WSBK - RONDE 6 - SEPANG

Wat staat wild card rijder Zaidi er lekker bij. Al heeft 'ie wel het voordeel dat hij het circuit kent.
Word een lastige voor Michael morgen denk ik, podium zie ik hem wel halen. :Y
 
Enige zwakke punt van #60 is vaak de eerste paar ronden, maar als je met minder wordende banden zo goed bent, maakt het de races allen maar mooier.
Michael heeft er plezier in en houdt wel van een beetje spelen.
Daarom is hij zo goed geworden in het rijden met versleten banden.
Vroeger zat hij ook op Motor-Forum (misschien nog wel) en vertelde over het spelenderwijs driften tijdens een circuitdag. Met goede rondetijden zetten was hij even helemaal niet bezig. _O-

(denk ik gelijk even aan Marc Marquez :+ :} )
 
Laatst bewerkt:
Michael heeft er plezier in en houdt wel van een beetje spelen.
Daarom is hij zo goed geworden in het rijden met versleten banden.
Vroeger zat hij ook op Motor-Forum (misschien nog wel) en vertelde over het spelenderwijs driften tijdens een circuitdag. Met goede rondetijden zetten was hij even helemaal niet bezig. _O-

Dat kan ik me volgens mij ook nog vaag herinneren idd, was iig iets in die geest. :+
(denk ik gelijk even aan Marc Marquez :+ :} )

:^ en dan kan ik er even niks aan doen dat ik aan dat filmpje denk wat gisteren in z'n topic gepost werd. Wat een vent. _O- :}
 
Denk zelfs dat na vandaag misschien Cluzel wel Michael z'n grootste concurrent word. Die zie ik morgen wel winnen en P2 overnemen van Marino in het WK.

Die Cluzel rijd sterk ,....maar wat een irritante lul is dat zeg .
Passeert in QP Zanetti en tuurlijk die wil gelijk aanpikken samen met Michael en meneer ging ff tekeer tegen de Pata boys ....dat mocht niet van hem !!!!!!!!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Die Cluzel rijd sterk ,....maar wat een irritante lul is dat zeg .
Passeert in QP Zanetti en tuurlijk die wil gelijk aanpikken samen met Michael en meneer ging ff tekeer tegen de Pata boys ....dat mocht niet van hem !!!!!!!!!!!!!
Ja dat zag ik ook gebeuren idd.... maar later maakte Michael eenzelfde gebaar richting De Rosa of Kennedy(iig 1 van de jongens op de felgele CBR600RR's), weet niet of dit om een sleepje ging. Leek er wel op.

Leek trouwens wel of Cluzel ff niet wist welke Pata Honda nou probeerde een sleepje te pakken.. ik bedoel Zanetti zat er kort achter maar Michael reed daar achter met een gat van een aantal 10'en ofzo. Was iig duidelijk te zien.
 
Laatst bewerkt:
Ja dat zag ik ook gebeuren idd.... maar later maakte Michael eenzelfde gebaar richting De Rosa of Kennedy(iig 1 van de jongens op de felgele CBR600RR's), weet niet of dit om een sleepje ging. Leek er wel op.

Leek trouwens wel of Cluzel ff niet wist welke Pata Honda nou probeerde een sleepje te pakken.. ik bedoel Zanetti zat er kort achter maar Michael reed daar achter met een gat van een aantal 10'en ofzo. Was iig duidelijk te zien.

Ja dat vond ik wel lachen eigenlijk .

btw ....die Cluzel heeft ook geen verkeerde smaak wat betreft zijn vrouwtje :9 :9
 
Laatst bewerkt:
Cluzel is gewoon iemand waar mijn vriendin "permanent bitch face" over zou zeggen. _O-

Maar kan wel een stukje sturen! Ik vind het ook super dat Elias ein-de-lijk eens in de voorste regionen gekwalificeerd raakt. Ik ben bang dat hij niet in de voorste regionen zal finishen maar vind dit wel mooi om te zien, blijf toch echt wel fan van hem! 8-) 8-)
 
Cluzel is gewoon iemand waar mijn vriendin "permanent bitch face" over zou zeggen. _O-

Maar kan wel een stukje sturen! Ik vind het ook super dat Elias ein-de-lijk eens in de voorste regionen gekwalificeerd raakt. Ik ben bang dat hij niet in de voorste regionen zal finishen maar vind dit wel mooi om te zien, blijf toch echt wel fan van hem! 8-) 8-)

"Bitchy Resting Face". True story... :+
 
Wsbk volg ik idd niet echt (niet meer sinds Spies vertrok) maar de WSS volg ik op de voet hoor :-)

Ik download de race wel (fb en mf ontlopen ) als ik vrijdag terug ben van vakantie.
 
Wsbk volg ik idd niet echt (niet meer sinds Spies vertrok) maar de WSS volg ik op de voet hoor :-)

Ik download de race wel (fb en mf ontlopen ) als ik vrijdag terug ben van vakantie.
Gaan ze niet hard genoeg in het WKSBK :?
 
