Wieke tingels BBQ 3-4 mei 2008

Ja mannen de kogel is door de spreekwoordelijke kerk, ik zit met hemelscheet Franse delicatessen te boeffen in Duinkerke met 2000 ander geiten. (*)

Beetje afhankelijk van de sfeer en t eten kom ik al dan niet af naar Knokke, is allemaal ni ver van mekaar. Sheldon: als ik er voort eten ben, breng ik zelf wel wat vlees en slaatje mee. Slaapplaats: een vierkant meterke voor mijn tentje moogt ge altijd vrij houden, maar tis dus onder zwaar voorbehoud he.




(*): ik leg hem alvast klaar voor den Tom__ of andere vrijwilligers, ge hoeft em alleen maar in open doel te sjotten :Y



In Duinkerke?

Zal uw geit dat wel halen? Daar staat niet veel gras langs die kanten hoor :N .
 
subtiel noemtem da :(

[me] wrijft over gekneusd scheenbeen *[/me]

:+


Luc-Nilis.jpg



-O- :o
 
Om de sfeer er een beetje in te houden een foto van jullie held terwijl hij een bbq in gank aan het draaien is:


5e9f0a61f1a0457a8ae0c13552f2ef99



Technische details:

Locatie: De buren

Brandstof: hun tuin

Ontsteking: nen brikee van de Colruyt

Compressie: Als je de bamboestukken lang genoeg laat blijven de tussenschotten intact. Die kamers verhitten en ontploffen dan. Zo wordt heel de buurt attent gemaakt dat je de eerste bent om een bbq te geven.

Funfactor: 100

Modificaties: grote hoeveelheden gebuurskruiden

Prijs B & NL: n.b.
 
Laatst bewerkt:
miljaarde,

al die wieke tingels forums... kmoet ier congé pakken om overal bij te blijven.

maar ik kom waarschijnlijk met het lief.
gaan dan 's avonds wel terug naar brugge.

en sheldon, zie maar da katoh u vrouw ni mee brengt :p


euh.... je had al toegezegd op pagina 1 :X
ach ja... alzheimer komt geleidelijk aan hé _O-
 
i also want to kom, but i dont know of mi wife wants and i think i probabely have to focking work the saturday, i will check da is out...

bij nader inzien i can better wait tot na de zondag, dan i know hoe zot gullie are in reel life :)

is da btw wel een goe plan om voor nen circuitdag ne bbq te geven... :X
 
i also want to kom, but i dont know of mi wife wants and i think i probabely have to focking work the saturday, i will check da is out...

I must werk oek zulle, bbq is toch ma s avonds, en aan politiek incorrecte snelheden is de zee niet zo ver weg })

bij nader inzien i can better wait tot na de zondag, dan i know hoe zot gullie are in reel life :)

we aren't that crazyzot or tureluurs as joe peis :N

is da btw wel een goe plan om voor nen circuitdag ne bbq te geven... :X


Als t aan mij lag nam k da bbq ding mee om op t circuit zelf onder de noen lekker eten te hebben.

we are the real deal here.
die-hard-hardcore-wieke-tingels *O* *O*
 
Ik kom zeker naar de bbq, ik blijf slapen en kom alleen. Ik heb wel geen tent, dus een stukske overdekte vloer is altijd welkom :Y
 
Mijn madam en ikke willen komen, maar int slechtste geval zijn we daar tegen 20 u (als mijn madam moet werken, als ze niet moet werken kunnen we daar zijn tegen 18u).

Ist dan de moeite om af te komen, of ist vlees dan al op ???
 
Mijn madam en ikke willen komen, maar int slechtste geval zijn we daar tegen 20 u (als mijn madam moet werken, als ze niet moet werken kunnen we daar zijn tegen 18u).

Ist dan de moeite om af te komen, of ist vlees dan al op ???


het zal wel duren tot de late uurtjes.... en nee.....
vlees is niet op, want jij brengt vers vlees mee zeg je zelf :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan