[J]ori[S]
MF veteraan
- 30 sep 2005
- 16.184
- 452
Klopt, Pesek wordt kampioen namelijk.zo als je ziet heeft deze stand nog niet heel veel betekenis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt, Pesek wordt kampioen namelijk.zo als je ziet heeft deze stand nog niet heel veel betekenis.
Klopt, Pesek wordt kampioen namelijk.
Precies, het gat JL-Rossi is groter geworden, maar als je bedenkt dat JL z'n racepace zoekt en Rossi bepaalde settings en bandenbehoud, dan is het toch allemaal niet eerlijk te vergelijken idd.... Qatar, Qatar is het al zover???????????????als we van alle rijders zouden weten wat ze testen, dan zouden we een beter beeld hebben.
Wat ik hier wel uithaal is dat Rossi dus daadwerkelijk nieuwe componenten test terwijl Lorenzo bezig is met zijn race pace. Daar er volledige openheid bestaat tussen alle vier Yamaha rijders (contractueel opgenomen geloof ik), heeft Lorenzo dus een voordeel van Rossi's testwerk maar Rossi niet van Lorenzo's zoektocht naar de juiste race-pace, daar afstellingen voor beide coureurs anders is.Precies, het gat JL-Rossi is groter geworden, maar als je bedenkt dat JL z'n racepace zoekt en Rossi bepaalde settings en bandenbehoud, dan is het toch allemaal niet eerlijk te vergelijken idd.... Qatar, Qatar is het al zover???????????????
ik begreep dat Rossi op de 2012 M1 rijdt ipv de 2013?
lees dan ff goed wat er in t verslag staat.Zoals je ziet heeft deze stand nog niet heel veel betekenis ??????????????
Sommige figuren trekken in twijfel dat 1+1 twee is; of zeggen zwart tegen alles wat wit is.
Zoals je ziet heeft deze stand nog niet heel veel betekenis ??????????????
Sommige figuren trekken in twijfel dat 1+1 twee is; of zeggen zwart tegen alles wat wit is.
Hahaa precies het valt idd ontzeeettend tegen dat Rossi niet meteen het baanrecord verbreekt tijdens het testenlees dan ff goed wat er in t verslag staat.
1 test zn tractie met versleten banden en de ander test snellere rondes, en van de rest is t alleen maar raden wat ze testen.
of wil je zeggen dat dat allemaal geen invloed heeft op deze ronde tijden.....
Lijkt me mooi als Cal dit kunstje kan flikken in de race. Saai kampioenschap anders helaas.Dik respect voor Cal! Sneller dan Marquez op een satellietfiets
Wat ik hier wel uithaal is dat Rossi dus daadwerkelijk nieuwe componenten test terwijl Lorenzo bezig is met zijn race pace. Daar er volledige openheid bestaat tussen alle vier Yamaha rijders (contractueel opgenomen geloof ik), heeft Lorenzo dus een voordeel van Rossi's testwerk maar Rossi niet van Lorenzo's zoektocht naar de juiste race-pace, daar afstellingen voor beide coureurs anders is.
hoezo saai, stel je eens voor:
2 factory yamaha's en 2 repsol honda's ingaande laatste ronde van een race, band aan band.
het zal mij dan worst zijn of er 20 man rijden of dat er al 22 onderuit zijn gegaan, daar staat dan toch geen camera meer op
wishfull thinking
Meer kanshebbers = mooier kampioenschap. Best racing = close racing. Niet 4 fabrieksfietsen, daarachter wat privé motoren en slecht lopende Ducati's, opgevuld met CRT gestuntel.
Word tijd dat MotoGP een formule verzint die op korte termijn een groter en vooral over het geheel genomen competitiever veld laat zien. Kongingsklasse betekent niet 2 Honda's en 2 Yamaha's on top en verder doet er niemand mee om de titel.
Er wordt zowaar 'n ronderecord gereden.......... lijkt me toch 'n serieuze training onder goede omstandigheden.
Het is jammer idd dat Ducati niet kan meekomen.. maar daarnaast heb je natuurlijk ook maar 5 coureurs met een uitzonderlijk talent (met Stoner nog ff meegerekend..) dat heb je in SBK niet he.
dus die gap blijft er evengoed ookal zouden ze kwa materiaal gelijkwaardiger wezen.
Meer kanshebbers = mooier kampioenschap. Best racing = close racing. Niet 4 fabrieksfietsen, daarachter wat privé motoren en slecht lopende Ducati's, opgevuld met CRT gestuntel.
Word tijd dat MotoGP een formule verzint die op korte termijn een groter en vooral over het geheel genomen competitiever veld laat zien. Kongingsklasse betekent niet 2 Honda's en 2 Yamaha's on top en verder doet er niemand mee om de titel.