WSBK Misano World Circuit Marco Simoncelli

Wie pakt de meeste punten dit weekend?

  • Rea

    Stemmen: 7 33,3%
  • Sykes

    Stemmen: 0 0,0%
  • Biaggi

    Stemmen: 8 38,1%
  • Haslam

    Stemmen: 1 4,8%
  • Torres

    Stemmen: 1 4,8%
  • Davies

    Stemmen: 1 4,8%
  • Giugliano

    Stemmen: 0 0,0%
  • Van der Mark

    Stemmen: 2 9,5%
  • Guintoli

    Stemmen: 0 0,0%
  • een ander

    Stemmen: 1 4,8%

  • Totaal aantal stemmers
    21
Biaggi is er nog niet,maar de 1ste traning staat tie er goed bij voor zo'n oude man :+
 
Loris Baz doet het niet onverdienstelijk bij Forward Yamaha, komt vers uit de Superbikes. Laverty zit er zo nu en dan redelijk bij ten opzichte van anderen met beter materiaal, niet slecht. En dan te bedenken dat dat de Superbikemannen waren die niet eens voor het kampioenschap gingen. Ik denk dat het SBK-veld uit zo'n slechte coureurs nog niet bestaat, en dat we Biaggi zijn prestatie vanochtend vooral moeten zien als toprijder die nog steeds in topvorm is en heel, heel veel kilometers heeft gemaakt op precies deze motor.

Oja ik zeg ook niet slechte coureurs ofzo,alleen ze missen net dat laatste extra stukje talent om voor GP overwinnngen te gaan.En waarom weet ik niet, voor mij is de aantrekkingkracht van de SBK een beetje verdwenen, misschien ook een beetje door hoe het in beeld gebracht wordt door Eurosport ofzo.De hoogtijdagen waren voor mij toch echt eind jaren 80 en de jaren 90,beetje zelfde verhaal als met de DTM of WRC in de autosport
 
Loris Baz doet het niet onverdienstelijk bij Forward Yamaha, komt vers uit de Superbikes. Laverty zit er zo nu en dan redelijk bij ten opzichte van anderen met beter materiaal, niet slecht. En dan te bedenken dat dat de Superbikemannen waren die niet eens voor het kampioenschap gingen. Ik denk dat het SBK-veld uit zo'n slechte coureurs nog niet bestaat, en dat we Biaggi zijn prestatie vanochtend vooral moeten zien als toprijder die nog steeds in topvorm is en heel, heel veel kilometers heeft gemaakt op precies deze motor.
Ze zijn bijna ieder weekend een stuk langzamer dan hun teamgenoten. Vind alleen Rea in het SBK een rijder met een erg hoog niveau. SBK blijft een vermakelijke klasse, maar het niveau ligt wel een stuk lager.
 
Gewoon een wildcard voor de fun.

En natuurlijk voor de show. Italiaanse media zitten er bovenop. Groot nieuws hoor!
 
Laatst bewerkt:
En dan hoorde ik PVDG vertellen afgelopen weekend wat het voor nut etc: heeft dat Max het weer eens ging doen |(

Fan of niet ,Max is een held op 2 wielen een vedette voor het WKSBK.

Micheal,het gaat niet lekker :N
 
Oja ik zeg ook niet slechte coureurs ofzo,alleen ze missen net dat laatste extra stukje talent om voor GP overwinnngen te gaan.En waarom weet ik niet, voor mij is de aantrekkingkracht van de SBK een beetje verdwenen, misschien ook een beetje door hoe het in beeld gebracht wordt door Eurosport ofzo.De hoogtijdagen waren voor mij toch echt eind jaren 80 en de jaren 90,beetje zelfde verhaal als met de DTM of WRC in de autosport

Eind jaren 80 heb ik niet meegemaakt, maar ben het echt met je eens. Niet alleen hoe het in beeld wordt gebracht, er zijn ook een aantal mooie circuits verdwenen. De races op Hockenheim en Monza waren toch altijd wel aantrekkelijk vond ik.
DTM en WRC heb je ook gelijk in.
 
CH3-fxPWUAAki_T.jpg:large
 
Ik zit er klaar voor:

Go Mickey, Goooo!
Go Johnny, Goooo!
 
Goede start voor Mickey, dat is nieuw! Meteen dik in de top 10. Hopen dat-ie 'm lekker uitrijdt. Zoals de afgelopen weekenden gegaan zijn, word ik blijer van punten en ritme pakken op p8 dan crashen vanuit p4, zeg maar. :X
 
Goede start voor Mickey, dat is nieuw! Meteen dik in de top 10. Hopen dat-ie 'm lekker uitrijdt. Zoals de afgelopen weekenden gegaan zijn, word ik blijer van punten en ritme pakken op p8 dan crashen vanuit p4, zeg maar. :X

Zit nog genoeg progressie in en nog genoeg om te leren voor hem.
Het komt allemaal goed met Mickey :Y
 
En ik zag opmerkingen over het niveau van de huidige WSBK coureurs tov. Biaggi.
Volgens mij valt het allemaal wel mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan