Ben ik het niet mee eens. Dit molensysteem werkt echt perfect voor ervaren en onervaren rijders. Ik heb met groepen van 80 rijders gereden volgens dit systeem en ik heb me nooit zorgen hoeven maken over de route én het tempo.Dat is voor onervaren mensen een vervelend systeem imo , die kun je t best kort bij de voorrijder houden, dat is beter voor hun zelfvertrouwen denk ik.
In ons clubje hielden we altijd de kuikens voorin, dan de meer ervaren , en dan de idioten.werkt perfect
Dat kanBen ik het niet mee eens. Dit molensysteem werkt echt perfect voor ervaren en onervaren rijders. Ik heb met groepen van 80 rijders gereden volgens dit systeem en ik heb me nooit zorgen hoeven maken over de route én het tempo.
Komt goed!Ik moet wel zeggen dat ik het alles behalve leuk vind om heel hard te gaan. +/- 10 km/h harder dan toegestaan is prima. 100km/h over langwegen vind ik erg vervelend en haak ik al snel af.
Waarom angry bij m n bericht ?Komt goed!
Vertrouwen in jezelf en de ander!
Maar blijven anticiperen
Ik denk dat.je hier doelt op de "afkijkfactor" voor een minder ervaren rijder, qua rijlijnen en remmen en zo, maar binnen een groep follow-up rijders kun je een onervaren rijder altijd nog koppelen aan een ervarener rijder. Voordeel van follow-up is dat het helemaal niet erg is om langzamer of sneller te rijden dan diegenen voor en achter je en dat je met een grotere groep nooit "gedoe" hebt bij drukke kruispunten en rotondes omdat niet iedereen bij elkaar hoeft te blijven.Dat is voor onervaren mensen een vervelend systeem imo , die kun je t best kort bij de voorrijder houden, dat is beter voor hun zelfvertrouwen denk ik.
Je doelt hier op het : harmonica effect waardoor er achterin harder opgetrokken en geremd moet worden. Houd er rekening mee dat dit alles behalve een kwestie is van meer vermogen, want vaak betekent het vooral verder vooruitzien en anticiperen op wat de groep doet. Gebrek aan ervaring icm extra vermogen en achteraan rijden is meestal vooral onprettig.Ik heb beperkte ervaring met groepen. De basisprincipes zijn mij duidelijk. Ik heb verder voldoende vermogen om achteraan te rijden. 95 pk trekt wel. Het is belangrijk om de 'brommers' vooraan te houden, zoals bekend is moet je achteraan verhoudingsgewijs harder rijden. Mijn moeder had daar met een groep wel eens problemen mee op 250cc, die kon niet bij komen.
In een molensysteem kan je ook je gang gaan. Je bent alleen wat vaker aan de beurt om de richting aan te geven.Dat kanik ben een ´idioot´, dus ik vond dit altijd wel prettig ,kun je lekker je gang gaan zonder de newby s lastig te vallen ,
maar eeeeeeeeeh doe wat je wil
Er stond doe wat je wilt...Waarom angry bij m n bericht ?
nee wil! of wildEr stond doe wat je wilt...
ik denk niet dat je mij in een molen wil (t.d.lig ,oid) maar t is allemaal onbelangrijk want ik ga gelukkigIn een molensysteem kan je ook je gang gaan. Je bent alleen wat vaker aan de beurt om de richting aan te geven.
Bang dat je draaierig wor....d...t...?ik denk niet dat je mij in een molen wil (t.d.lig ,oid) maar t is allemaal onbelangrijk want ik ga gelukkigniet mee
idd ,ik ben ook nogal verlegen, en dan ? ben ,is , u bent taalkundige ?brrrrr moet ik nog meer opletten of commentaar plaatsen zonder tekst nu ? vragenBang dat je draaierig wor....d...t...?
Gewoon verlegen...
Er stond doe wat je wilt...
Heb je al een afscheurkalender gemaakt?Morgen is het al de 6 e...
nog een MAANd!!
Morgen is het al de 6 e...
nog een MAANd!!