VTR Jeroen
Street Triple RS, Rx, VFR400R en MT5-je
- 12 mrt 2002
- 5.832
- 2.322
En zonder de schietstoelmapping van MvdM.Als de motorblokken heel blijven misschien wel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En zonder de schietstoelmapping van MvdM.Als de motorblokken heel blijven misschien wel.
En al zijn botten...Als de motorblokken heel blijven misschien wel.
Is dat op basis van specifieke signalen, of op basis van hoop?Ik verwacht dit jaar veel van Toprak, zelfs dat hij voor de titel gaat meestrijden.
Dat zeker....maar voor de titel..???Is dat op basis van specifieke signalen, of op basis van hoop?
Toprak is een fantastisch rijder, maar om voor de titel te strijden zal hij het praktisch perfecte plaatje van Bautista & Ducati het vuur aan de schenen moeten leggen. Dat lukte hem met de competitieve Yamaha nog maar net, en qua materiaal gaat hij een stap achteruit volgens mij. Wellicht denk ik te cynisch, maar ik zie nog niet in hoe 1+0 méér gaat zijn dan 1+1.
Ik las al een technisch (olie) probleem.Als de motorblokken heel blijven misschien wel.
Dat zal dan vanuit het team komen die de motorfietsen vanuit nul opbouwen.Ik las al een technisch (olie) probleem.
Dat zal echt beter moeten.
Überraschung: Toprak testete die BMW schon Sonntag
Toprak Razgatlioglu: Erste Bilder auf der BMW M1000RR
Ik denk ook het raceteam zelf.Dat zal dan vanuit het team komen die de motorfietsen vanuit nul opbouwen.
Meer op basis van hoop. Volgens hem ( Toprak ) heeft de bmw een hogere top. Ik denk wel dat ze de stap kunne zetten. Ik ga ervan uit dat bmw een serieuze stap gaat maken. Waarom anders investeren in 1 van de beste sbk rijders. Ze gaan dit jaar ook met een test team werken. Met Reitenberger en Guintoli als test piloten.Is dat op basis van specifieke signalen, of op basis van hoop?
Toprak is een fantastisch rijder, maar om voor de titel te strijden zal hij het praktisch perfecte plaatje van Bautista & Ducati het vuur aan de schenen moeten leggen. Dat lukte hem met de competitieve Yamaha nog maar net, en qua materiaal gaat hij een stap achteruit volgens mij. Wellicht denk ik te cynisch, maar ik zie nog niet in hoe 1+0 méér gaat zijn dan 1+1.
Daar gebruiken ze uiteraard ook andere software en electronica dan de rest van het veld.Ik denk ook het raceteam zelf.
Hoe vaak lees je niet technische problemen tijdens trainingen en races?
Bijvoorbeeld die highsider waarbij Michael van der Mark als nieuwe satelliet werd gelanceerd.
Wat bij SMR is, is het.Daar gebruiken ze uiteraard ook andere software en electronica dan de rest van het veld.
Maar mechanisch loopt een BMW over het algemeen wel betrouwbaar met het particuliere materiaal en track gebruik.
Uitzonderingen hou je natuurlijk altijd.
Bij twee andere merken hoor en lees ik andere verhalen vanaf de (amateur)paddock.
Ik wil er geen discussie over losmaken want het schopt mede merkliefhebbers tegen het zere been, maar de Aprilia RSV4 (financieel) en Ducati Panigale (storingen) hoor ik het vaakst op de paddock + MF en heb het ook zelf van dichtbij gezien.Wat bij SMR is, is het.
Alleen voor WK niveau hoor/lees ik het te veel.
Welke merken bedoel je?
Eigenlijk zouden ze vandaag pas testen, maar hele dag regen voorspeld dus zijn ze gisteren (misschien wat haastig) gestart.Ik las al een technisch (olie) probleem.
Dat zal echt beter moeten.
Überraschung: Toprak testete die BMW schon Sonntag
Toprak Razgatlioglu: Erste Bilder auf der BMW M1000RR
In 3 dagen een Kawa en BMW met opgeblazen blok, een andere Kawasaki die niet meer op toeren wilde draaien, nog eentje met een scheur in 't blok..Ik wil er geen discussie over losmaken want het schopt mede merkliefhebbers tegen het zere been, maar de Aprilia RSV4 (financieel) en Ducati Panigale (storingen) hoor ik het vaakst op de paddock + MF en heb het ook zelf van dichtbij gezien.
Bij gewoon particulier straatgebruik misschien wel BMW het meeste.
Van waar komt deze informatie, heb je een link?In 3 dagen een Kawa en BMW met opgeblazen blok, een andere Kawasaki die niet meer op toeren wilde draaien, nog eentje met een scheur in 't blok..
Op een remprobleem na, geen Aprilia of Duc ellende gezien
Ik wilde ook geen specifieke merken noemen.In 3 dagen een Kawa en BMW met opgeblazen blok, een andere Kawasaki die niet meer op toeren wilde draaien, nog eentje met een scheur in 't blok..
Op een remprobleem na, geen Aprilia of Duc ellende gezien
Van waar komt deze informatie,
Ik citeerde wb, dat ging over normale fietsen.Van waar komt deze informatie, heb je een link?
Oh okIk citeerde wb, dat ging over normale fietsen.
Een circuittraing in potje mayo de afgelopen week (Portimão).Oh ok