij en durf geen uitspraken te doen.
 
Je gaat er dus maar vanuit dat het sensatieverhaaltje naar volledige waarheid is geschreven?

Ik weet het niet, heb er mijn twijfels bij en durf geen uitspraken te doen.
Nee hoor, ik weet alleen dat die mongool op die Pan hier elke dag met minimaal 50 over het fietspad rijdt en dat 200 meter verderop het Driegangpad begint... Ht kan net zo goed een ander zijn. En ik zeg dat áls je kindertjes aanrijdt en vervolgens doorrijdt je een hufter bent.
 
Laatst bewerkt:
Nee hoor, ik weet alleen dat die mongool op die Pan hier elke dag met minimaal 50 over het fietspad rijdt en dat 200 meter verderop het Driegangpad begint... Ht kan net zo goed een ander zijn. En ik zeg dat áls je kindertjes aanrijdt en vervolgens doorrijdt je een hufter bent.


Mogen brommers er wel 50 30 rijden? ;)
 
We kunnen ook gewoon op die site zelf gaan mee discussiëren.
Denk dat ik al vrij snel verbannen zou worden :+
 
Ach pak zo vaak een stukkie fietspad. gewoon lekker stapvoets niks aan het handje.
En Bob dat de kinderen zelf maar op moeten letten kom je nog wel achter :+
 
Die gasten daar hebben niks beters te doen dan alleen motorrijders en andere mensen zwart te maken. Als ze zelf in het nieuws zijn zitten ze met hun staart tussen de benen.
 
Ach pak zo vaak een stukkie fietspad. gewoon lekker stapvoets niks aan het handje.
En Bob dat de kinderen zelf maar op moeten letten kom je nog wel achter :+

je leest het verkeerd denk ik, ik heb het over het afschuiven van de verantwoordelijkheid van de ouders naar de maatschappij.
 
je leest het verkeerd denk ik, ik heb het over het afschuiven van de verantwoordelijkheid van de ouders naar de maatschappij.

Ik ben net terug uit Rome en heb gezien dat daar kinderen anders worden opgevoed. Als mamma basta zegt dan is het ook afgelopen. Voor mij was dat herkenbaar want ik ben redelijk spartaans opgevoed en ik moet zeggen dat ik het mijn ouders helemaal niet kwalijk neem.

Daarom ben ik het ook helemaal met je eens dat de opvatting dat de maatschappij verantwoordelijk is voor jouw problemen een houding is om te :r

En, pauperjournalistiek zoals Dichtbij, Hart van Nederland, De Telegraaf en dat soort meuk is alleen goed voor de kattenbak of om de BBQ mee aan te steken.
 
2 motorrijders gespot op de stoep.....geparkeerd met een sigaret :W

:W Weer betrapt door een undercover motor rijder achter de boodschappen kar :P

Het is trouwens weer de tijd van grind strooien, weest gewaarschuwd.
Het stukje tussen Schardam en Warder is net voorzien van dat glijmiddel in vaste vorm.
De bocht die Sanne goed kent ligt ook erg onopvallend grind! Ik had mazzel dat er een tegenligger kwam :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan