wordt dit de R1 2004?

Kvind die luchinlaten enigszins overdreven en de seat-pipe niet echt origineel maar verder :9~
 
gadverdamme die achterkant is kotslelijk! hebben ze net bij suzuki die waterdruppel achterkant weggehaald krijgt de R1 het... |(
 
Nou, ik vind hem iig om te :9~

Als ik geld voorhad dan had ik wel geweten.....
 
die kont en den uitlaat is echt wel om te :r
dieje snuit ga nog vind ik
als dat em word
dan zal ik volgend jaar toch eene van 2003 moeten zoeken om aan te schaffen :}
 
gadverdamme die achterkant is kotslelijk! hebben ze net bij suzuki die waterdruppel achterkant weggehaald krijgt de R1 het... |(
helemaal mee eens, bij die srad's vond ik het al om te :r :r maar hier staat het al helemaal niet bij ;( en dan nog die gigantische luchtinlaat en inimini-koplampen |( ik vind het nix, geef mij maar die scherpe 2003-r1 :}
 
Nee helaas dit is niet de droommachine waar iedereen op wachte '(
Seatpipe :Z
Nee ik vind hem niet echt mooi :X
Yamaha ga snel terug naar de tekentafel en maak een goed model 2005 en sla 2004 over :+
 
Een soort van CBR600RR met Kawa Z1000 duo-kapje... :?

Ik vind de huidige iig stukken mooier.
(De CBR600RR trouwens ook)

Jammer, gemiste kans als dit echt op de markt komt.
 
Luchthappers :r :r :r duocover :r :r :r
Doe mij die vorige strakke brommer maar. Deze van mijn maat bvb. :}
full
 
Het wordt tijd dat Miwa weer eens met een revolutionair concept komt. Anders wordt de R1 wat nu de Blade is. Een afgeleide van een afgeleide, van een afgeleide........ Kijk, de ZXR 'en blijven gewoon HETZELFDE O-) .

De R1 mag van mij gerust wat meer "body" krijgen. Dat ranke, slanke hebben we nu wel gehad. Breed en licht, dat is wat we willen :P

Pk's is minder spannend. Dat benutten we toch niet 8-)

Seatpipes mag, mits je MV heet !!! :X
 
Ik geloof dat ik iets heb gemist, is het een nieuwe sport om lelijke motoren te bouwen?? Ik ben pas 19 (Oke bijna 20 dan) maar vind mezelf als een ouwe lul klinken als ik zeg dat de "ouwe" mooier is!!

en Seatpipes is inderdaad niet origineel
 
Terug
Bovenaan Onderaan