Ik ben afgelopen maanden bezig geweest met de ombouw/verbouw van mn xs650. Deze vorig seizoen aangekocht en er fijn mee gereden. Eerste foto is van hoe ik hem aangeschaft heb.
[afbeelding]
Aan het einde van vorig seizoen ben ik vol goede moed begonnen. Ik had wel een idee van wat ik mooi vind. Alleen het frame, blok en voorvork heb ik gebruikt. Voor de rest allemaal nieuwe onderdelen. Ook het blok is nagezien op technisch en optisch gebied. Afgelopen week is alles gepoedercoat en heb ik hem bijna helemaal in elkaar. Tot zover ben ik er erg blij mee!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja heeeel blij mee. Heeft mooi binnen gestaan bij de vorige eigenarenover die kettingaandrijving gesproken, ik heb een boekje gekregen van de vorige eigenaar, die bij de motor zat.
[~[url="http/i818.photobucket.com/albums/zz104/Clitje/Mobile%20Uploads/IMG_5420_zpsy006ixwh.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="http/i818.photobucket.com/albums/zz104/Clitje/Mobile%20Uploads/IMG_5421_zps7bfgfazn.jpg"]afbeelding~][/URL]
Hebben die remleidingen banjo's die kunnen draaien t.o.v. de slang, of gewoon vast?Wirthvoorvering gemonteerd op mn seca ratter en dát merk je goed! Scheelt ook meteen 2-3 cm sagging.
Meteen op de 600 verse remleidingen gezet, uit china voor 8 euri/st én in het geel. Zien er goed uit, mss een beetje stug maar no problem. Rem is nu goed hard zoals het hoort. Heb meteen nog 1 besteld.
Wirthvoorvering gemonteerd op mn seca ratter en dát merk je goed! Scheelt ook meteen 2-3 cm sagging.
Meteen op de 600 verse remleidingen gezet, uit china voor 8 euri/st én in het geel. Zien er goed uit, mss een beetje stug maar no problem. Rem is nu goed hard zoals het hoort. Heb meteen nog 1 besteld.
kleur en lengte kan je uitkiezen en leidingen zijn vrij stug maar goed hanteerbaar verder.
Ik heb geen klachten over de kwaliteit tot dusver maar dat is nog niet zolang zoals je uit de posting kan afleiden.