WSBK - RONDE 6 - SEPANG

Dat doet die Michael toch maar weer even heel erg mooi! :} :}

Helaas kan ik de superbike races niet zien denk ik omdat ik over een paar uur naar Nederland terugrijd en dus de komende tien uur in een auto zit.

Ik zou het waarderen als de races niet besproken worden tot ik ze gezien heb. Bedankt hoor. :)
 
Weer wat geleerd, vertrouw niet op de gids :( ...

Volgens de gids 6.00 uur WK superbike en 7.00 uur supersport.
 
Race 2 WSBK nu op Eurosport 2. Voor de mensen die nu willen kijken op tv.

Hoop dat Melandri z'n kunstje uit race 1 herhaald!
 
Yeeaahhh!! De dubbel :} :} :} . wat een goed opgebouwde sprint race en wat een laatste ronde, dat was de oude Melandri weer. Yes!
 
Dat doet die Michael toch maar weer even heel erg mooi! :} :}

Helaas kan ik de superbike races niet zien denk ik omdat ik over een paar uur naar Nederland terugrijd en dus de komende tien uur in een auto zit.

Ik zou het waarderen als de races niet besproken worden tot ik ze gezien heb. Bedankt hoor. :)

Biaggi heeft gewonnen! :+
 
Misschien een rare vraag maar ik kan het nergens vinden:hoe wordt de startopstelling voor race 2 bepaald?
 
Startopstelling race 1 en race 2 adhv de quali. En vandaag bij de herstart race 2 adhv laatste doorkomst.
 
Super commentaar weer van Patrick2 op Eurosport. 8-)
Is de raceleiding, Diederik en mijzelf vaak te vlug af.
Maar die twee samen maken het wel spannender dan Patrick met Withag. _O-
 
Wsbk volg ik idd niet echt (niet meer sinds Spies vertrok) maar de WSS volg ik op de voet hoor :-)

Ik download de race wel (fb en mf ontlopen ) als ik vrijdag terug ben van vakantie.

Zo, net de race gezien (WSS). Ik wist van MF en FB af te blijven maar zag afgelopen maandag op AD.nl een korte kop dat VDM gewonnen had...Er word nooit over bericht en net als ik het nieuws wil ontlopen gaan ze het melden :( Maar zo te zien komt er wat meer aandacht voor in de media en dat is een goed ding natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan