Witte verlichtingsdraad gecorrodeerd en werkt niet goed meer

Finnie1967

Super Magna Fever!
8 jul 2019
54
8
Purmerend
  • ik heb een vraag over een zwaar gecorrodeerde draad van mijn low beam verlichting (witte draad), waardoor mijn licht aan en uit gaat, naar gelang er aan de kabelboom getrokken/geduwd wordt. Mijn High beam is wel goed en constant. De koperen draden in het witte draad zelf ziet er aardig zwart uit, hoe ver ik hem ook afstrip. Met schuurpapier het kale koper weer tevoorschijn halen helpt niet om weer goede contact te krijgen zodat mijn licht weer continue brand. Het betreft hier een Honda Super Magna uit 1987.

  • Mijn vraag is: is het erg ingewikkeld om een nieuwe witte draad te trekken naar het contactslot (of waar hij ook naar toe moet)? Hoe ga ik dan te werk, waar vandaan moet de draad getrokken worden? Ik ben niet technisch aangelegd, maar heb wel het bedradings schema van deze motor in het Hanes handboek, dus ik hoop dat ik het zelf kan doen...

  • Alvast bedankt voor de reacties!
 
Laatst bewerkt:
gYqcNjqeXYMOz6P48xbqb2j6iTsawjXxeC6b4t9jQi6YA_7ecOYXqjlUbhil9afBVDMQgDUe-sQ-wtqyrrp70dDM8TA0kyJgSCnarOj5lEXckpZkRsRMiLoqn71Ka-g8AS3N80h9K7Ljeb-kvwnhYoczcMOr1yAA6pfYEyqdbQuQUtMh_kWIL-6A35Nkg5nUzPA74w


in die rubber mof zitten wat stekers
 
Terug
Bovenaan Onderaan