WPHB Honda CBX650 E \CB650 SC

Manske

Die hard MF'er
11 sep 2008
280
0
Heiligerlee
Hoi. Ik ben op zoek naar een werkplaats handboek voor een Honda CBX650 E Nighthawk,de Honda CB650 SC is volgens de kenners dezelfde motor.De motor heeft cardan aandrijving en is van het bouwjaar 1983.Hoop op een snelle reactie.Alvast bedankt. Groetjes Manske. :]
 
'W.H.P. CBX650 E \CB650 SC gezocht.' > 'WPHB Honda CBX650 E \CB650 SC'
 
X7.Bedankt voor je aanbod,maar wil toch graag de WPHB voor de CB650SC na 1983 of de CBX650E.Als het mogelijk is in het Nederlands(Ben geen kei in het Engels)Groeten Manske.
 
Sorrie Hoorn ,maar ik moet eerst een beetje ruimte en centjes bij mekaar sprokkelen.Heb 2 motoren staan waarvan er eerst een exemplaar verkocht moet worden.Toch bedankt voor je aanbod.Groetjes Manske.(Dat is dus wel buiten de nighthawk om,die wil ik weer zo mooi mogelijk maken)
 
IK heb een Kawsaki Gpz900R uit 1988in de aanbieding,En als die verkocht is,heb ik nog mijn VF1000F en de CBX650E.Zijn toch motoren die beter bij mijn rugklachten passen.Ik wil trouwens niet de regels overschrijden door een motor aan te bieden .Dus als de Kawa te koop aangeboden wordt ,zet ik hem, bij motoren te koop.Maar heb daar nog wel even de tijd mee.Groetjes Manske.
 
Terug
Bovenaan Onderaan