Xena XN schijfrem slot

Dynom

MF'er
2 mei 2003
193
0
Utrecht
Ik heb sinds een paar uur de XN15 in bezit maar ik krijg 'm niet op het alarm.
Als ik 'm rond me schijf hang (zo'n beetje elk mogelijk plekje wel geprobeerd) gebeurt er niks. Zijn er mensen met dit, of vergelijkbare types, slot dit dit herkennen? Of kan ik het slot als DOA beschouwen?

Als ik het extra batterij pack er in stop krijg ik het zelfde resultaat. Als ik de alarm unit er uit haal en ik houd mijn vingers voor de sensor armed het alarm soms wel, maar ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar wanneer deze in het slot zit. Als ik de batterijen doormeet komt er een keurige 4.7 volt uit per drie knoop-cellen, dus daar zit het 'm ook niet in lijkt het.

Suggesties?
 
Herkenbaar probleem. Ik heb hetzelfde slot en als ik 'em op één van m'n voorste schijven plaats dan wil het alarm soms ook niet op scherp gaan. Probeer eens je achterschijf, daar ondervind ik nooit problemen.

Ik vind het overigens prima als dat ding niet op de "alarm-stand" staat want hij gaat soms echt om werkelijk niets ineens af! :X Soms zelfs 3x achter elkaar :') Ik zit er ook serieus aan te denken om de batterij eruit te slopen -O- Ik kan het slot iig niet aanraden...
 
Herkenbaar probleem. Ik heb hetzelfde slot en als ik 'em op één van m'n voorste schijven plaats dan wil het alarm soms ook niet op scherp gaan.
Ik ben een uur aan het prutsen geweest, steeds verschillende locaties, beide schijven en steeds 30 seconden gewacht (5 zou genoeg moeten zijn) Ik heb het wel geteld een keer voor elkaar gekregen om 'm te armen.


Probeer eens je achterschijf, daar ondervind ik nooit problemen.
Daar kan die niet om helaas... [Foto] Ik kan mijn andere slot (Oxford big boss) wel gebruiken als remschijf slot voor m'n achterwiel. Maar dan plaats ik die aan mijn wiel, zeg maar aan de ophang punten van mijn remschijf.


Ik vind het overigens prima als dat ding niet op de "alarm-stand" staat want hij gaat soms echt om werkelijk niets ineens af! :X Soms zelfs 3x achter elkaar :') Ik zit er ook serieus aan te denken om de batterij eruit te slopen -O- Ik kan het slot iig niet aanraden...


Nee dat heb ik zelf ook een beetje eigenlijk. Het idee is leuk maar volgens mij niet altijd praktisch. Gelukkig is het slot zelf bijzonder solide en volgens mij is het een lastige jongen om te kraken, dus voor alleen afsluiten voldoet op zich ook.



Bedankt voor de reacties, ik ga 'm toch terug sturen en hoop op een nieuw exemplaar. Mocht die ook niet functioneren zie ik wel wat ik dan doe...
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het overigens prima als dat ding niet op de "alarm-stand" staat want hij gaat soms echt om werkelijk niets ineens af! :X Soms zelfs 3x achter elkaar :') Ik zit er ook serieus aan te denken om de batterij eruit te slopen -O- Ik kan het slot iig niet aanraden...

Nooit problemen mee. Wel dat hij piepjes geeft als de batterij op begint te raken. Mijn buurvrouw werd er gek van :).

Sowieso gaat hij sneller af als de batterij leeg begint te raken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan