Xenon verlichting

JA-Ro

Die hard MF'er
24 sep 2007
479
0
Nijmegen
Mensen, :W

ik zit te denken aan xenon verlichting maar heb hier en daar wel wat negatieve dingen gehoord...

- het zou ontzettend heet worden met als gevolg mogenlijk de vik erin

- je zou verschillende soorten hebben waarvan sommige erg tegenvallen

Zijn dit fabels of kan dit kloppen ??

En als iemand weet waar het profecioneel kan worden ingebouwd tegen een normale prijs hoor ik dat graag !!
 
je zal waarschijnlijk enorme verschillen hebben in A en B merken.
Ik heb al meer verhalen erover gehoort.

Volgens mij staat er hier op MF een topic wat dit behandeld. Ik heb alleen nog niet helemaal door waarom idereen opeens aan de Xenon zit.
Gewoon je koplamp doorlussen lijkt me meer dan voldoende, stelletje posers ;-)
 
je zal waarschijnlijk enorme verschillen hebben in A en B merken.
Ik heb al meer verhalen erover gehoort.

Volgens mij staat er hier op MF een topic wat dit behandeld. Ik heb alleen nog niet helemaal door waarom idereen opeens aan de Xenon zit.
Gewoon je koplamp doorlussen lijkt me meer dan voldoende, stelletje posers ;-)

je ziet daadwerkelijk meer meer met xenon, ik heb mijn hele grootlicht niet meer nodig.


en het ziet er idd tof uit ;)
 
Mensen, :W

ik zit te denken aan xenon verlichting maar heb hier en daar wel wat negatieve dingen gehoord...

- het zou ontzettend heet worden met als gevolg mogenlijk de vik erin

- je zou verschillende soorten hebben waarvan sommige erg tegenvallen

Zijn dit fabels of kan dit kloppen ??

En als iemand weet waar het profecioneel kan worden ingebouwd tegen een normale prijs hoor ik dat graag !!

tis niet warmer 35 watt tov 55 watt en idd kleuren boven de 8000K geven minder licht beste is 4300K std in auto's maar 6000K komt het meest in de buurt 8000K is wat blauwer.
 
Zo duur is die site van hierboven :/

Bij Remcoshop kost Xenon voor de motor maar 120 euro...

http://www.remcoshop.nl/RCAudio.sf/...ing/"Xenon Verlichting"/"Voor Motor"/Xenonwit

Je hebt daar voor hetzelfde geld meer dan 6000k maar dat is overdreven blauw en daar heb je geen reet mere aan in het pikdonker. 6000k is gewoon echt heel fel wit licht.

Bij Remcoshop kost autoxenon zelfs maar 100 euro... Vind ik echt geen geld imho.
 
Laatst bewerkt:
Zo duur is die site van hierboven :/

Bij Remcoshop kost Xenon voor de motor maar 120 euro...

http://www.remcoshop.nl/RCAudio.sf/...ing/"Xenon Verlichting"/"Voor Motor"/Xenonwit

Je hebt daar voor hetzelfde geld meer dan 6000k maar dat is overdreven blauw en daar heb je geen reet mere aan in het pikdonker. 6000k is gewoon echt heel fel wit licht.

Bij Remcoshop kost autoxenon zelfs maar 100 euro... Vind ik echt geen geld imho.


Alleen het verschil is (volgens horen zeggen van de verstandskenners) dat die Xenon bij Remco bagger zijn......

Liever iets meer betalen voor echte kwaliteit zou ik zeggen, zo een motor stuitert toch aardig dus het moet wel wat kunnen hebben natuurlijk O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan