Wijziging policy ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thumper

MF veteraan
13 apr 2003
4.863
816
Reacties
Het forum heeft als doel te discussieren over allerlei zaken. Als je je in een discussie mengt, post dan ook een nuttige reactie. Kom met argumenten en stellingen. Een reactie met alleen een smiley of de mededeling dat je het er niet mee eens bent voegt niets toe aan de discussie en is dan ook niet wenselijk.
En als een topic je niet aanstaat, laat het dan gewoon links liggen.

Poll : Geen thun hoe verder ?
 
Thun vroeg zelf om een perm-ban, en die heeft hij, klantgericht als de modjes zijn, ook gekregen *D

En verder staat in dezelfde policy die je gekwoot hebt dat je met vragen en/of opmerkingen over slotjes het desbetreffende modje moet mailen B|
 
Maar het is wel waar dat als je de policy leest dat het halve forum wel geband kan worden. Incl. de Moderators en Admin. Het is een goed initiatief zo'n policy maar in vergelijk hoe het forum echt is wel gedateerd
 
Thun vroeg zelf om een perm-ban, en die heeft hij, klantgericht als de modjes zijn, ook gekregen *D

En verder staat in dezelfde policy die je gekwoot hebt dat je met vragen en/of opmerkingen over slotjes het desbetreffende modje moet mailen B|

idd maar het ging om dat (publieke) topic en heb ik er dus een hekel aan om me dan via e-mail af te laten schepen.
Zeker omdat de ban waar het om gaat op dezelfde sluikse manier gegeven werd.
 
En voor de volledigheid een megaquote:

ruimt lekker op zo al die verzopen negers :Z
Nog één keer zo'n opmerking en ik schop je twee weken van het forum af. Je hebt al een keer een tempban gehad.
je doet maar wat je neit laten kunt :W

doe dan maar meteen een permanentje, ik hou niet van halfbakken gezeik -O-
Thun maakte een erg botte opmerking, kreeg daar open een waarschuwing voor, en reageerde een beetje dom.
Ik zie niet in waarom de modjes en crew op een andere manier hadden hoeven te reageren.
En nee, ik zal Thun niet missen (maar dat was al duidelijk denk ik ;) )
 

Dat is niet de reden van de ban,dat gaat om het verschil tussen een tijdelijke en permanente ban.
En als ie in dat topic verder had gelezen had ie dus kunnen lezen dat thun juist geen rasistische opmerking maakte... dubbelzinnig oké maar niet rasistisch.

edit : en je ben een paar aardig belangrijke quotes vergeten.
 
Dat is niet de reden van de ban,dat gaat om het verschil tussen een tijdelijke en permanente ban.
En als ie in dat topic verder had gelezen had ie dus kunnen lezen dat thun juist geen rasistische opmerking maakte... dubbelzinnig oké maar niet rasistisch.

edit : en je ben een paar aardig belangrijke quotes vergeten.
Gezien zijn postverleden twijfel ik er aan of het wel zo half-serieus bedoelt was als hij het naderhand laat overkomen.
Ik laat geen belangrijke quotes weg, dat zijn alleen maar variaties op een thema.
 
Dat topic is totale onzin. Lees het zelf eens door. Als je het geen onzin vindt: ik ga er niet over discussiëren, dat is te kinderachtig voor woorden.

Dat is niet de reden van de ban,dat gaat om het verschil tussen een tijdelijke en permanente ban.
Hij vraagt letterlijk om een ban, en die kan hij krijgen. Die zijn gratis :)

En als ie in dat topic verder had gelezen had ie dus kunnen lezen dat thun juist geen rasistische opmerking maakte... dubbelzinnig oké maar niet rasistisch.
Dat is het punt niet eens. Ik maak een opmerking, vervolgens probeert hij me uit te dagen en te kijken hoe ver hij kan gaan. Helaas ben ik niet de beroerdste om een ban uit te delen.

Wie zaait zal oogsten.

Daarnaast heeft Thun al eerder een tempban gehad, o.a. wegens zijn kloons God en lookwell. Als je een kloon aanmaakt op MF krijg je in principe altijd een tempban van een week.

Ik snap ook niet waarom jij dit topic moet openen. Leg me eens uit: waarom kan dit niet via mail, en waarom kan Thun zelf niet mailen? Sterker nog, ik heb hem zelf gemaild. Dus de enige reden die ik kan verzinnen voor dit topic is dat je verongelijkt wilt doen en support wilt zoeken van andere MFers omdat je het in je eentje niet kunt redden. Maar ik kan het verkeerd hebben natuurlijk.


edit:

Gezien zijn postverleden twijfel ik er aan of het wel zo half-serieus bedoelt was als hij het naderhand laat overkomen.
Ik laat geen belangrijke quotes weg, dat zijn alleen maar variaties op een thema.
:^

Er zijn (minstens) twee topics over hem in het Moderators forum. Da's niet voor niks. Dus 4slag, doe nu vooral niet of hij een soort van moderne Jezus is en wij hem willen pesten ofzo.
 
Er is niks mis met de policy. En het inschattingsvermogen van de mods ligt op een hoog peil. Je zit hier in andermans huiskamer, dus hou je je -met enige vrijheid- aan die regels. Het verwondert me dat die regels nodig zijn, we hebben allemaal een opvoeding gehad die je moreel moet sturen of je over de streep gaat. Die mods doen het goed.
[me] Sprak hij die doorlopend met één been in gebannen gebied staat |( [/me]

Ik heb zelf meer het idee dat de policy iets is om op terug te vallen als je er écht een potje van maakt.
 
En ik loop vandaag gewoon achter Rob RD aan om aan m'n slotjes quota te komen.
En dat na zijn lovende woorden.... -O-

Er was al een topic over dit onderwerp en dat is dicht gegaan.
Om de doodeenvoudige reden dat een ban niet besproken word in topic's op M-F.
Degene die het betreft krijgt altijd een mail en daar kan hij op reageren. Als hij een advocaat nodig heeft horen we dat, maar ook dan via mail.

Ook op dit topic dus een slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan