Wind en Waterdicht Clover Jas en Broek

MacBuzz

MF'er
16 apr 2003
75
0
Assen
Wegens beeindiging hobby wil ik mijn motor jas en broek verkopen.

Deze zijn beide van merk Clover en zijn in goede staat. Voor de goede orde... de enige wat op valt zijn een paar "vlieg-plekjes" op de jas en wat opgeraffelde stof bij de klitteband sluitingen. Geen van beide heeft een "val" meegemaakt. Deze "combi" is altijd water dicht geweest en ik heb geen last gehad van rijwind tussen jas en broek. Beide zijn ongeveer 5 jaar oud.

Jas
is maat M (valt wel klein uit - is eigenlijk een grote S (aangezien Clover een Italiaans merk is)). Is zwart/zilver/blauw. De binnenvoering is wind/waterdicht gedeelte. De buitenkant laat wel wat wind door en kan dus prima gebruikt worden op een mooie zomerdag (ik heb deze jas wel in Houston op de motor gedragen zonder binnenvoering - wel 32 C en was goed uit te houden). Verder is er de gebruikelijk rug/schouder/elleboog CE bescherming en een reflectiestuk op de rug.

Broek
is maat 50 en is helemaal zwart. Bij deze is de wind/waterdicht gedeelte vast aan de buitenbroek. Alleen de gedeelte voor de koudere dagen is uithaalbaar. Deze heeft heup en knie beschermers en ook reflectie stukken boven de knie-en (alleen 's-nachts zichtbaar). Er is een simpele verbindings stuk om de jas aan de broek te binden. Verder heb ik een paar MPQ bretels die ik geef hiermee.

Ik hoor het wel... meer fotos beschikbaar via email...

Groeten MacBuzz

ter info - ik woon in Assen

Bijlage: GoreMF.JPG
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan