Wie? Wat? Waterland! #23 'Waar een Weg is, is een Wil'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na zo lang als ik weet op goedkope mtbs en atbs te hebben gereden heb ik vandaag een goede MTB gekocht,
Een Nishiki(batavus) elevation pro gekocht, de bike is helemaal Shimano SLX afgemonteerd (Hydro voor en achter), vering is van Rock Shox en is instelbaar. Schwalbe Racing ralph banden.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Vette fiets hoor!

Lijkt mij niet voor dagelijks gebruik toch? Volgens mij wordt hij nog onder je reet vandaan gestolen...
 
Gespot. De waterlandritrijders. Jullie kwamen me tegemoet vanaf de sluisbrug richting viaduct A7 ter hoogte van de chicane.
Aaahhh, jij dus.
Gezien je enthousiaste zwaaien moest het een bekende zijn, maar kon even niemand meer aan een gs koppelen.. :W

Mooie trapfiets hoor :Y maar wat ga je ermee doen hier in N-Holland een paar keer de dijk op en neer en dan heb je het wel gehad denk ik :?

Lekker op de weg fietsen op de markerdijk! O-)

Ik doe weinig aan fietsen, enkel voor het zuipen en die periode dat het niet anders kon :+
 
Was lekker rijden vanavond! *O*
Beetje jammer dat mijn probeersel van rustiger rijden juist averechts overkwam tot de volgers.

Bob thanks voor het misbruiken van je speed, ik ben al financiële compromis met mijzelf aan het sluiten :$ De irritatie begint steeds hoger op te lopen.

Proost!
 
Was lekker rijden vanavond! *O*
Beetje jammer dat mijn probeersel van rustiger rijden juist averechts overkwam tot de volgers.

Bob thanks voor het misbruiken van je speed, ik ben al financiële compromis met mijzelf aan het sluiten :$ De irritatie begint steeds hoger op te lopen.

Proost!
_O- _O- Je had ook nooit op die van Bob moeten rijden :+ Dat heeft mij ook een half maandsalaris gekost :z
 
_O- _O- Je had ook nooit op die van Bob moeten rijden :+ Dat heeft mij ook een half maandsalaris gekost :z

Weten dat het gewoon moet was het al.
De laatste tijd ben ik meer één met de motor lijkt het en zolang het in je kop zit irriteer je je eraan. Je kent het zelf ook wel dat als je er eenmaal op gaat letten het je steeds meer in de weg staat.
Nu dus even op een bekend stukje weg weer kennis gemaakt met de compleet andere houding van Bob's speed en dat ging best aardig :+

Het ergste is als je dan weer op je eigen motor verder gaat '(
 
Laatst bewerkt:
Weten dat het gewoon moet was het al.
De laatste tijd ben ik meer één met de motor lijkt het en zolang het in je kop zit irriteer je je eraan. Je kent het zelf ook wel dat als je er eenmaal op gaat letten het je steeds meer in de weg staat.
Nu dus even op een bekend stukje weg weer kennis gemaakt met de compleet andere houding van Bob's speed en dat ging best aardig :+

Het ergste is als je dan weer op je eigen motor verder gaat '(
:Y je past je aan op je motor
 
Gister voor het eerst op Assen gereden. :)
Met de doelstelling 2:15-2:20 naar Assen gegaan, na sessie 3 kwam me broer met de tijden, 2:14 in sessie 3. Kon inpakken en naar huis doelstelling was gehaald :+.
Toch vierde sessie gereden en een vrije ronde zonder verkeer kunnen rijden 2:12,09 :). De laatste sessie was het erg druk op de baan en lukte niet om het verkeer kwijt te raken. Toen maar naar binnen gegaan. Was een geslaagde dag, volgende keer moet er nog wel wat afkunnen.

Jeroen reed 1,57(!) :} :}
 
Vanochtend een feestje.

Ik was met mijn XT naar mijn werk en kwam bij de Coentunnel voor een rood verkeerslicht te staan. Ik stond net een seconde of 10 daar vooraan en het licht ging uit.

Een hele tunnel voor mij en mijn klapperpijpje alleen.
 
Vanochtend een feestje.

Ik was met mijn XT naar mijn werk en kwam bij de Coentunnel voor een rood verkeerslicht te staan. Ik stond net een seconde of 10 daar vooraan en het licht ging uit.

Een hele tunnel voor mij en mijn klapperpijpje alleen.
geen standaardpijp neem ik aan?
 
Vanochtend een feestje.

Ik was met mijn XT naar mijn werk en kwam bij de Coentunnel voor een rood verkeerslicht te staan. Ik stond net een seconde of 10 daar vooraan en het licht ging uit.

Een hele tunnel voor mij en mijn klapperpijpje alleen.
Lachen!! TGIF!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan