Wintertesten

Hij maakt een grote kans maar vergeet 2 dingen niet ;
Ze rijden nu op jerez, die spanjolen kennen die baan als hun broekzak.
Er rijden nog een bepaald aantal anderen mee die ook best kans maken.

Ogura mag/moet het laten zien wat mij betreft, daarna plekje pakken van nakagami.
Zelfde geldt voor jongens zoals fernandez en canet.

Trouwens, David Salvador valt in voor foggia zover ik weet ?! Doet het erg netjes en mag wat mij betreft het plekje van bijv carasco overnemen
Klopt hoor, maar vind het erg indrukwekkend wat hij nu al laat zien.
 
Zat er vorig jaar al kort bij. Ik gok op Acosta.
Ogura heeft vorig jaar stevige groei laten zien, Acosta ook een groot talent. Zie Acosta als topper en Ogura die er (snel) aan zit te komen. Ogura heeft een poosje rustig kunnen rijpen bij Honda Asia en daar plukken ze nu de vruchten van. Beetje zo'n traject dat ze met Zonta voor ogen hebben. Voor Bo dus tijd om te gaan oogsten of te verkassen, dit wordt zijn vijfde jaar in Moto2 en zal nu constant tussen de 8 en de 15 moeten zitten om nog een jaartje te mogen rijden in Moto2. Vorig jaar bij vlagen heel goed, maar soms ook heel slecht....
 
Voor Bo dus tijd om te gaan oogsten of te verkassen, dit wordt zijn vijfde jaar in Moto2 en zal nu constant tussen de 8 en de 15 moeten zitten om nog een jaartje te mogen rijden in Moto2. Vorig jaar bij vlagen heel goed, maar soms ook heel slecht....
Ik denk dat voor een zitje voor volgens jaar hij zelfs iets beter moet presteren..
 
Ogura heeft vorig jaar stevige groei laten zien, Acosta ook een groot talent. Zie Acosta als topper en Ogura die er (snel) aan zit te komen. Ogura heeft een poosje rustig kunnen rijpen bij Honda Asia en daar plukken ze nu de vruchten van. Beetje zo'n traject dat ze met Zonta voor ogen hebben. Voor Bo dus tijd om te gaan oogsten of te verkassen, dit wordt zijn vijfde jaar in Moto2 en zal nu constant tussen de 8 en de 15 moeten zitten om nog een jaartje te mogen rijden in Moto2. Vorig jaar bij vlagen heel goed, maar soms ook heel slecht....
Helemaal mee eens, behalve dat Bo gewoon constant top 10 moet finishen.
 
Bo geeft gas!
1645105033431.png
 
Moto 2 en moto 3 zijn aan het testen op portimao, zitten veel nieuwe jongens voorin bij de moto 3.
Vind het mooi om te zien dat de jongens uit het cev meteen mee kunnen in de gp.
 
Mss kan iemand mij helpen? Ik ben 16 maart vlakbij Misano, VDM test daar dan samen met andere workdsbk teams. Ik wil gaan kijken maar krijg van t circuit geen antwoord op de vraag of je naar binnen kunt…..met testen zal alleen binnenzijde circuit open zijn, maar zonder team/pers kaart wss geen toegang. Iemand ervaring of tips?
 
Mss kan iemand mij helpen? Ik ben 16 maart vlakbij Misano, VDM test daar dan samen met andere workdsbk teams. Ik wil gaan kijken maar krijg van t circuit geen antwoord op de vraag of je naar binnen kunt…..met testen zal alleen binnenzijde circuit open zijn, maar zonder team/pers kaart wss geen toegang. Iemand ervaring of tips?
ik denk dat je Evert Slager even moet vragen, die heeft daar wel kijk op.
 
Hoe bedoel je ?
2D werk doet hij al jaren, Peter is namelijk al jaren werkzaam in de diverse race paddocks ;)
Ja, dat is zijn achtergrond toen hij als co-commentator bij Eurosport kwam..
Maar op twee plekken tegelijk zijn is lastig? ;)
 
Ja, dat is zijn achtergrond toen hij als co-commentator bij Eurosport kwam..
Maar op twee plekken tegelijk zijn is lastig? ;)
Nee, het is nog steeds zn werk ;)
Eurosport verhaal was extra/bijbaan.

2 plekken tegelijk zijn is heel lastig maar dat staat buiten dit hele verhaal om. Als peter full time werkt binnen het sbk of gp paddock zal hij nooit geen tijd hebben voor het tv deel.
 
Maar dat was zijn vraag niet 😋
Hij zal ook wel weten dat 2D al heel lang van Peter is. Ik ben ook wel benieuwd naar het antwoord, Peter stond nl wel bij de ziggo team presentatie (?)
Hoewel Barrie al veel vrijer is en meer verteld dan in het verleden, zullen velen Bom missen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan