WSBK Round 10 - Jerez, van der Mark kampioen!

Het enthousiasme spat ervan af Peter! :} :} :}

En die kneeslider ligt nu in je vitrinekast, dat durf ik wel te wedden! :Y

Geweldig mooi dat je dat allemaal mee hebt gemaakt Peter, maar wat had je dan anders verwacht,.... als zelfs Phil Read voor jou de Horlepiep op houten klompen danst.... :Y :Y :Y

Phil Read danst voor NR34: KLIK

_O- _O- _O- :W

Phil Read autographing NR34's helmet: KLIK
 
Laatst bewerkt:
Leuk zo'n verslag, tof!

Joris en ik maakten van ons bezoek aan de Nurburgring uiteindelijk ook één groot "wie niet waagt..." weekend. Doodleuk de hospitality van BMW binnenlopen met de achterlijke vraag "Hi, how do you get in here!?". Dame zoekt naar de prijslijst, Joris scoort voor ons een fotoshoot met Troy Corser en een stel gesigneerde posters. Max Biaggi wil al weglopen, maar ik frommel mezelf nog net ergens tussen voor een fotomomentje. Gabor Talmaci zat onderuitgezakt op een stoel te whatsappen achter de veiligheid van zijn bontkraagje, wij sleuren 'm van zijn stoel af voor een foto. En een open sollicitatie bij Ronald ten Kate? Moest kunnen, vonden wij. :+

Zoiets doet je vooral realiseren: het zijn stiekem, echt, niet doorvertellen, mensen. Waar je tegen kunt praten. En die dan soms nog iets terugzeggen ook.

En toch sta je dan als volwassen man met knikkende knieën als een tienermeisje te grijnzen voor de foto. :')
 
Leuk zo'n verslag, tof!

Joris en ik maakten van ons bezoek aan de Nurburgring uiteindelijk ook één groot "wie niet waagt..." weekend. Doodleuk de hospitality van BMW binnenlopen met de achterlijke vraag "Hi, how do you get in here!?". Dame zoekt naar de prijslijst, Joris scoort voor ons een fotoshoot met Troy Corser en een stel gesigneerde posters. Max Biaggi wil al weglopen, maar ik frommel mezelf nog net ergens tussen voor een fotomomentje. Gabor Talmaci zat onderuitgezakt op een stoel te whatsappen achter de veiligheid van zijn bontkraagje, wij sleuren 'm van zijn stoel af voor een foto. En een open sollicitatie bij Ronald ten Kate? Moest kunnen, vonden wij. :+

Zoiets doet je vooral realiseren: het zijn stiekem, echt, niet doorvertellen, mensen. Waar je tegen kunt praten. En die dan soms nog iets terugzeggen ook.

En toch sta je dan als volwassen man met knikkende knieën als een tienermeisje te grijnzen voor de foto. :')

Haha, hoewel jullie iets verder gaan, wel herkenbaar.
De filmpjes die Blue_eyes plaatste, waren tot afgelopen weekend mijn eerste en laatste "encounter" _O- met een van de helden. Vond in 2011 gewoon dat er een Phil Read handtekening op mijn Phil Read helm moest komen. En sindsdien zit er ook nog een blanke laklaag over heen.

En de unieke encounter van dit weekend is ook goed voor het topic "Met welke coureur sta jij op de foto? " :)

Maar het is precies wat je zegt: Het zijn ook gewoon mensen :Y
 
Laatst bewerkt:
Leuk zo'n verslag, tof!

Joris en ik maakten van ons bezoek aan de Nurburgring uiteindelijk ook één groot "wie niet waagt..." weekend. Doodleuk de hospitality van BMW binnenlopen met de achterlijke vraag "Hi, how do you get in here!?". Dame zoekt naar de prijslijst, Joris scoort voor ons een fotoshoot met Troy Corser en een stel gesigneerde posters. Max Biaggi wil al weglopen, maar ik frommel mezelf nog net ergens tussen voor een fotomomentje. Gabor Talmaci zat onderuitgezakt op een stoel te whatsappen achter de veiligheid van zijn bontkraagje, wij sleuren 'm van zijn stoel af voor een foto. En een open sollicitatie bij Ronald ten Kate? Moest kunnen, vonden wij. :+

Zoiets doet je vooral realiseren: het zijn stiekem, echt, niet doorvertellen, mensen. Waar je tegen kunt praten. En die dan soms nog iets terugzeggen ook.

En toch sta je dan als volwassen man met knikkende knieën als een tienermeisje te grijnzen voor de foto. :')
Nog steeds een van de mooiste motorrace weekenden die ik heb meegemaakt. *O* Was echt vet. 8-)

Heb daar ook inderdaad wel gerealiseerd dat je ze gewoon moet aanspreken, want als je dat niet doet dan verspil je je eigen kansen. Zorgde er ook voor dat ik met die BSB testdag mijn camera in de al overvolle handen van een monteur duwde die net stond op te ruimen... "Could you make a picture, please?". :+
 
Nog steeds een van de mooiste motorrace weekenden die ik heb meegemaakt. *O* Was echt vet. 8-)

Heb daar ook inderdaad wel gerealiseerd dat je ze gewoon moet aanspreken, want als je dat niet doet dan verspil je je eigen kansen. Zorgde er ook voor dat ik met die BSB testdag mijn camera in de al overvolle handen van een monteur duwde die net stond op te ruimen... "Could you make a picture, please?". :+

Dit blijft wel onder ons he?! We kunnen het ons niet veroorloven dat iedereen op MF deze praktijken gaat toepassen. Dan blijft er niets meer over.... :+
 
Laatst bewerkt:
Zo'n weekendje valt soms tegen, en soms gebeurt dit, blij voor jou :Y

Vermoedelijk zou het in Assen veel moeilijker zijn geweest, omdat er dan veel meer fans hetzelfde willen. Nu was het voordeel dat wij er met 2 man stonden en dat er een stel bij kwam. Dan sta je er met 4 man en dan gaat het allemaal wat makkelijker.
 
Ik ben in 2010 en 2013 naar Mugello geweest om uiteraard Vale aan te moedigen... :o

Bummer!

Dan baal je echt wel even denk ik. Het heeft gedurende dit weekend ook door mijn hoofd gespeeld dat vdM er in de eerste bocht af kon vliegen of afgetikt kon worden. Wat ook niet heel veel scheelde overigens. En ondanks dat je er rekening mee houdt, komt zo'n weekend er dan ineens heel anders uit te zien.
 
Mjah ik had natuurlijk wel afgesproken met Ten Kate dat het in Jerez moest gebeuren he
8-) O-)
 
Laatst bewerkt:
Post die foto's van de slaapkamer taferelen hier ook ff svp? :X

Tja, daar weet jij alles van :Y
Iets in de vorm van vergassen _O-

Gelukkig hadden we dit keer een heel huis tot onze beschikking.
 
-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan