X4 Dutch Division (Chapter 6)

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O* *O* *O*

full
 
Begreep er niets van, kon niet inloggen op mf . . . .nou ja zal wel ;(

Anyway, weer safe back home!! Treffen was top, organisatie/weer/ rit/ sfeer / duitsers /bed&breakfast/ Nieuwe X4's / overige Nl's etc. Kwam overigens bij het binnenrijden van mijn hometown nog een onbekende X4 rijder tegen, even aangesproken maar we gingen allebei de andere kant op. AleX4: bij onze oude woningen tuft er ook weer eentje rond: schokkerlaan geloof ik.

Terugweg met de Finnen mee over de Dijk gegaan, wat een schijtinsecten zeg maar wel gezellig met Juha nog een bakkie gedaan in Enkhuizen. Respect hoor, zoveel km's voor een weekendje X-en. En zeker voor zijn wijffie, rijden is leuk maar zo lang achterop ;(

Heb weinig pics gemaakt, enkele volgen nog wel. Duurt op het duiste forum ook meestal lang. LaterZZZZZZ :z
 
Laatst bewerkt:
He SJ X4 }) Knoepert

Mooie naam X4 dutch division chapert 6 *O* :}

zal ook ff piccie van onze bike's zetten
full


mooi plaatje
ps upload is 204kb geworden.

greetz Dajo en Mokum
 
He X4 }) }) })

Voor we het vergeten, Mop las gisteren op het F dat er op 30 augustus weer een MM-MF Meeting zal plaatsvinden op het bekende terreien bij de MAc.

Dus als er gegadigde zijn zou leuk zijn om met een groepje te verzamelen.

Prutser misschien van de partij, en RS en X4 Ole , Grootkall , indien hij in het land is
X4r ook leuk voor je is een hele happening en natuurlijk PbP niet te vergeten en als Cervo geen luierdienst heeft ook van de partij? :$ :$ Oh ik vergeet er 1 DUxter :Y :Y :Y :$

Verder ga ik ervan uit de de groep compleet is.
Zou een toppertje zijn om daar met 10- 12Xsen te staan en allen verschillend WAUW.

Greetz Dajo
ps piccie nog even wachten ben de hele dag alweer in touw. O-) O-)
 
Laatst bewerkt:
He X4 }) }) })

Voor we het vergeten, Mop las gisteren op het F dat er op 30 augustus weer een MM-MF Meeting zal plaatsvinden op het bekende terreien bij de MAc.

Dus als er gegadigde zijn zou leuk zijn om met een groepje te verzamelen.

Prutser misschien van de partij, en RS en X4 Ole , Grootkall , indien hij in het land is
X4r ook leuk voor je is een hele happening en natuurlijk PbP niet te vergeten en als Cervo geen luierdienst heeft ook van de partij? :$ :$ Oh ik vergeet er 1 DUxter :Y :Y :Y :$

Verder ga ik ervan uit de de groep compleet is.
Zou een toppertje zijn om daar met 10- 12Xsen te staan en allen verschillend WAUW.

Greetz Dajo
ps piccie nog even wachten ben de hele dag alweer in touw. O-) O-)

Wij gaan vrijdag ervoor naar vielsalm voor een weekendje.
Heel misschien als we zondag op tijd vertrekken kom ik nog wel ff langs,maar dat zal dan op de cb zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan