Worldsuperbike race 4; Monza

Wie wint er op het snelle circuit van Monza

  • Biaggi

    Stemmen: 9 18,8%
  • Checa

    Stemmen: 5 10,4%
  • Rea

    Stemmen: 9 18,8%
  • Haslam

    Stemmen: 5 10,4%
  • Sykes

    Stemmen: 13 27,1%
  • Melandri

    Stemmen: 6 12,5%
  • Guintoli

    Stemmen: 1 2,1%

  • Totaal aantal stemmers
    48
Hoezo de stukken vlogen van de band af...?
AsW0OVMCMAAde9c.jpg
 
Of het nu de organisatie,de banden of de coureurs waren,afgelopen zondag was een afgang van de 1e orde :') ,en doet geen recht aan hun fans en de betalende bezoekers
Nog enkele keren zo'n wan vertoning en het WSBK begint zich te elimineren B|
 
Of het nu de organisatie,de banden of de coureurs waren,afgelopen zondag was een afgang van de 1e orde :') ,en doet geen recht aan hun fans en de betalende bezoekers
Nog enkele keren zo'n wan vertoning en het WSBK begint zich te elimineren B|
Ach ja WSBK/MotoGP.. de eigenaar is 1 en dezelfde organisatie toch. :? :+
 
Laatst bewerkt:
Ach ja WSBK/MotoGP.. de eigenaar is 1 en dezelfde organisatie toch. :? :+

ik denk dat,dat ook het probleem is,ik krijg steeds meer het gevoel dat het een opvang klasse is van gepensioneerde oud gp coureurs :P ,en jonge honden die het als een opstapje zien naar de gp :') ,het wordt steeds minder een klasse op zichzelf,steeds meer een soort "tussenstation"of eindstation(uitzonderingen daargelaten)
Ik volg het nu al 16 jaar intensief,vroegah hadden die mannen meer ballen,elan,hart voor het racen:motorrijders die van racen hielden.
Ik begin dat de laatste tijd te missen,zal wel aan mij liggen :)
 
Laatst bewerkt:
de motoren zijn ook niet meer zoals vroeger he.
de huidige motoren zijn niet gemaakt om mee te rammen. tegenwoordig is smooth het toverwoord voor een snelle ronde, en tjaa dat is anders :)
 
ik denk dat,dat ook het probleem is,ik krijg steeds meer het gevoel dat het een opvang klasse is van gepensioneerde oud gp coureurs :P ,en jonge honden die het als een opstapje zien naar de gp :') ,het wordt steeds minder een klasse op zichzelf,steeds meer een soort "tussenstation"of eindstation(uitzonderingen daargelaten)
Ik volg het nu al 16 jaar intensief,vroegah hadden die mannen meer ballen,elan,hart voor het racen:motorrijders die van racen hielden.
Ik begin dat de laatste tijd te missen,zal wel aan mij liggen :)

Vrueger..... toen de guldens nog van hout waren, M&M's nog Treets heette en Twix, Raider :)

Maar het ligt niet aan jou. Evenals de MotoGP, is ook de WSBK verandert.. En niet altijd ten goede. Maar ik heb me prima vermaakt tijdens de WSBK op Assen. Mooie races gezien :Y
 
En ik heb genoten van het weer in Monza ben gisteren thuis gekomen , ben nu om een bakkie bij m'n zwager.

Groeten,
Gerrit 1957.

ps tot maandag dan zit de ban er weer op.
 
de motoren zijn ook niet meer zoals vroeger he.
de huidige motoren zijn niet gemaakt om mee te rammen. tegenwoordig is smooth het toverwoord voor een snelle ronde, en tjaa dat is anders :)

Was het maar waar,weg met die pk monsters die alleen met electronica te handelen zijn.(alhoewel de BSB rijdt zonder heel die poespas :P )
Terug naar de 750cc voor 4,1000cc voor 2 cilinders,heel die pk race leid nergens naartoe :N
Terug naar alle skills die een coureur moet beheersen :Y ,sliden,gasbeheersing etc.
Dan komt het kampioenschap er heel anders uit te zien :9
 
ik denk dat,dat ook het probleem is,ik krijg steeds meer het gevoel dat het een opvang klasse is van gepensioneerde oud gp coureurs :P ,en jonge honden die het als een opstapje zien naar de gp :') ,het wordt steeds minder een klasse op zichzelf,steeds meer een soort "tussenstation"of eindstation(uitzonderingen daargelaten)
Ik volg het nu al 16 jaar intensief,vroegah hadden die mannen meer ballen,elan,hart voor het racen:motorrijders die van racen hielden.
Ik begin dat de laatste tijd te missen,zal wel aan mij liggen :)

Bekend effect van ouder worden,vroegah was leek alles beter :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan