Niet dat ik extreem veel kennis heb...maar dit soort dingen vind ik altijd rete interresant.
Al iets kunnen meten van compressie/ kleppen ed?
Dat icm een vonk en benzine zou toch al een begin moeten zijn.
Tankontluchting, kanalen vd carbs?
Vacuum vd carbs. Stationairsproeier[moet schoon zijn...anders slaat hij bij start niet aan.]
Goede vonk op het juiste moment[timing]?
Valse lucht?
Krijgt de cilinder de benzine die het vraagt?
En er zijn nog zoveel mogelijkheden...bijv electronisch...
Op de koffie vind ik ook niet verkeerd, anderzijds rijdt mijn motorfietsje pas begin volgende week.
De orginele koppakking kost fucking 56 euro...een imitatie...14.., dus ff wachten op mijn bestelling...dan kan ik
Rotterdam is iig niet zover weg van Breda
ik zag op mp nog een frame van een XS750 af te halen voor een kratje bavaria. Frame is gestraald en gespoten in de primer en heeft een slapend kenteken.
Is vlakbij mij. Mischien toch maar ff ophalen.
Zo, vandaag weer een honderdtal heerlijke kilometers op de XJ 600 gemaakt. Dankuwel lente!
Heb het verbruik even in de gaten gehouden. Ik rij echt als een oude lul. Niet hard optrekken, zo snel mogelijk naar zes, de motor uit laten rollen ipv op het laatste moment in de ankers en op de snelweg liever 100-110 dan 120.
Mijn verbuik blijft steken op 1:18, toch wel een beetje teleurstellend gezien mijn rijstijl. Is dit normaal voor deze motor (bj 1989)?
Vandaag toch weer aangenaam verrast door de xs400
Na de laatste keer tanken had ik weer 274 km gereden en de laatste keer een verbruik van 1:17 dus zou ik bij de 300 km droog komen te staan.
Ben ik aan het tanken, gaat er maar 13,5 liter in
Ik kwam dus opeens op een verbruik van 1:20, Moooi
Nog beter dan ik had verwacht
db