Gaan ze niet hard genoeg in het WKSBK :?

Evenals MotoGP, is ook de WSBK minder aantrekkelijk geworden de laatste jaren, door diverse redenen, zoals: Andere regels en daardoor; kleinere startvelden, minder verschillende merken, minder spraakmakende coureurs, etc.

Toch kan ik er nog steeds van genieten, maar het scheelt als je "fan" bent van Jonathan Rea met een spectaculaire rijstijl. Altijd mooi voor de fans :Y :] :}
 
Evenals MotoGP, is ook de WSBK minder aantrekkelijk geworden de laatste jaren, door diverse redenen, zoals: Andere regels en daardoor; kleinere startvelden, minder verschillende merken, minder spraakmakende coureurs, etc.

Toch kan ik er nog steeds van genieten, maar het scheelt als je "fan" bent van Jonathan Rea met een spectaculaire rijstijl. Altijd mooi voor de fans :Y :] :}
Het WKSBK is idd wat minder geworden, misschien komt dit door een bepaald soort charismatische rijder wat ontbreekt in het SBK.
Vroeguh had je Foggy Chili of Haga toen die nog echt fanatiek was, Corser offe Bayliss noem er maar een paar.
Foggy en Chili die lekker gaan knokken na een race,gaaaaaffffffffffffffffff.

Motogp is niet echt minder, Rossi rijd nog steeds en die moeilijk kijkende Lorenzo heeft toch ook wel iets en natuurlijk het nieuwste superrrrrrrrrrr talent MM,CC ook een rijder met charisma.
Afgelopen race was top,helaas zijn niet alle races zo :9~ maar er zullen er zeker nog een x aantal volgen dit jaar.
Geweldig dat Rossi na dit seizoen nog 2 jaar zal rijden en wie weet nog langer :?
Suzuki volgend seizoen terug en Aprilla komt ook 2016?
Ik zie Kawasaki ook die stap opnieuw maken.
Misschien BMW en KTM :?
 
Bayliss en Haga heb ik zelf nog zien rijden :Y *O*
Foggy en Chili helaas niet. Ok op tv dan.

De discussie over MotoGP zal ik maar niet weer beginnen. De meningen daarover verschillen nogal, laat ik het daarbij houden ;)
 
Laatst bewerkt:
Evenals MotoGP, is ook de WSBK minder aantrekkelijk geworden de laatste jaren, door diverse redenen, zoals: Andere regels en daardoor; kleinere startvelden, minder verschillende merken, minder spraakmakende coureurs, etc.

Toch kan ik er nog steeds van genieten, maar het scheelt als je "fan" bent van Jonathan Rea met een spectaculaire rijstijl. Altijd mooi voor de fans :Y :] :}

Minder verschillende merken in SBK? volgens mij mis je alleen Yamaha verder bijna alle bekende merken aanwezig.

verruit de lelijkste rijstijl die Rea, verder een goeie kerel.
 
Minder verschillende merken in SBK? volgens mij mis je alleen Yamaha verder bijna alle bekende merken aanwezig.

verruit de lelijkste rijstijl die Rea, verder een goeie kerel.

Iemand stelde de vraag waarom er minder belangstelling voor was. Ik noemde een paar punten, waarom dat eventueel zou kunnen. En over smaak valt niet te twisten. Mooi of lelijk, geen idee. Maar zeker spectaculair. Schwantz' rijstijl wordt tegenwoordig ook alleen maar over gezanikt. Maar het was wel dusdanig spectaculair dat hij heden ten dage nog steeds wereldwijd veel fans heeft. Ik zie liever wat actie, dan dat ik alleen maar naar een bijna klinische rijstijl zit te kijken, zonder dat er iets gebeurt.
 
Het meest schokkende wat ik hier heb teruggelezen is dat Gerrit in de keuken stond ;) Toch wel om een biertje te pakken hè haha
 
Toch kan ik er nog steeds van genieten, maar het scheelt als je "fan" bent van Jonathan Rea met een spectaculaire rijstijl. Altijd mooi voor de fans :Y :] :}
Ik kan het spektakel niet ontdekken. :?
Ik zie hem wel graag rijden omdat hij al jaren bij Ten Kate is. :P

Aan de andere kant zien de meesten het ook niet bij Guintoli.
Maar behalve snaarstrak kan die ook aardig met spinnend achterwiel rijden. :9
 
Ik kan het spektakel niet ontdekken. :?
Ik zie hem wel graag rijden omdat hij al jaren bij Ten Kate is. :P

Aan de andere kant zien de meesten het ook niet bij Guintoli.
Maar behalve snaarstrak kan die ook aardig met spinnend achterwiel rijden. :9

Kan me toch meerdere regenraces herinneren waar Rea hele mooie dingen heeft laten zien. En hij vliegt er ook wel eens af. Maar rent dan als een malloot naar zijn bike, gaat verder en wordt alsnog 2e als ik het me goed herinner. Nurburgring volgens mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan