XS & XJ P&P 2008 te Nijkerk

Datum P&P

  • Zaterdag 7 juni

    Stemmen: 5 45,5%
  • Zaterdag 14 juni

    Stemmen: 5 45,5%
  • Zaterdag 21 juni

    Stemmen: 1 9,1%
  • Zaterdag 28 juni

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    11

Duncan

MF veteraan
Donateur
19 mei 2001
16.367
12.952
Aangezien de vorige gastheer het goed vind heb ik me dit jaar opgeworpen om de editie voorzaar/zomer 2008 te organiseren. Het geheel zal zoals gebruikelijk op een zaterdag plaatsvinden, vanaf 10 uur zal de koffie klaar staan. In de poll staan een aantal zaterdagen, meeste stemmen gelden.

WBT gereedschap zijn de volgende zaken aanwezig :

Compressor,carbtune,momentsleutels,doppenset,imbusset,voelermaatjes,slagsleutel,YICS sleutel,div klein spul en natuurlijk een grote bus wd40 voor hardnekkige boutjes en moeren.

WHP voor de xj 550/600 heb ik, andere modellen evt zelf meenemen

Het sleutelen gaat dan plaatsvinden op mijn mooie oprit (plaats voor 3 tot 4 auto's dus plek zat) en bij regen kan ik evt een grote partytent regelen.

UPDATE

Datum is de 7e geworden ! Een ieder die wil komen kan een mailtje sturen en krijgt van mij een routebeschrijving naar de locatie :) mail naar duncan_206apestaartjehotmail.com. Is voor mij ook wel handig ivm boodschappen enzo. Het liefst dus voor vrijdag opgeven.....
 
Laatst bewerkt:
Bladibladiblaat..
en natuurlijk een grote bus wd40 voor hardnekkige boutjes en moeren.

WD40 isniet kruipolie niet!!

Partytent = party?
Strak plan! :P

Ik vul nog efkes geen datum in, kijk eerst wel wat de rest stemt.
Dan zal ik op het laatst wel aangeven dattik niet kan.... :+
 
Goed bezig,wil ik me vast opgeven als het qua datum uitkomt,zijn wel een paar dingetjes waar ik graag eens naar gekeken wil hebben,voornamelijk klepspeling,carbs synchroniseren,voorvorkspanning,cardanolie.

Als ik het zo teruglees mag ik blij zijn als ik Nijkerk haal :X
 
Ach, vanuit ede is het dichterbij dan hilversum....
 
Misschien wordt het dan na twee jaar tijd om de '78 er XS1100SF weer eens van stal te halen en 6 mijlen op de teller te zetten die nu op 4700 staat. (Woon in Bunschoten)

Raymond
 
Zow, ik denk dat de XS750 Nijkerk wel gaat halen. Vanmiddag ruim 200km lopen janken met dat ding en heeft geen krimp gegeven :}

Dag maakt me niesoveeluit, zover ik weet kan ik alle zaterdagen in Juni.
 
Dus voor het eerst zijn de triples dit keer in de meerderheid?!

}) })




't wordt eens tijd...
 
Oke, oke ik zal er ook wel een bougie uitdraaien .......
 
Misschien kom ik ook even buurten met de XS850. Hoeft niet echt iets aan te gebeuren, tenzij ik voor die tijd de volgende stukjes kan vinden:

  • Nieuwe primaire ketting (of (zelfbouw) spanner daar voor)
  • Start- en toeterknopjes (namaak)
  • Origineel(ish) spiegels
  • Origineel(ish) knippers

Dit zou de 850 helemaal origineel en technisch tiptop maken. Mag de volgende eigenaar gaan poetsen ;)

Iemand toevallig nog wat liggen? :)
 
Ik heb misschien ook nog wel een xs sleutelobject. Heb hem nog niet
maar als het wat mee zit binnenkort wel. Is een xs360 uit '78 welke niet meer loopt. Volgens de huidige eigenaar de koppakking.

Mocht ik die dag vrij hebben en de kar+auto kan lenen van m'n ouders, dan sleep ik hem wel mee :)

Edit: How, ik zie dat Nijkerk heel ergens anders ligt dan ik dacht B| Ik dacht dat het in Groningen lag, maar dat is Niekerk -O-
 
Laatst bewerkt:
Oja, daar wilde ik nog op reageren :P Heb nu twee van die blokken open gehad en beide hadden ingeslagen kleppen en versleten tuimelaars, zuigers zullen ook wel aan vervanging toe zijn. Onderblok eigenlijk nooit iets over gehoord, dus mijn advies is om ervoor te zorgen dat je top-end goed voor elkaar is. Een set goede inlaatrubbers is ook van groot belang voor een goed startend en lopend blok, evenals je elektra op orde hebben.
 
Oja, daar wilde ik nog op reageren :P Heb nu twee van die blokken open gehad en beide hadden ingeslagen kleppen en versleten tuimelaars, zuigers zullen ook wel aan vervanging toe zijn. Onderblok eigenlijk nooit iets over gehoord, dus mijn advies is om ervoor te zorgen dat je top-end goed voor elkaar is. Een set goede inlaatrubbers is ook van groot belang voor een goed startend en lopend blok, evenals je elektra op orde hebben.

Enig idee wat een goed top-end kost? Of heb jij toevallig nog wat liggen? M'n plan is om de motor snel rijklaar te maken, zodat ik erop kan rijden als m'n kawasaki geruild is.
 
Ik heb een XS1100 wil wel graag komen maar ik hoef nooit te sleutelen aan dat ding???
Anders was ik wel van de party(tent)
 
Effe off-topic maar...

Oja, daar wilde ik nog op reageren :P Heb nu twee van die blokken open gehad en beide hadden ingeslagen kleppen en versleten tuimelaars, zuigers zullen ook wel aan vervanging toe zijn. Onderblok eigenlijk nooit iets over gehoord, dus mijn advies is om ervoor te zorgen dat je top-end goed voor elkaar is. Een set goede inlaatrubbers is ook van groot belang voor een goed startend en lopend blok, evenals je elektra op orde hebben.
Je hebt het over XS360's hè? Hadden die blokken waar je het over hebt veel km's gedraaid dan?
Ik ben bezig met een XS360, die is verder goed maar na grondig onderhoud wil ik 'm gebruiken voor woon-werk. Bij mijn weten zijn die dingen toch aardig degelijk. :?
 
Laatst bewerkt:
Ik wil zaterdag 1 juni de stemming afsluiten, voorlopig gaat het nek aan nek
 
Ik heb de 14e al plannen dus ik ga voor de 7e!

Hopelijk zit dan mijn zitje erop anders kom ik gewoon lekker op de kale caferacert met een kussentje... Ik kom alleen ouwenelen en met een partytent denk ik ook aan een bbq, maar worstenbroodjes zijn ook goed ;)
 
Laatst bewerkt:
BBQ klinkt leuk, heb er alleen geen een :). En de geschiedenis leert dat de meeste het aan het eind van de middag wel goed vinden
 
jammer dat ik zo ver weg woon. ik heb een probleem met het laden
(kabelboom van eigenfabrikaat) van mijn xs750 en op 1 accu ga ik het denk niet redden.

komt er ok nog en najaars edite?
 
Kom je toch op een andere brommer, je steekt er in ieder geval meestal toch iets van op.
Bovendien zie je dan eens een gezicht bij een brommer (of avatar en nick)..

;)
 
Dan zit ik met weer een ander probleem, ik heb op het moment even geen rijdende, en in die korte periode lrijg ik het ook niet voor elkaar om één van de twee fietsen goed rijdend te maken.
we zullen wel zien, er zal vast nog wel een P&P komen
 
1 Sleutel actie moet er ineidergeval gebeuren, er is iets mis met mijn koppeling (werkt helemaal niet meer).
 
Terug
Bovenaan Onderaan