Ja vooral op de pri stand,maar lekken de carbs uit de onluchting of enkel aan de onderkant van deDank voor de tip!
Maar, dan zou hij ook bij stilstand moeten lekken? Ik ga er toch nar kijken..
Nou worden er hier allerlei adviezen gegeven over de vlotterhoogte en weet ik wat voor geleuter,het heeft origineel altijd goed gewerkt
en zo hoort het ook afgesteld te staan allerlei afwijkingen of geknoei aan die carbs en benzine kraan werkt gewoon niet.
Ik heb dat al zo vaak meegemaakt,hobbyisten die denken het allemaal beter te weten en willen met imitatiezooi of gepruts met oude rommel het
allemaal zo goedkoop mogelijk oplossen,soms lukt dat maar ook vaak genoeg niet,ik zelf monteer gewoon nieuw origineel spul,dat heeft mij
in 40jaar nog nooit problemen opgeleverd.Sommige denken het beter te weten dan de fabriek zelf en die komen dan toch echt bedrogen uit.
Ik weet inmiddels niet meer wat er allemaal aan mankeert,wat ik wel weet dat ik ze allang in orde zou hebben gehad.Je slaat hier de spijker op zijn kop.
Het allerbeste is natuurlijk gewoon nieuwe originele onderdelen monteren, als je denkt dat je eigen onderdelen echt kapot zijn. De oude vlotternaalden terugplaatsen kan in 99% van de gevallen ook, want met 80k zijn ze echt niet versleten. Soms moet je de druk iets opvoeren.
Ik begrijp alleen echt niet waarom Sammie het domweg verrekt om een paar foto's te plaatsen. We krijgen weer eindeloze lappen tekst, die meer tijd kosten om ze te typen dan een paar foto's maken en plaatsen.
Overigens heb ik weer een idee waar het fout gaat, maar voor ik meer typ wil ik eerst foto's zien.
Volgens mij lekten ze nadat ze los geweest zijn, en inmiddels zal de hele afstelling wel niet meer in orde zijn. Maar inderdaad, ik had ze allang goed gehad.Ik weet inmiddels niet meer wat er allemaal aan mankeert,wat ik wel weet dat ik ze allang in orde zou hebben gehad.
Ooit ben ik iemand thuis wezen helpen met ook een probleem aan zijn motor,wat ik daar aantrof schrok ik wel ff van,een schuurtje waar je amper in kon bewegen en
het spul lag in een plas olie en zand op de grond ik heb hem wel geholpen maar dat was ook gelijk de laatste keer geweest.
Omdat ik het even zat was alles weer open te halen maar de foto's niet scherp zijn, al heb ik nu een redelijke van een naald.Je slaat hier de spijker op zijn kop.
Het allerbeste is natuurlijk gewoon nieuwe originele onderdelen monteren, als je denkt dat je eigen onderdelen echt kapot zijn. De oude vlotternaalden terugplaatsen kan in 99% van de gevallen ook, want met 80k zijn ze echt niet versleten. Soms moet je de druk iets opvoeren.
Ik begrijp alleen echt niet waarom Sammie het domweg verrekt om een paar foto's te plaatsen. We krijgen weer eindeloze lappen tekst, die meer tijd kosten om ze te typen dan een paar foto's maken en plaatsen.
Overigens heb ik weer een idee waar het fout gaat, maar voor ik meer typ wil ik eerst foto's zien.
Ik ben eens iemand wezen helpen die had de motor opgeknapt.. DWZ overal verf op, ook op de carburateurs!Volgens mij lekten ze nadat ze los geweest zijn, en inmiddels zal de hele afstelling wel niet meer in orde zijn. Maar inderdaad, ik had ze allang goed gehad.
Van een kameraad eens een soortgelijk verhaal gehoord, dus bij een ander sleutelen begin ik niet eens aan. Helpen wil ik best, maar dan wel gewoon hier. En wanneer het mij uitkomt.
Nou gooi die gelijk maar in de kliko.Omdat ik het even zat was alles weer open te halen maar de foto's niet scherp zijn, al heb ik nu een redelijke van een naald.
Bekijk bijlage 1424264