winteruitje voor de "Meiden met SuperSportMotoren"

wat willen we doen?

  • lasergamen

    Stemmen: 1 2,9%
  • uitsluitend uit eten gaan

    Stemmen: 0 0,0%
  • paintball

    Stemmen: 6 17,6%
  • off road quad rijden

    Stemmen: 1 2,9%
  • cocktailworkshop

    Stemmen: 2 5,9%
  • tapasworkshop (is automatisch ook samen wat eten ;) )

    Stemmen: 13 38,2%
  • workshop bonbons maken

    Stemmen: 8 23,5%
  • leuke speurtocht bijv. amsterdam excursies

    Stemmen: 1 2,9%
  • bezoek aan boom chicago

    Stemmen: 0 0,0%
  • high thea

    Stemmen: 2 5,9%

  • Totaal aantal stemmers
    34
Status
Niet open voor verdere reacties.
is dit wat dames?
Mister Shi - Wokrestaurant - LUNETTEN

Is 2,5 uur drinken en eten voor EUR 24,50.
Heb net even op ov9292 gekeken en is met openbaar vervoer (gekeken vanaf utrecht centraal) goed te bereiken.
Maar wellicht kunnen we ook met elkaar carpoolen of mensen oppikken op het station.

Hoor wel even of jullie het wat vinden, of dat we toch voor een tapasrestaurant gaan.
Heb net even gebeld maar ze hebben voor 6 februari nog plek om onze groep te ontvangen :Y
Daar is ook gegeten na het vorige lasergame uitje. Weet niet of het wat is, want ik ben toen niet mee gaan eten.
 
Daar is ook gegeten na het vorige lasergame uitje. Weet niet of het wat is, want ik ben toen niet mee gaan eten.

ow echt, dat wist ik niet.
Nou als het goed was dna maakt het niet uit.
Is er iemand die er al wel gegeten heeft?
 
is dit wat dames?
Mister Shi - Wokrestaurant - LUNETTEN

Is 2,5 uur drinken en eten voor EUR 24,50.
Heb net even op ov9292 gekeken en is met openbaar vervoer (gekeken vanaf utrecht centraal) goed te bereiken.
Maar wellicht kunnen we ook met elkaar carpoolen of mensen oppikken op het station.

Hoor wel even of jullie het wat vinden, of dat we toch voor een tapasrestaurant gaan.
Heb net even gebeld maar ze hebben voor 6 februari nog plek om onze groep te ontvangen :Y

Hey, ik zie dat jullie al een heel eind verder zijn met dit topic en ik heb er helemaal geen notificaties in m'n mail van gehad :( Sorry du dat ik niet heb gereageerd!

Mister Shi ligt bij mij in de buurt :) Ben er alleen nog nooit naartoe geweest. Een kroeg zit daar alleen dan weer niet bij in de buurt, voor wie naderhand nog ff door wil zakken ;)

Ik stel me graag flexibel op - tapas, wokken, maakt mij niets uit.
 
is dit wat dames?
Mister Shi - Wokrestaurant - LUNETTEN

Is 2,5 uur drinken en eten voor EUR 24,50.
Heb net even op ov9292 gekeken en is met openbaar vervoer (gekeken vanaf utrecht centraal) goed te bereiken.
Maar wellicht kunnen we ook met elkaar carpoolen of mensen oppikken op het station.

Hoor wel even of jullie het wat vinden, of dat we toch voor een tapasrestaurant gaan.
Heb net even gebeld maar ze hebben voor 6 februari nog plek om onze groep te ontvangen :Y

volgens mij zijn we daar na het lasergamen wezen eten, zelf vond ik het erg gezellig maar het eten :r :r
 
is dit wat dames?
Mister Shi - Wokrestaurant - LUNETTEN

Is 2,5 uur drinken en eten voor EUR 24,50.
Heb net even op ov9292 gekeken en is met openbaar vervoer (gekeken vanaf utrecht centraal) goed te bereiken.
Maar wellicht kunnen we ook met elkaar carpoolen of mensen oppikken op het station.

Hoor wel even of jullie het wat vinden, of dat we toch voor een tapasrestaurant gaan.
Heb net even gebeld maar ze hebben voor 6 februari nog plek om onze groep te ontvangen :Y

ik vind wokken minder, maar als dat het wordt ga ik denk ik toch wel mee hoor. Mijn ervaring met wokken is dat het eten inderdaad minder is...

in utrecht zit wel een hele lekkere tapastent (wel in centrum) Tapasbar El Mundo – De tapasbar van Utrecht

maar goed, er zullen er zeker weten meer zijn....
 
Hey meiden! Ik mnoet me helaas ook afmelden. Er is iets tussengekomen dat veel minder leuk is maar wel belangrijk is voor mij om bij aanwezig te zijn.

Jammer....maar veel plezier in ieder geval!
 
mja ik heb liever wel een goede pakeer gelegenheid;) dat ik me nie scheel betaal aan een pakeerplekje :? want zoals ik het nu inschat moek alleen :) niemand uit omg dord- rdam?!?!
 
Laatst bewerkt:
Hoop dat het volgende uitje op een zondag is. Had erg graag mee gewild. -O-
Er zitten dus toch nog nadelen aan mijn gave nieuwe job. :/
 
uurtje of 19 lijkt mij ook prima...

En ja, ook ik zit liever ergens war je makkelijk kan komen en geen 4 euro per uur moet betalen, dan midden in het centrum van Utrecht...

Meiden die niet meekunnen, jammer! Ik hoop de volgende keer wel! Misschien dan maar een ritje ook plannen, het zal wel beter weer zijn tegen die tijd toch??
Ikkannietwachtenmetweerbeginnenterijden *O*
 
uurtje of 19 lijkt mij ook prima...

En ja, ook ik zit liever ergens war je makkelijk kan komen en geen 4 euro per uur moet betalen, dan midden in het centrum van Utrecht...

Meiden die niet meekunnen, jammer! Ik hoop de volgende keer wel! Misschien dan maar een ritje ook plannen, het zal wel beter weer zijn tegen die tijd toch??
Ikkannietwachtenmetweerbeginnenterijden *O*

:^ wil ook weer rijden *O*
en 19 is fine by me idd.
zal nog ff zoeken naar wat andere opties voor restaurants in de buurt, tips zijn welkome :P
 
ik ga nog steeds mee. Logeer bij mijn schoonouders in Amstelveen, rider_helen: ik begrijp dat jij uit amsterdam komt? misschien kunnen we samen rijden. Ik hoor het wel.
En ik weet niet of Kea ook meegaat maar die komt als ik het goed onthouden heb ook uit amsterdam.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan