Ik heb nog een aantal onderdelen te koop
Puig kuipruit - EUR 70 (ZGAN)
DNA stage 1 & 2 filter - EUR 90, 5000KM gebruikt
Topkoffer Kappa (givi) inclusief houder - EUR 150, slechts 1 week gebruikt
Powercommander 3 - EUR 175
Ik heb nog een aantal onderdelen te koop
Puig kuipruit - EUR 70 (ZGAN)
DNA stage 1 & 2 filter - EUR 90, 5000KM gebruikt
Topkoffer Kappa (givi) inclusief houder - EUR 150, slechts 1 week gebruikt
Powercommander 3 - EUR 175
Iemand enig idee waar deze hoge piep vandaan komt? VID_20180926_124123 - Streamable
Het lijkt ongeveer onder de voorkant van het zadel te komen ergens. Voordat de boel uit elkaar gaat ben ik wel benieuwd of anderen hier ooit last van hebben gehad. Piep is alleen hoorbaar als de motor draait. Thanks!
Al gevonden/kunnen oplossen ondertussen?
Ik heb het volgende probleem met mijn XT uit 2005:
Af en toe tijdens het rijden springt het koelvloeistof temperatuur lampje aan en houdt de motor in. Dit is naast erg vervelend natuurlijk ook gevaarlijk.
Ik heb de sensor al vervangen maar dit lost het probleem niet op. Ik wou dan maar het stekkertje gaan vervangen, maar volgens MotoPort Zelhem kun je die stekkers niet los krijgen en moet de hele kabelboom worden vervangen.
Stel dat het ergens anders aan ligt, zouden jullie dan weten wat?
Of hebben jullie hier ervaring mee?
Een stekker die niet loskan? Stekkers kan je altijd vervangen. Heb je al diag uitgelezen om te kijken welke foutmeldingen er staan?
Weet je al wat het handboek zegt ovet temperatuut lampje? Is het alleen koelvloeistof of ook olie of andere dingen?
Is het bij langzaamrijden of ook op snelweg? Doet je ventilator het?
En inhouden dat is apart dat zou niet moeten met temp lampje aan.
Nee de diag heb ik niet uitgelezen, zal ik binnenkort even doen.
Het handboek heb ik wel gelezen, zie afbeelding.
Het is afwisselend. Het lampje blijft ook niet branden. Soms gaat het lang goed en knippert hij een paar keer. Soms ook net na het wegrijden dus als de motor nog koud is en niet oververhit kan zijn. Het lampje blijft nooit lang branden.Bekijk bijlage 1385525
Net zoals bromgek hierboven ben ik ook opzoek naar een mooie xt660x!
Dus mocht iemand hem verkopen graag een pb!
Hoeso dat?
Theo is gek joh XD zie hem vaker op 1 wiel dan 2
Kunnen ze wel aan hoor. En bespaard nog is rubber ook
ik heb paar vraagjes
ik ga de xt660x over ongeveer 2 week kleppen stellen net 20.000km gelopen en daarna even weer vers bloed, welke merk olie gebruiken julliegebruik zelf meestal castrol, allen wat moet ik nog meer los halen aan het blok, kleppendeksel sowieso
allen ik vindt de versnellingsbak iets janken tijdens het rijden iemand ervaring mee? en kan je met de xt660 vanuit het noorden helemaal naar Luxemburg rijdend?
Olie gebruik ik putoline 10w40 semi synt. Zeer tevreden over.
Versnellingsbak janken hoort niet nee. Maarja zolang hij het soepel doet... tis niet iets wat je even snel uit elkaar haalt om te inspecteren.
Naar luxemburg is prima te doen kwa motorisch gezien. Ik zou het nooit doen omdat ik snelweg een drama vind op de xt.
Kleppen stellen
Onderdelen die zowizo los moeten:
Tank, zadel, nokkenas deksel, 2x Draaidop bij krukas ontstekingskant. En niet vergeten je bougie.
Wat soms los moet: radiator(reservoir), uitlaat bochten. Dit ligt aan hoe groot je handen zijn en of je er bij kan. Alle stappen staan uiteraard in je WPHB.
Als je de ais hebt wegehaald en afgekt met een plaatje heb je al stuk meer ruimte.
Als je nog vragen hebt stel ze gerust
Bak jankt allen als ik motor in weinig toeren rij en bij hogere toeren bijna niet verder schakelt en rijd die goed,
Luxemburg is met een motorgroep vandaar vandaag ook nog 245km gereden met de groep dat was wel tedoen,
Hoe bedoel je met deze onderstande tekst?
Als je de ais hebt wegehaald en afgekt met een plaatje heb je al stuk meer ruimte
Bekijk bijlage 1388141olie moet er wel uit lijkte me anders heb je ook weer zo vieze bende
Dankje wel dan weet ik genoeg, en waar kan ik de WPHB vindenOlie hoeft er niet uit. Deze loopt er niet uit als je de covers verwijderd.
Ais zit bij je cilinderkop en als je die hebt verwijderd heb je meer ruimte. Dat is een klep die gefilterde lucht je uitlaat in gooit voor je katalysator.
Dankje wel dan weet ik genoeg, en waar kan ik de WPHB vinden
haha loop ook te kutten, hij onderhoud zijn fietsen wel altijd heel top. mag ook wel als je er 3 in je achtertuin hebt.
Thnx MrSemicolon voor de tip