Wie zijn Satudarah?

Als jij met officieele philips stickers op je auto gaat rond gaat rijden en je gaat voordoen als gloeilamp kun je ook wachten op een telefoontje oid... Die MC's waar het nu over gaat geven een hele andere betekenis aan de MC en motorrijden in het algemeen zoals de meesten hier doen... Gewoon lekker uit de buurt blijven denk ik..(of je moet belastingcontroleur zijn?.
 
Zouden ze belasting betalen? :?

:+

Op dit moment nog niet maar vanaf volgend jaar gaat de fiscus dit toch echt
aanpakken hoor, dit d.m.v. ze te laten wennen aan het betalen van belasting. Houdt in; eerste jaar 3% (van wat jij normaliter ong. betaalt), 2e jaar 4%, etc. etc. :+ ;)

:r
 
Vowaka, ALI

Ikzelf kom ook uit centraal AFRICA, misschien kunnen we samen met andere BLACK BROTHERS ook een mc beginnen in Nederland.

Samen sterker dan alleen.............
 
Sinds wanneer ligt Ambon in Africa? :?

[me]SpookySpy heet je welkom op dit forum, zie dat je vandaag al 0 dagen lid bent[/me]

[edit] typootje weggehaald [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Maareh... als je op de site kijkt van die Satudarah MC dan zie je alleen maar zwart/wit. Nergens iets in het geel te zien hoor, dus hoe je nou zou moeten weten dat dat "hun" kleuren zijn? |(

Wat zijn trouwens colorclubs?
 
Het lijkt er sterk op dat topicopener met de noorderzon is vertrokken.

Of heeft hij zich geen moer van het verzoek van de Saturdarah aangetrokken en hebben ze hem nu wel weten te overtuigen met een doorslaggevend argument?
 
Het lijkt me inderdaad een verstandiger idee om gehoor te geven aan het verzoek mijn embleem te verwijderen, en misschien moet ik inderdaar met BlackPower iets beginnen voor Afrikaanse Brothers en inderdaad.......samen zijn we sterker dan alleen..............
 
en misschien moet ik inderdaar met BlackPower iets beginnen voor Afrikaanse Brothers
Ja hoor, natuurlijk. En dan begin ik lekker iets met White Power of zo... Waarom toch altijd die discriminatie? ;)
 
Laatst bewerkt:
Mij is onlangs vriendelijk, doch dringend en met klem verzocht per direkt te stoppen met het aanzetten tot, het vermelden van en deelnemen aan lasterpraat. Op welke straffe is niet verteld.

Mocht ik om welke reden dan ook een individu, groep, club of wie dan ook schade hebben berokkend, in een kwaad daglicht hebben gezet, of middels mij door derden tot toegebracht, dan kan ik niet anders dan mijn oprachte verontschuldiging hiervoor aan te bieden.
 
Mij is onlangs vriendelijk, doch dringend en met klem verzocht per direkt te stoppen met het aanzetten tot, het vermelden van en deelnemen aan lasterpraat. Op welke straffe is niet verteld.

Mocht ik om welke reden dan ook een individu, groep, club of wie dan ook schade hebben berokkend, in een kwaad daglicht hebben gezet, of middels mij door derden tot toegebracht, dan kan ik niet anders dan mijn oprachte verontschuldiging hiervoor aan te bieden.



:} :}

Hij is terug





:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan