Geen dank, wel leuk om te horen dat ik het bij het rechte eind had. Het feit dat je 'm warm wel aan de praat kon houden door gas te blijven geven deed me vermoeden dat ie dan stationair hoger afgesteld moest worden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ook daar 100% mee eens. ik monteer altijd nieuwe kraantjes van de Xs650 via Jerry vd Heiden.. geen geklooiIk bouw die yamaha-vacuumkranen altijd om naar manuele, zodat ik ze ook ècht kan dichtzetten.
Er zijn al genoeg Yamaha's te vroeg overleden door 'gas-oil'...
Een paar 100 meter voor huis al dicht voorkomt afzettingen die je sproeiers dichtslibben wanneer je de motor langer niet gebruikt..die ethanol is echt meuk.
En inderdaad; even wachten met starten totdat de vlotterbakjes weer vol zitten..
Leuk! fijn dat je het euvel gevonden lijkt te hebben en mooi dat hij fijn rijdt.
als ie nou de volgende keer niet direct start.. als hij even stil heeft gestaan
eerst de benzinekraantjes even op Pri zetten zodat hij benzine heeft voordat je start scheelt een hoop
ik heb al diverse malen gehoord dat mensen vinden dat hun motor niet goed start, maar dan blijkt dat dat altijd is als die even stil heeft gestaan. dan is gewoon de benzine uit de carbs verdampt en moet er nieuwe in voordat ie het doet.
als je start komt dat op gang door het motorvacuum door het slangetje naar de benzinekraan maar sneller is eerst even door laten lopen.. scheelt ook accu
Laatste kans, anders bel ik de ijzerboer!https://www.2dehands.be/motoren/accessoires-onderdelen/overig/yamaha-xs750-onderdelen-355868285.html
Ook nog een voorvork en een berg motoronderdelen (carterdeksels, ontsteking, primaire ketting, etc.) erbij. Heb de garage wat opgeruimd en dit kan weg zodat er weer plek is voor nieuwe onderdelen voor nieuwe projecten
De ontsteking die er nog tussen zit is een punten ontsteking, als je daar iets mee kunt doen?Welke ontstekingen heb je dan; punten of elektronisch?
Anders heb ik wel interesse...
yes, met goed nieuws!En, fanmail gehad van de belastingdienst?
triple_arne schreef op 03 augustus 2017 @ 10:53:
En, fanmail gehad van de belastingdienst?
yes, met goed nieuws!
.
Mijn 750 - 2D is vandaag 40 jaar oud geworden
[afbeelding]
Gisteren nog 100km (probleemloos) ge-
Nog vele jaren
https://www.marktplaats.nl/a/motore...51fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=10
Afgezien van de belachelijke prijs vraag ik me toch een paar dingen af als ik naar de details van deze xs kijk.
Zo vallen de goedkope luchtfilters op. Dan de achterrem. Er zit geen pedaal, geen remleiding niets.
Knap staaltje engineering als dat nog remt achter maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Dan de voetsteunen. Waar je voor zoveel geld een mooie set verwacht zitten er twee simpele steuntjes opgeschroefd (tegelijk besteld in China met de filters waarschijnlijk).
Ik vraag me ook af hoe het schakelen zal gaan want het schakelpedaal lijkt omgedraaid en nogal ver van de voetsteun af te staan.
Een zwart gespoten Marshall uitlaat is nou ook niet echt iets bijzonders dat de absurde vraagprijs rechtvaardigd.
Kortom ik heb hier al eens voor veel en veel minder geld mooiere XS750's voorbij zien komen.
Of zit ik er nu helemaal naast?