xmax300 vs kymco ak 550

enforcerer

Die hard MF'er
11 sep 2020
948
405
dit is mijn laatste vraag
ik heb nu de keus tussen een
xmax 2021 0km €6900
of een kymco ak550 2017 met 8000km ook voor €6800
voor voornamelijk in de stad
 
appels en peren :+ AK550 moet je vergelijken met een T-max niet met een x-max

maar ik zou voor de Ak gaan
 
ja verschillen elkaar niet veel en zelfs BMW maakt gebruik van de door Kymco geproduceerde blokken de GT 600/650 en de 800 cc blokken
 
Ik zou eerst de recensies van de AK maar eens goed gaan lezen.
Los van wat je leest zou ik altijd voor de yamah gaan, zekern voor in de stad. Heb zelf een T-max maar zou bij verkoop zeker voor de 300 gaan.
 
Ik zou eerst de recensies van de AK maar eens goed gaan lezen.
Los van wat je leest zou ik altijd voor de yamah gaan, zekern voor in de stad. Heb zelf een T-max maar zou bij verkoop zeker voor de 300 gaan.
dankjewel maat dat is een goede tip heb je nog daarbij wat toe te voegen?
 
Voor voornamelijk in de stad.... geen van tweeën, veel te zwaar en te log! Beter of een 100/125/150cc motorscooter . Voor in en rond de stad veel handiger en je komt totaal niks te kort.Tenzij je met 120+ door de stad wil scheuren... 😉
 
dit is mijn laatste vraag
ik heb nu de keus tussen een
xmax 2021 0km €6900
of een kymco ak550 2017 met 8000km ook voor €6800
voor voornamelijk in de stad
Als je moet kiezen tussen de AK550 of de XMAX300 om er voornamelijk mee in de stad rond te rijden, kies dan voor de XMAX.
Een 125/150 is wellicht nog wat handiger in de stad maar een XMAX of in het algemeen een 300 scooter is ook daarbuiten goed bruikbaar.
 
Als je moet kiezen tussen de AK550 of de XMAX300 om er voornamelijk mee in de stad rond te rijden, kies dan voor de XMAX.
Een 125/150 is wellicht nog wat handiger in de stad maar een XMAX of in het algemeen een 300 scooter is ook daarbuiten goed bruikbaar.
Onderschrijf ik volledig.
Met een 125 beperk je jezelf en met een 300 kun je ook de snelweg goed op. Zien de fotos wel verschijnen.
 
Je kan hem vandaag,alvast bestellen.
 
Laatst bewerkt:
Voor voornamelijk in de stad.... geen van tweeën, veel te zwaar en te log! Beter of een 100/125/150cc motorscooter . Voor in en rond de stad veel handiger en je komt totaal niks te kort.Tenzij je met 120+ door de stad wil scheuren... 😉
ehh... nee hoor😜
maar wat zou jij eerder kiezen wil wel zien hoeveel mensen voor de kymco gaan en hoeveel voor de yamaha
 
Zeker niet ongeschikt heb zelf de T-max 500, nu gebruik ik hem in en rondom de stad, vroeger door het hele land heen voor werk. Voor de tour en grotere ritten een multistrada 1000.
Verbruik Tmax 1:17/18, X-max 300 1:30 min. En meer als ik het zo lees. Scheelt best veel op de brandstofkosten.
Maar de lol is ook wat waard ik heb er een malossi vario op en alleen de stoplichten zijn al leuk, ga proefrijden!
 
  • Leuk
Waarderingen: GPS9
300cc is prima voor in de stad en je kan nog de snelweg op. lichter zou ik niet gaan.
 
ik moet zeggen kymco vertrouw ik minder om een of ander reden. mischien ook minder plekken waar ik het een beurt kan geven
 
300cc is prima voor in de stad en je kan nog de snelweg op. lichter zou ik niet gaan.
zou ik ook niet gaan alleen ben ik bang dat de kymco moeilijk onderhouds beurten krijgt en als iets kapot gaat minder onderdelen hebt bij dealers. en dat niet elke dealer een onderhoudsbeurt kan regelen
 
zou ik ook niet gaan alleen ben ik bang dat de kymco moeilijk onderhouds beurten krijgt en als iets kapot gaat minder onderdelen hebt bij dealers. en dat niet elke dealer een onderhoudsbeurt kan regelen
Onder andere + Kijk is naar de restwaarde van een Kymco na x aantal jaren tav Yamaha...asap enkele proefritjes plannen ..100 zinnen en woorden zeggen nog steeds minder dan wat je zelf aanvoeld!
 
Onder andere + Kijk is naar de restwaarde van een Kymco na x aantal jaren tav Yamaha...asap enkele proefritjes plannen ..100 zinnen en woorden zeggen nog steeds minder dan wat je zelf aanvoeld!
klopt viel me ook op 2019 en maar 7000
probeer maar een tmax voor dat bedrag te vinden van 2017 plus
 
klopt viel me ook op 2019 en maar 7000
probeer maar een tmax voor dat bedrag te vinden van 2017 plus
Ik persoonlijk zou gaan voor een model 2015 -2016 ipv 2017 + ...maar dat is een kwestie van smaak uiteraard...en wie geduld heeft en goed zoekt die vind zeker en vast een exemplaar voor dit bedrag ...desnoods is over de grens kijken .
 
Ik persoonlijk zou gaan voor een model 2015 -2016 ipv 2017 + ...maar dat is een kwestie van smaak uiteraard...en wie geduld heeft en goed zoekt die vind zeker en vast een exemplaar voor dit bedrag ...desnoods is over de grens kijken .
nouja ik denk dat een xmax 2021 een hele goeie keus is voor in de stad vind je niet
 
Uitstekende keus zelfs.
En nu vlug bestellen.
Wellicht dat je je snorfiets ook nog kan inruilen.
We zien de foto's wel tegemoet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan