• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

wie weet van welk merk deze span is

Staalfiets

Die hard MF'er
Lid geworden
8 jul 2009
Waarderingsscore
2
Ik heb gisteren een ander zijspan gekocht :9 maar ik weet niet welk type het is |( ik heb al liggen en zitten googelen maar zonder sucksex _O- en er gaan 2 zijspanbakken eruit ;(
full

Laatst bewerkt:
Dat is een Saluki.
Mooi van lelijkheid.
Er is nog een draadje hier waarin een Saluki verbouwd wordt.

Laatst bewerkt:
Waterdicht maken en ik zeg mooie diepzee duikboot :) :Y

Dat is een Saluki.
Mooi van lelijkheid.
Er is nog een draadje hier waarin een Saluki verbouwd wordt.
:^
Er komen steeds meer van die dingen tevoorschijn. Deze ziet er behoorlijk compleet en origineel uit.

:^
Er komen steeds meer van die dingen tevoorschijn. Deze ziet er behoorlijk compleet en origineel uit.
moet alleen de schoorstangen nog hebben, misschien heeft iemand nog wat liggen, of ik maak er een zwenker van, daar denk ik nog even over na, wat rijdt fijn/beter ik moet zowiezo nog leren met zo'n span te rijden maar hier down south is nergens waar je zoiets kunt leren rijden

Laatst bewerkt:
Als schwenker denk ik trouwens dat het geen handige keus is: Veel te breed en hoog, voordat je dan ruimte hebt om te kantelen heb je een combi van meer dan 2 meter breed. Met mijn supersmalle Junakbak zit ik al op 185.

Laatst bewerkt:
Als schwenker denk ik trouwens dat het geen handige keus is: Veel te breed en hoog, voordat je dan ruimte hebt om te kantelen heb je een combi van meer dan 2 meter breed. Met mijn supersmalle Junakbak zit ik al op 185.

dan wordt het geen zwenker! dan moet ik schoorstangen ergens vandaan toveren of zelf maken *D

Ik weet niet hoeveel haast je hebt maar ik denk dat ik nog wel een paar schoorstangen heb liggen.
Encanders kan je altijd gewoon naar een mechanisatiebedrijf langs gaan.
Daar hebben ze die dingen in alle soorten en maten.

Ik weet niet hoeveel haast je hebt maar ik denk dat ik nog wel een paar schoorstangen heb liggen.
Encanders kan je altijd gewoon naar een mechanisatiebedrijf langs gaan.
Daar hebben ze die dingen in alle soorten en maten.
ik heb niet zo'n haast, laat maar weten wat je hebt liggen pm me anders maar *O*

dan wordt het geen zwenker! dan moet ik schoorstangen ergens vandaan toveren of zelf maken *D

Volgens mij heb ik nog wel het eea aan bevestigingsmateriaal liggen, tis ook Limboland, oftewel Sittard. Laat maar wat weten.

Ik heb hier ook nog wat liggen van Jan, was bedoeld voor mijn KLE en heb het niet nodig.
Weet niet hoe die onderdelen allemaal heten, maar het zijn wel allerlei bevestigingsdinges.

Laatst bewerkt:
dat zou zomaar eens kunnen, maar heb een hoop te doen voor anderen en kom bijna niet toe aan mijn eigen werk, en ik heb toch zo'n mooie ideen om te maken voor mijn span

Heeeej Staalfiets, laat je niets wijsmaken hoor. 3X links is ook rechts. ;)

Waar ga je de bak aan hangen...'k hoorde van Frank ( Saluki project ) dat het een behoorlijk zware bak is, dus kan je wel wat PK'tjes gebruiken.

Ik zou voor een lekker zware ouderwetse jappanner gaan.
Een lompe 4 cilinder met minstens 1000 cc. Goedkoop, betrouwbaar en een gemakkelijk frame.

Waar ga je de bak aan hangen...'k hoorde van Frank ( Saluki project ) dat het een behoorlijk zware bak is, dus kan je wel wat PK'tjes gebruiken.
deze komt aan de GS 1100 op de foto *O* ik heb hem wel te koop staan maar nu ik de saluki heb gekocht twijfel ik om de GS te verkopen. omdat ik eigenlijk een GSX met zijspan wil kopen alsnog wil ik die GSX die staat hier ook op MF het is die hele lage en heb deze ook op MP staan en andere site's ik verkoop deze voor een goede kennis,maar wil hem zelf ook kunnen kopen,je kan niet alles hebben toch? of wel! ik zal zo de foto van die GSX laten zien dan weten jullie welke ik bedoel[Dode link verwijderd]

Terug
Bovenaan Onderaan