X-Max 250 YP250R 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tommy D

Die harde MF'er
1 sep 2007
634
124
Assendelft
Vanaf vandaag te koop: mijn Yamaha X-Max 250 uit 2008.

Heb er met veel plezier mee gereden, het is echt een ideaal ding om bv even snel boodschappen te halen of woon/werk verkeer te doen, zelf heb ik hem ook voor veel fun-ritjes gebruikt. Velen zullen nu zeggen dat kan niet met een scooter, maar toch is het zo. :)

Heb even wat research gedaan toen ik de motor kocht, en hij is geleverd en onderhouden door Motoport Wormerveer. Tijdens de laatste beurt heb ik meteen een Leovince 4Road laten monteren, inclusief de bijbehorende gewichtjes/rolletjes in de vario. Qua acceleratie merk ik weinig verschil, maar het geluid is zeker 10x beter dan standaard. Wat harder en dieper, maar absoluut niet storend.
De KMstand loopt inmiddels richting de 20.000, aangezien ik er nog regelmatig mee rijd.
Uiteraard is hij niet helemaal nieuw meer, maar er zijn geen noemenswaardige beschadigingen of problemen.
Even wat plaatjes:









En natuurlijk niet onbelangrijk, de prijs. Ik had zo'n 3000 euro in gedachten, maar dat kan natuurlijk altijd besproken worden.

ps.. reden van verkoop is dat er weer een blik gaat komen, en tja je kan helaas niet alles hebben.. Inmiddels weet ik wel dat een motorscooter echt relaxt is, en in de toekomst gaat er dan ook zeker weer een komen.
Ook een MF-sticker is bij de prijs ingebrepen. ;)

Ik ben bereikbaar via PM en/of email, en anders kan je altijd bellen op nul-zes-vijf-nul-899015. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan