Nee, daarom zou ik zeker geen R1 nemenIk zou geen R1 nemen.
Yamaha R1...Wil niet schakelen vanaf de 3/4
wat een teringlijer ben jij man
wat een teringlijer ben jij man
Nee, daarom zou ik zeker geen R1 nemen
Het zijn 2 totaal verschillende motoren, ik heb 2 weken terug beide motoren proefgereden en ben tot de conclusie gekomen dat je op de R1 veel rustiger gaat rijden dan op de R6. Waarom? Omdat je de R6 in elke versnelling over de 10000 rpm moet jagen om vermogen te hebben. Dat zorgt automatisch voor aggressief rijgedrag. De R1 heeft overal vermogen en hoef je niet zo nodig te laten janken.
Maar ga niet teveel op (onderbouwde) meningen van anderen af maar ga zo als gezegd gewoon proefrijden b.v. bij Gebben in Rogat waar ik ook heb proefgereden
Ik zou geen R1 nemen.
Yamaha R1...Wil niet schakelen vanaf de 3/4
Ik zou geen R1 nemen.
Yamaha R1...Wil niet schakelen vanaf de 3/4
dan valt de r6 ook afIk zou geen R1 nemen.
Yamaha R1...Wil niet schakelen vanaf de 3/4
Ik zou geen R1 nemen.
Yamaha R1...Wil niet schakelen vanaf de 3/4
als je legaal rijdt heb je de 2/3/4/5/6 toch niet nodig op een R1, dus ik zie het probleem niet
Een r6je is veel zuiniger met brandstof
Ik rij 1 op 18 gemiddeld, dat zie ik je niet doen met een r1 met dezelfde rijstijl.
Daarnaast, volgens mij is een r6 ook veel goedkoper in de verzekering.
Maar eerst is proefrijden, je kan op beide motoren net zoveel plezier hebben. Tis alleen hoe jij het in je kop hebt zitten wat je leuker vind