Wie? Wat? Waterland! #23 'Waar een Weg is, is een Wil'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij mist ook niks hè ;)


Zaterdag de boel in elkaar gesleuteld want de lente begint zo zoetjes aan weer. Coaten van de kleine dingetjes komt wel weer. Jammer genoeg kon ik zondag niet rijden ivm Nes haar verjaardag, dus moest het maandag maar. :)

Maar hij remde slecht man! Heb eerst 5 keer een noodstop gemaakt en daarna meteen de motor stilgezet. Daarna remde hij weer zoals ik gewend was. :Y



Is wel een hamburger Henry waard!
:]

Wel doorgeremd tot de schijven paars waren en toen laten afkoelen met de hendel ingeknepen terwijl je water over de schijf gooide?
Maar als hij remde zoals voorheen was het werk dus voor niets eigenlijk :+

Ik heb er al trek in *D

Als je hem goed afstelt is het idd geen bokkige motor meer idd.
En die klachten over je rug ken ik ook wel maar dat komt meer omdat je op de snelweg wat als een pudding in elkaar zakt om achter je je achter je km teller te verstoppen.
Binnendoor heb je er geen last van. een rugprotector met een stevige rugband is ook een oplossing.
En dat sturen zal idd wel door het balhoofd lager komen want ik heb ook wel eens op een speed gereden en kan toch met zekerheid zeggen dat de ktm een stuk lichtvoetiger is. Al moet je wel effe wennen aan de rechtop houding.

Ik ga inderdaad al snel als een pudding zitten als ik zo rechtop zit.
We gaan het zien, voorlopig maak ik nog wat kilometers op de speed.
Het was in ieder geval een leuke beleving om even te proeven van de KTM :)
 
nog gefeliciteerd
Hij mist ook niks hè ;)


Zaterdag de boel in elkaar gesleuteld want de lente begint zo zoetjes aan weer. Coaten van de kleine dingetjes komt wel weer. Jammer genoeg kon ik zondag niet rijden ivm Nes haar verjaardag, dus moest het maandag maar. :)

Maar hij remde slecht man! Heb eerst 5 keer een noodstop gemaakt en daarna meteen de motor stilgezet. Daarna remde hij weer zoals ik gewend was. :Y



Is wel een hamburger Henry waard!
:]
 
Wel doorgeremd tot de schijven paars waren en toen laten afkoelen met de hendel ingeknepen terwijl je water over de schijf gooide?
Maar als hij remde zoals voorheen was het werk dus voor niets eigenlijk :+

Ik heb er al trek in *DIk ga inderdaad al snel als een pudding zitten als ik zo rechtop zit.
We gaan het zien, voorlopig maak ik nog wat kilometers op de speed.
Het was in ieder geval een leuke beleving om even te proeven van de KTM :)


1 voordeel voor jou is dat je met een ktm wel kan springen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan