XR250 onderdelen, van nokkenas tot frame met kenteken!

ik heb mischien baat bij jouw frame met kenteken.

kan je me een bodemprijs mailen?
 
Laatst bewerkt:
Nog net goed voor de schroothoop die handel van jou!

Ok...

Bedankt voor de nuttige bijdrage aan dit topic...!


Iig ben ik eerlijk en ZEG ik wat er aan de onderdelen mankeert en in wat voor staat ze zijn... :W
 
Laatst bewerkt:
Uitlaatsysteem verkocht lees ik hier,dat heb je een maand geleden voor 15 euro bij mij gekocht,lekker doorverkocht en dan ga je me nog slecht maken op dit forum zodat anderen niet meer zouden kopen van mij.
Wat een etter ben jij zeg!
 
Uitlaatsysteem verkocht lees ik hier,dat heb je een maand geleden voor 15 euro bij mij gekocht,lekker doorverkocht en dan ga je me nog slecht maken op dit forum zodat anderen niet meer zouden kopen van mij.
Wat een etter ben jij zeg!

Hihi ik heb van jou voor 15e de demper gekocht met 15e verzendkosten, nu heb ik het uitlaatSYSTEEM (bochten er bij) verkocht voor 20e, maakt 10e verlies... Dus om nou te zeggen dat ik hem lekker heb doorverkocht... :X Maar ga ff je eigen topic verzieken, en wees een keer eerlijk. :W
 
Laatst bewerkt:
jezzzz, someteen gaan jullie elkaar ook nog krabben!

lijken wel 2 kibbelene vrouwen

KICK voor laurens zijn topic

vraagje: heb je nog een net zadeltje? of weet je waar je een mooie hoes kan krijgen, ik meen dat jij "een poos geleden" ook zoiets zocht!

gr.anton
 
jezzzz, someteen gaan jullie elkaar ook nog krabben!

lijken wel 2 kibbelene vrouwen

KICK voor laurens zijn topic

vraagje: heb je nog een net zadeltje? of weet je waar je een mooie hoes kan krijgen, ik meen dat jij "een poos geleden" ook zoiets zocht!

gr.anton

Hoi,

Ik heb een nog redelijk net zadeltje liggen. Is opnieuw bekleed, wel in het rood. Maar is vrij netjes gedaan. Met stevig skai. Zal wel een foto naar je sturen. Ik heb ook nog een zadelhoes liggen maar die past niet op de vierkante modellen zadels...

Groeten,

Laurens
 
Terug
Bovenaan Onderaan