Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

XT 660 X & r Deel 12 de opvolger van deel 11

Van oorsprong waren de stepjes, samen met axle sliders, voldoende om de uitlaat te beschermen denk ik.

Echter steken mijn uitlaatpijpen nu iets verder naar buiten toe.
Moet toch eens kijken of ze nog steeds veilig zouden zijn :O
 
Van oorsprong waren de stepjes, samen met axle sliders, voldoende om de uitlaat te beschermen denk ik.

Echter steken mijn uitlaatpijpen nu iets verder naar buiten toe.
Moet toch eens kijken of ze nog steeds veilig zouden zijn :O

Vaak door de klap veren de uitlaten naar de grond toe waardoor het uiteinde geschaafd raakt. Onderkant zou beschermt moeten zijn door de stepjes maar daar doe ik voor de zekerheid ook een ring omheen. Wil me nieuwe uitlaat graag "nieuw" houden

Morgen is ff kijken of die al klaar is om te starten. Ben zo benieuwd naar t geluid.
 

Heb je toevallig nog fotos van hoe je je kop heb geflowd? Ik heb nu een reserve blok liggen en vind het wel interesant om zelf de kop te gaan flowen.
 
Nee helaas heb ik die niet meer.
maar niks apparts aan gedaan, puur het glad maken van de trajecten. was voor mij ook de 1e keer.

Glad is niet het meest ideaal. Een golfbal effect is h weet beste. Dan krijg je werveling in je lucht stroom en dan wordt de lucht met je brandstof beter gemengd.
 
Glad is niet het meest ideaal. Een golfbal effect is h weet beste. Dan krijg je werveling in je lucht stroom en dan wordt de lucht met je brandstof beter gemengd.
al doende leert men, trouwens ook iets wat ik nu niet meer wil doen hoor. vermogen is geen probleem meer.
ben over gestapt op de xt1200z, die trouwens ook aan de kleine kant is.
 
Zo project xt blok gaat ook goede kant op. Heb nu een kaal bottom end blok. Morgen ff dopje 36 halen. Primiair gear los draaien en dan beginnen met blok splitten. En diagnose stellen wat er vervangen moet worden.
 
Zo eindelijk het blok gespleten.
Wat een puinhoop. Echt hoe is het mogelijk. 4 tandwielen kapot. En echt iets van 10 afgebroken tandjes.
Alle lagers zitten vast/maken geluid/lopen stroef. Krukas is nog wel goed.

Dus ik ga em niet meer opbouwen.
Cilinder en kop houd ik zelf en rest van de onderdelen op ebay en mp zetten denk ik.

Twijfel tussen alle deksel zelf houden en leuke kleur spuiten of ook verkopen.

 
@Meifesto zoek je nog nieuwe benzine leiding? Ik heb er 2 liggen voor de xt. Als je intetesse heb stuur maar pb via hier of beter via insta: @FlyAsFack. Ik kijk hier niet super vaak.
 
@Meifesto zoek je nog nieuwe benzine leiding? Ik heb er 2 liggen voor de xt. Als je intetesse heb stuur maar pb via hier of beter via insta: @FlyAsFack. Ik kijk hier niet super vaak.

Op den duur waarschijnlijk wel ja.
Heb toch meerdere mensen gehad die de externe filter in verband met brandgevaar afraden.
Heb ze op elke motor gehad, dus ergens heb ik het gevoel dat het wel mee valt.

Maar als later dit jaar de tank er toch weer af gaat waarschijnlijk, better safe than sorry.

En sorry, heb geen insta xD
 
Heb nog een voorvork poot links liggen, ik dacht van een xt660r.
Iemand nog belangstelling?

Vriendelijke groet Gerrit